Kerho-shop & fanituotteet

  • 33 767
  • 136

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Tuolta vaan tutustumaan paitojen varaustilanteisiin. Pakarista jonossa 18kpl punaisena.

Hyvin toimii ainakin meillä.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Gamewornit on kyllä tyylikkäitä.

Hyvin niistä tuottoa saisi jos niitä olisi enemmän tarjolla ja EDULLISEMMIN.

Toivottavasti myynnistä vastaavat lukevat palstaa, kuten myös valmennus tekee.

Samaa mieltä. Koskahan ne Hakametsän erikoispaidat tulee huudettavaksi?
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Miltä kuulostaisi aito Kerhon game worn-pelipaita (koti tai vieras) hintaan
€ 250,00/kpl ryyditettynä aitoustodistuksella ja bonuksena mahdollisuuksien mukaan paidan luovutus pelin aikana +kuvaus pelaajan kanssa. Hyvältä, ainakin minusta. Voisi päästä persaukisempikin fani (kuten minä) kiinni suosikkinsa game worniin. Nyt voi vain jatkaa unelmointia, sillä hinnat huutokaupoissa on siinä €500,00 ja siitä ylöspäin aina nelinumeroisiin slummiin. Paidat menee firman rahoilla huutaville ja enemmän pätäkkää perstaskuissa omaaville, jotka voi irrottaa moisia summia.
Tällaista 'pelipaitakonseptia' on tarjolla ainakin savolaisille KalPa-shopissa, siis Kalpan paitoja, ei Kerhon, heh..
Olen pariin kertaan yrittänyt markkinoida tätä Kerhon asiasta vastaaville - ei kiinnostusta.
Itseäni myös korpee tämä että paitoja huudetaan firman nimii ja hinnat kohoaa!
Totta että rahaa se tuo kerholle mutta paremmalta hallissa näyttäis kun olis enemmän paitoja päällä kuin että pölyttyvät firmojen seinillä.

Itseäni ei mitkään harkka, vieras ym. paidat niin innosta.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu

Tuolta vaan tutustumaan paitojen varaustilanteisiin. Pakarista jonossa 18kpl punaisena.

Hyvin toimii ainakin meillä.

Meneekös tuo siis niin, että saattaapi olla koko kauden pelattu tai sitten vain yhden pelin pelattu paita?

Jos on, niin ilmeneekö se mitenkään esim todistuksessa?

Että silleen...
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Täytyy kyllä myöntää itsekin että Kerhon paitaa minulta ei löydy ja syy on se että fanipaidat ovat kamalia ja game wornit kalliita. Voisin ostaa kyllä paidan ilman että se on game worn, mutta kyllä sen pitäisi olla kaikilla mainoksilla ynnä muilla. Olen aina ollut todella kateellinen esim HIFK:ille kun heiltä pystyy tuollaisia ostamaan.

Toisaalta eipä mikään Jeskasen paita paljoa lämmitä. Kyllä se joku kiinnostava pelaaja pitää olla jos paitaan investoi.
 

M10

Jäsen
Pakko myöntää, että oot kyllä jäätävä talousnero. Harmi, ettei kukaan oo napannut kiinni tosta.

Että silleen...

Ennen kun aukoo päätään, kannattaa miettiä onko ihan ymmärtänyt kanssakirjoittajan pointtia. HIFK:n malli voisi toimia Hämeenlinnassakin. Paidan hinnaksi vaikka tuo sama 250€ ja läpinäkyvä varaussysteemi kehiin. Paitoja tehdään niin monta kun varauksia tulee. Minimissään peli per paita, ei mitään erä per paita -meininkiä. Siihen ei varmasti tarvisi mennäkään.

Esimerkki: Itse tilasin 2011 HIFK:lta Ville Peltosen valkoisen vieraspaidan ja sain heti tietooni kuinka mones olen listalla. Periaate oli se, että ensimmäisenä listalla ollut sai ensimmäisen vieraspelin paidan, toisena ollut sai toisen jne. Mulla taisi olla joku vuoronumero 8 joten kauden kahdeksannen vieraspelin paita tuli sitten mulle. Aitoustodistuksessa muistakseeni luki vielä se ottelu, missä paidalla on pelattu, eli todella hyvä ja läpinäkyvä systeemi. Vähän sitten varausmäärän, aikataulun ja tuurinkin perusteella määrittyy se, kuinka monta peliä tuolla paidalla tuli pelattua. Vähintään kuitenkin se yksi kokonainen ottelu.

