Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 531 818
  • 7 465

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Ja nyt ei ollut sitten ainuttakaan pakkia mailla halmeilla. Täähän on mielenkiintoista.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Tikka ainoa, joka oli lähelläkään. Jälleen Lada tosiaan jäällä. Nurmi vaan tilalle ja Lada penkille.
Toivola unohtanu hankkia kaheksan metrisen pakin joka ois ton norsupallon ottanut. Kuka toinen pakki sielä oli kentällä, joka olisi tuon selustan voinut ottaa kun ei pelin puolella ollut? En mä nyt tota äkkiseltään Ladan piikkiin kyllä laittaisi, joskaan hidastuksessa ei näkynyt tilannetta ennen tuota norsupalloa.

Edit. Uusinnan perusteella olen sitä mieltä että Lada pelaa tilanteessa ihan oikein, eli pitää viivaa. Toisesta pakista ei näköhavaintoa, Tikka näytti olevan viivalla eli paikkamassa ilmeisesti noussutta pakkia. Ei kuitenkaan pelaa puolustajana oikein porrastaen, vaan päästää miehen karkuun keskialueella.

Lada ei hyydy, vaikka tuotanto loppuu itänaapurissa.
 
Viimeksi muokattu:

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Kyllä tuo oli Latvalan maali. Ei voi tuon kokoinen pakki hävitä niitä tilanteita oman maalin edessä. Sen takia se on siellä.
Itse asiassa katoin väärin, kyllä tuo on ihan yhtä lailla veltosti puolustaneen Nenosenkin maali. Kaikki vähän katselivat siinä että mitä tapahtuu.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Toivola unohtanu hankkia kaheksan metrisen pakin joka ois ton norsupallon ottanut. Kuka toinen pakki sielä oli kentällä, joka olisi tuon selustan voinut ottaa kun ei pelin puolella ollut? En mä nyt tota äkkiseltään Ladan piikkiin kyllä laittaisi, joskaan hidastuksessa ei näkynyt tilannetta ennen tuota norsupalloa.
Lähinnä se, että Lada on ollut jäällä kummankin maalin aikana, eikä muutenkaan iskussa tänään. Nurmi varmempi valinta.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Toivola unohtanu hankkia kaheksan metrisen pakin joka ois ton norsupallon ottanut. Kuka toinen pakki sielä oli kentällä, joka olisi tuon selustan voinut ottaa kun ei pelin puolella ollut? En mä nyt tota äkkiseltään Ladan piikkiin kyllä laittaisi, joskaan hidastuksessa ei näkynyt tilannetta ennen tuota norsupalloa.

Edit. Uusinnan perusteella olen sitä mieltä että Lada pelaa tilanteessa ihan oikein, eli pitää viivaa. Toisesta pakista ei näköhavaintoa, Tikka näytti olevan viivalla eli paikkamassa ilmeisesti noussutta pakkia. Ei kuitenkaan pelaa puolustajana oikein porrastaen, vaan päästää miehen karkuun keskialueella.

Lada ei hyydy, vaikka tuotanto loppuu itänaapurissa.
Latvala hyökkäsi jo aiemmin, niin ei olisi välttämättä Ladan tarvinnut lähteä pinchaamaan, tai kun lähti, niin olisi voinut mennä loppuun asti.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Lähinnä se, että Lada on ollut jäällä kummankin maalin aikana, eikä muutenkaan iskussa tänään. Nurmi varmempi valinta.
Joo tämä selventää toki. En ole kartalla kokoonpanosta tarkemmin, mutta ite laittaisin Latvalan villaan. Sehän tuossa näköjään kävi hyökkäyspäädyssä luopumassa kiekosta ja antamassa kakkossyötön tuohon Lukon maaliin. Tuosta suoraan vaihtoon ja tämän vuoksi ilmeisesti Puuli sieltä syöksyi läpi.

Yhtä kaikki, karusti painaa Lukko paikoista sisään.

Jos Johnston ei tänään tee yhtään teräävä liikettä kentällä niin mua alkaa kiristää ihan vittuna. Tolla liukuilulla tulee hasseja aivan varmasti, vaikka toistaiseksi on selvitty. En ole nähnyt yhtään napakkaa luistelupotkua tai muutenkaan sähäkkää liikettä tänäänkään, mutta ilta on toki vasta nuori. Mies tekee sen ihan minimin, joka toistaiseksi on riittänyt kun aiemmissa peleissään oli niin katastrofi.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Latvala hyökkäsi jo aiemmin, niin ei olisi välttämättä Ladan tarvinnut lähteä pinchaamaan, tai kun lähti, niin olisi voinut mennä loppuun asti.
Nojoo, Latvala kävi ajamassa itsensä päätyyn ja luopumassa kiekosta - ei Lada tuossa nyt olisi keskialueellekaan odottamaan lähteä tuossa nousuvaiheessa, eikä tuohon enää kiekosta luopumisen jälkeen olisi ehtinyt tuolta puolelta enää parhaan päivän Ladakaan. Mutta eiköhän tämä tullut käsiteltyä - joukkueen sovitusta pelitavastahan tuon(kin) tilanteen pelaaminen riippuu.

Nyt kiekkoo reppuun! Veikkauksena sanon, että Kanninen tekeepi, jos ei vaan rakenna. Älkää ottako talteen kuitenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös