Ja siis toikin olis ollut ihan OK, jos Ikonen olis pysynyt pelin puolella eikä olis hävittänyt pakkiaan Saarijärveä.Latvala hävisi väännön maalin edessä ja Lukko kiittää.
Kyllä tuo oli Latvalan maali. Ei voi tuon kokoinen pakki hävitä niitä tilanteita oman maalin edessä. Sen takia se on siellä.Ja siis toikin olis ollut ihan OK, jos Ikonen olis pysynyt pelin puolella eikä olis hävittänyt pakkiaan Saarijärveä.
Kummankin. Paketti hajosi ja Latvala kompuroi samaan aikaan vaarallisella hetkellä.Kyllä tuo oli Latvalan maali. Ei voi tuon kokoinen pakki hävitä niitä tilanteita oman maalin edessä. Sen takia se on siellä.
Jos jatkaa samalla tavalla pelin loppuun ja häviää niin ei se ainakaan minua harmita.Kerholta parasta peliä helteen ja Lukko painaa kahdesta paikasta kaksi maalia.
Laurikaisella torjunta-% 50?
Tikka ainoa, joka oli lähelläkään. Jälleen Lada tosiaan jäällä. Nurmi vaan tilalle ja Lada penkille.Ja nyt ei ollut sitten ainuttakaan pakkia mailla halmeilla. Täähän on mielenkiintoista.
Tänään ollut jo miehellä kaksi paikkaa. Kun osaisi vielä perkele vetääkin.Nyt tarvii varmaan Nurmi heittää Ladan tilalle tai jotain. Vähän liikaa tulee tälle parille virheitä. Grmanilla jo 1 ja puolikas maalipaikka.
Toivola unohtanu hankkia kaheksan metrisen pakin joka ois ton norsupallon ottanut. Kuka toinen pakki sielä oli kentällä, joka olisi tuon selustan voinut ottaa kun ei pelin puolella ollut? En mä nyt tota äkkiseltään Ladan piikkiin kyllä laittaisi, joskaan hidastuksessa ei näkynyt tilannetta ennen tuota norsupalloa.Tikka ainoa, joka oli lähelläkään. Jälleen Lada tosiaan jäällä. Nurmi vaan tilalle ja Lada penkille.
Itse asiassa katoin väärin, kyllä tuo on ihan yhtä lailla veltosti puolustaneen Nenosenkin maali. Kaikki vähän katselivat siinä että mitä tapahtuu.Kyllä tuo oli Latvalan maali. Ei voi tuon kokoinen pakki hävitä niitä tilanteita oman maalin edessä. Sen takia se on siellä.
Lähinnä se, että Lada on ollut jäällä kummankin maalin aikana, eikä muutenkaan iskussa tänään. Nurmi varmempi valinta.Toivola unohtanu hankkia kaheksan metrisen pakin joka ois ton norsupallon ottanut. Kuka toinen pakki sielä oli kentällä, joka olisi tuon selustan voinut ottaa kun ei pelin puolella ollut? En mä nyt tota äkkiseltään Ladan piikkiin kyllä laittaisi, joskaan hidastuksessa ei näkynyt tilannetta ennen tuota norsupalloa.
Latvala hyökkäsi jo aiemmin, niin ei olisi välttämättä Ladan tarvinnut lähteä pinchaamaan, tai kun lähti, niin olisi voinut mennä loppuun asti.Toivola unohtanu hankkia kaheksan metrisen pakin joka ois ton norsupallon ottanut. Kuka toinen pakki sielä oli kentällä, joka olisi tuon selustan voinut ottaa kun ei pelin puolella ollut? En mä nyt tota äkkiseltään Ladan piikkiin kyllä laittaisi, joskaan hidastuksessa ei näkynyt tilannetta ennen tuota norsupalloa.
Edit. Uusinnan perusteella olen sitä mieltä että Lada pelaa tilanteessa ihan oikein, eli pitää viivaa. Toisesta pakista ei näköhavaintoa, Tikka näytti olevan viivalla eli paikkamassa ilmeisesti noussutta pakkia. Ei kuitenkaan pelaa puolustajana oikein porrastaen, vaan päästää miehen karkuun keskialueella.
Lada ei hyydy, vaikka tuotanto loppuu itänaapurissa.
Joo tämä selventää toki. En ole kartalla kokoonpanosta tarkemmin, mutta ite laittaisin Latvalan villaan. Sehän tuossa näköjään kävi hyökkäyspäädyssä luopumassa kiekosta ja antamassa kakkossyötön tuohon Lukon maaliin. Tuosta suoraan vaihtoon ja tämän vuoksi ilmeisesti Puuli sieltä syöksyi läpi.Lähinnä se, että Lada on ollut jäällä kummankin maalin aikana, eikä muutenkaan iskussa tänään. Nurmi varmempi valinta.
Nojoo, Latvala kävi ajamassa itsensä päätyyn ja luopumassa kiekosta - ei Lada tuossa nyt olisi keskialueellekaan odottamaan lähteä tuossa nousuvaiheessa, eikä tuohon enää kiekosta luopumisen jälkeen olisi ehtinyt tuolta puolelta enää parhaan päivän Ladakaan. Mutta eiköhän tämä tullut käsiteltyä - joukkueen sovitusta pelitavastahan tuon(kin) tilanteen pelaaminen riippuu.Latvala hyökkäsi jo aiemmin, niin ei olisi välttämättä Ladan tarvinnut lähteä pinchaamaan, tai kun lähti, niin olisi voinut mennä loppuun asti.