Joitain Heikki Laineen paidan tilanneita ei juuri jonoksi ollut, joten sen varanneet saivat myös useamman ottelun pelatun paidan paremmalla wearilla. Kaikkia näitä tähtien ja jämämiehien paitoja yhdisti kuitenkin se, että ne maksoi 250€/kpl.

Kyllä @TotenHosen :lla on pointti tässä.
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ennen kun aukoo päätää, kannattaa miettiä onko ihan ymmärtänyt kanssakirjoittajan pointtia. HIFK:n malli voisi toimia Hämeenlinnassakin. Paidan hinnaksi vaikka tuo sama 250€ ja läpinäkyvä varaussysteemi kehiin. Paitoja tehdään niin monta kun varauksia tulee. Minimissään peli per paita, ei mitään erä per paita -meininkiä. Siihen ei varmasti tarvisi mennäkään.

Esimerkki: Itse tilasin 2011 HIFK:lta Ville Peltosen valkoisen vieraspaidan ja sain heti tietooni kuinka mones olen listalla. Periaate oli se, että ensimmäisenä listalla ollut sai ensimmäisen vieraspelin paidan, toisena ollut sai toisen jne. Mulla taisi olla joku vuoronumero 8 joten kauden kahdeksannen vieraspelin paita tuli sitten mulle. Aitoustodistuksessa muistakseeni luki vielä se ottelu, missä paidalla on pelattu, eli todella hyvä ja läpinäkyvä systeemi. Vähän sitten varausmäärän, aikataulun ja tuurinkin perusteella määrittyy se, kuinka monta peliä tuolla paidalla tuli pelattua. Vähintään kuitenkin se yksi kokonainen ottelu.

Joitain Heikki Laineen paidan tilanneita ei juuri jonoksi ollut, joten sen varanneet saivat myös useamman ottelun pelatun paidan paremmalla wearilla. Kaikkia näitä tähtien ja jämämiehien paitoja yhdisti kuitenkin se, että ne maksoi 250€/kpl.

Kyllä @TotenHosen :lla on pointti tässä.

Toimisi varmasti. Toki tuollaista HIFK-mallia ei ensimmäisessä viestissään esittänyt. Eikä edes seuraavankaan viestin vastauksessa, niin mitäpä sitä sitten.

Tuohon HIFK-linkkiin oikeastaan laitoinkin kysymyksen vähän teikäläisen harrastukseen viitaten, että ilmeneekö se siitä todistuksesta, tai mistään, että monesko myyty paita kaudella on? Ja pelatut pelit?

Että silleen...
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ennen kun aukoo päätää, kannattaa miettiä onko ihan ymmärtänyt kanssakirjoittajan pointtia. HIFK:n malli voisi toimia Hämeenlinnassakin. Paidan hinnaksi vaikka tuo sama 250€ ja läpinäkyvä varaussysteemi kehiin. Paitoja tehdään niin monta kun varauksia tulee. Minimissään peli per paita, ei mitään erä per paita -meininkiä. Siihen ei varmasti tarvisi mennäkään.

Esimerkki: Itse tilasin 2011 HIFK:lta Ville Peltosen valkoisen vieraspaidan ja sain heti tietooni kuinka mones olen listalla. Periaate oli se, että ensimmäisenä listalla ollut sai ensimmäisen vieraspelin paidan, toisena ollut sai toisen jne. Mulla taisi olla joku vuoronumero 8 joten kauden kahdeksannen vieraspelin paita tuli sitten mulle. Aitoustodistuksessa muistakseeni luki vielä se ottelu, missä paidalla on pelattu, eli todella hyvä ja läpinäkyvä systeemi. Vähän sitten varausmäärän, aikataulun ja tuurinkin perusteella määrittyy se, kuinka monta peliä tuolla paidalla tuli pelattua. Vähintään kuitenkin se yksi kokonainen ottelu.

Joitain Heikki Laineen paidan tilanneita ei juuri jonoksi ollut, joten sen varanneet saivat myös useamman ottelun pelatun paidan paremmalla wearilla. Kaikkia näitä tähtien ja jämämiehien paitoja yhdisti kuitenkin se, että ne maksoi 250€/kpl.

