Re: Ehdotus kaikille keskusteluun osallistuneille
Hetkonen, tämä nappiverkkari homma taitaa olla teidän oman suuruutenne Ervatsalon lanseerama termi sikakatsomon vaatetukselle, en minä sitä tähän mitenkään 'kehittänyt'.
Jos sulta meni mun pointti ohi niin se oli se että onneksi liigassa on tuomareita joilla on munaa viheltää oikein siitä huolimatta että liigan 'pahasuisin' katsomo huutaa naama punaisena vieressä.
Joku raja tolla provojen kalastuksellakin...
Viestin lähetti Designer
Koskien kaikkia ketjuja, joissa käsitellään otteluparia HPK-Jokerit tai jotakin tiettyä peliä kyseisestä sarjasta. Olisiko tässä välissä jokaisen hyvä lukaista läpi keskustelupalstan säännöt? Jotenkin on sellainen kutina, että niitä nimittäin tällä hetkellä venytetään roimasti, ja on tainnut muutama hiuksenhieno sääntörikkomuskin nähdä keväisen päivänvalon. Esimerkiksi, Daespoon lähettämä viesti (04.04. klo 00:41) taitaa olla malliesimerkki provosoivasta ja vain flamesotaan tähtäävästä viestistä. Ei millään pahalla, Daespoo, sillä et ole läheskään ainoa sääntöjä mielestäni rikkonut.
Hetkonen, tämä nappiverkkari homma taitaa olla teidän oman suuruutenne Ervatsalon lanseerama termi sikakatsomon vaatetukselle, en minä sitä tähän mitenkään 'kehittänyt'.
Jos sulta meni mun pointti ohi niin se oli se että onneksi liigassa on tuomareita joilla on munaa viheltää oikein siitä huolimatta että liigan 'pahasuisin' katsomo huutaa naama punaisena vieressä.
Joku raja tolla provojen kalastuksellakin...