Itse laittoman usein näen juuri Ikosen sen kiekon menettävän. Johtuuko se roolista vai mistä niin ihan liian usein, sekunnin päästä kun ukko saa kiekon, mennään täysiä omiin.Itse en nyt oikein nää mitä se Juuso Ikonen tekee niin kauhean huonosti. Ollut parempi kyllä sen pienen popparikomennuksen jälkeen.
Kerholla näkee, että taas ongelmia päästä tuonne keskustaan, kuten aikaisemminkin.
Tämä.Itse laittoman usein näen juuri Ikosen sen kiekon menettävän. Johtuuko se roolista vai mistä niin ihan liian usein, sekunnin päästä kun ukko saa kiekon, mennään täysiä omiin.
Kerhon viisikko pelaa hyvin, mutta kuten sanoin, niin keskustaan ei päästä ja hyökkäysalueella ei oikein sellaista kunnon hyökkäyspeliä saada. Ja sille syy löytyy ns taitovajeesta. Ollaan enemmän duunarijoukkue. Pitäisi olla muutama kiekollisempi kaveri rosterissa.Jotenkin huolestuttaa tämä meininki..
Kohta alkaa ns.tosipelit ja ei kyllä vakuuta oikein millään tasolla.
Jos on duunari joukkue ja isoja jätkiä löytyy joukkueesta, niin jumalauta suoraviivaisesti sinne maallille. Ei siellä kulmissa kannata pyöriä. Kovaa vaan keskustaan ja vittuilut päälle.Kerhon viisikko pelaa hyvin, mutta kuten sanoin, niin keskustaan ei päästä ja hyökkäysalueella ei oikein sellaista kunnon hyökkäyspeliä saada. Ja sille syy löytyy ns taitovajeesta. Ollaan enemmän duunarijoukkue. Pitäisi olla muuta kiekollisempi kaveri rosterissa.