puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Onhan tässä toki sekin mahdollisuus, että Palve pelaisi laidassa, mutta onkohan pelannut juuri koskaan laiturina?
Kuka pelaajista Cornet, Kapanen, Koivisto, Lahti, Manninen, Paajanen, Palve, Somervuori ja Turtiainen tippuu sitten sinne nelosen laitaan jämäminuuteille? Ehkä joo Turtiainen, mutta toisaalta yhteishistoria Palveen kanssa saattaa painaa kaksikkoa viime kaudella valmentaneen Pennasen papereissa.
Toki tuonne hyökkäykseen yksi rightin maalitykki vielä mahtuisi.
Haaranen/Manninen
Monipuolisia pelaajia, jotka voivat paikata kaikissa muissa paitsi alivoimapelaamisessa. Ja toivottavasti seiskapakki saa pelata enemmän kuin yhtä vaihtoa per ottelu. Sitä on hyödynnettävä, että on seitsemän pakkia kokoonpanossa. Esimerkiksi ylivoiman jälkeen voi paikata Suhosen paikalla ja alivoiman jälkeen Tulupovin paikalla. Lopussa, jos HPK on tappiotilanteessa ja pelikellossa on viisi minuuttia jäljellä, menee hyvin hyökkäyspään aloituksiin Forsbergin paikalle myös.
Koska häntä parempia alivoimapelaajia löytyy riittävän monta.Mistä päättelet ettei Manninen voi pelata alivoimaa?
Koska häntä parempia alivoimapelaajia löytyy riittävän monta.
Sellainen pieni huomio tähän, että Palvehan ei ole mikään puhdas kiekosta elävä pelintekijäsentteri, vaan monipuolisempi. Ehkä jopa keskimääräistä enemmän maalintekijäsentteri kuin pelintekijä, mutta pystyy siis molempiin. Tästä kertoo hänen 43 pelissä tekemät viime kauden Mestiksen runkosarjan pisteet 32+39=71. Paljon maaleja suhteessa syöttöihin. Tuolla maalimäärällä voitti ilmeisesti Mestiksen maalipörssin 9 maalin erolla seuraavaan. Hänellä on luultavasti siis myös melko hyvä laukaustekniikka, vaikka ei voimaa ilmeisesti vielä olekaan paljoa.En edelleenkään näkisi Palvea ja Mannista samassa ketjussa. Mielestäni siinä on kaksi tietyllä tapaa kiekosta elävää kaveria, jotka syö toistensa vahvuuksia. Tosin Palven tekemisestä vielä ei sen tarkempaa tietoa ole, mutta näkisin Mannisen tuohon Paajasen rinnalle.
... Teemu Suhonen se pakiston mielenkiintoisin nimi Tu-22:en ohella. Riittääkö liigaan vauhti kummallakaan? Suhosella lähtökohtaisesti tällä hetkellä paikka pakiston top-nelosessa ja Yv-vastuuta varmaan luvassa. Toivottavasti nyt ei historia toista itseään tämän pakiston suhteen.
Pelaajia rotaatiossa on, mutta kyllähän tuo huutaa sitä "Schira-Porselandia". Suhosen vauhti kun ei liigaan riitä...
Suhosen vauhti kun ei liigaan riitä
Itsekään en ole peliäkään Suhoselta nähnyt, mutta olen ymmärtänyt, että nimenomaan luistelu on miehen suurimpia vahvuuksia. Eli erittäin hyvin liikkuva puolustaja tilauksessa, jonka ongelmat on fyysisessä puolessa. Näin siis olen ymmärtänyt.Tunnustan etten ole peliäkään nähnyt, jossa olisin tietoisesti muistanut Suhosen pelaavan, mutta mistä epäily, että luistelu ei riitä?
Tunnustan etten ole peliäkään nähnyt, jossa olisin tietoisesti muistanut Suhosen pelaavan, mutta mistä epäily, että luistelu ei riitä? Muistaakseni tämä mies on kuitenkin pelannut hyökkääjänä aikaisemmin ja lisäksi vuonna 2013 päivitetyssä Jatkiksen pelaajakortissa miehen kehutaan olevan Mestiksen nopein luistelija. Muutenkin tuo luistelun puute korostuu nykyliigassa selvästi enemmän hyökkääjillä kuin puolustajilla...
Hieman erikoista, ettei Pennanen muistanut Mannista. Toivotaan toki että oli sattumaa ja uskotaan johdon vakuutteluja, jotka on kuultu.@Musta_Kyy
Itse en ole Mannista niissä reeneissä nähnyt mitä olen käynnyt väijymässä. Ja kuten aikasemmin on jo palstalla mainittu niin Manninen on viettänyt henkilökohtaisten syiden takia enemmän aikaa nyt kesällä Oulussa kuin Hämeenlinnassa. Ja miksi näin niin Manninen varmaan itse avaa tätä keissiä aikanaan jos kokee sen tarpeelliseksi.