Kyllä @TotenHosen :lla on pointti tässä.
Minulle olisi kelvannut Hesus Laineen kauden 2005-2006 play offsien kotipaita, johon pukeutuneena hän otti Kaspars Astashenkolta kunnon löylyt. Paidan pään aukko ainakin varmasti oli käsittelyn jäljiltä hieman normaalia isompi.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Täytyy kyllä myöntää itsekin että Kerhon paitaa minulta ei löydy ja syy on se että fanipaidat ovat kamalia ja game wornit kalliita. Voisin ostaa kyllä paidan ilman että se on game worn, mutta kyllä sen pitäisi olla kaikilla mainoksilla ynnä muilla. Olen aina ollut todella kateellinen esim HIFK:ille kun heiltä pystyy tuollaisia ostamaan.

Toisaalta eipä mikään Jeskasen paita paljoa lämmitä. Kyllä se joku kiinnostava pelaaja pitää olla jos paitaan investoi.
Fanipaitaa sai joskus mainoksilla ja hintaa tullut 100€ lisää enkä tiedä miltä valmiina näyttänyt.
 

Palisades

Jäsen
Kerholla myynnissä uusina tuotteina ainakin aika hieno huppari baseball-henkisellä Pallokerho-tekstillä ja "Hämpton hockey"-pipo. Ilmeisesti hupparia mainostettiin eilisessä matsissa valotaululla, mutta mitään mainintaa näistä ei ole facebookissa, instagramissa tai edes Kerhon sivujen fanituoteosastolla! Vaatisihan se peräti pari klikkausta, mutta kun ei myyminen maistu, eikä raha.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kerholla myynnissä uusina tuotteina ainakin aika hieno huppari baseball-henkisellä Pallokerho-tekstillä ja "Hämpton hockey"-pipo. Ilmeisesti hupparia mainostettiin eilisessä matsissa valotaululla, mutta mitään mainintaa näistä ei ole facebookissa, instagramissa tai edes Kerhon sivujen fanituoteosastolla! Vaatisihan se peräti pari klikkausta, mutta kun ei myyminen maistu, eikä raha.
Toi pipo kiinnostaa ja toivottavasti pian näkis kuvaa miltä näyttää.
Onneksi kerholta vihdoin tuli ihan perinteinen collari kun oikein hupparit iske just käytännöllisyytensä takia.
 

Selostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerholla myynnissä uusina tuotteina ainakin aika hieno huppari baseball-henkisellä Pallokerho-tekstillä ja "Hämpton hockey"-pipo. Ilmeisesti hupparia mainostettiin eilisessä matsissa valotaululla, mutta mitään mainintaa näistä ei ole facebookissa, instagramissa tai edes Kerhon sivujen fanituoteosastolla! Vaatisihan se peräti pari klikkausta, mutta kun ei myyminen maistu, eikä raha.
Kohta viikon ajan odoteltu erektion kanssa että voisi netistä tilata hupparia, mutta ei väkisin jos ei raha kelpaa. Kuka Kerhon fanituotesivuja oikein hoitaa?
 

Palisades

Jäsen
Kohta viikon ajan odoteltu erektion kanssa että voisi netistä tilata hupparia, mutta ei väkisin jos ei raha kelpaa. Kuka Kerhon fanituotesivuja oikein hoitaa?
Ehkä keväällä sitten. Sen sijaan Kerhon sivuilla "Uutuudet"-osiossa on mm. harmaa baseball-lippis, HPK-olutlasi ja juomapullo, joista jokainen on vähintään kaksi vuotta vanhoja tuotteita. Mutta hei, kyllä siellä aitona uutuutena on kolmen euron kuulakärkikynä. Vahvaa suorittamista.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mestaruussauna!-klapi - 30 €
Mestaruussauna!-klapi valmiiksi hiottuna - 40 €
Mestaruussauna!-klapi valmiiksi hiottuna ja lakattuna - 50 €

Saa suorittaa.
Ääh. Porukkaa pitää saada halliin, joten ämpäreiden sijaan jaetaan jokaiselle lipun ostaneelle oma klapi.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Ääh. Porukkaa pitää saada halliin, joten ämpäreiden sijaan jaetaan jokaiselle lipun ostaneelle oma klapi.
Tai pelataan varman päälle ja jaetaan oranssi ämpärillinen klapeja.

Oranssi ja musta ämpäri logolla pitäisi saada muutenkin fanituotevalikoimiin.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ääh. Porukkaa pitää saada halliin, joten ämpäreiden sijaan jaetaan jokaiselle lipun ostaneelle oma klapi.
Kampanjan nimi voisi olla Klapeja Perkele! Onko kyllä surkuhupaisa tuo fanituote nettikauppa. Salaa toivonut, että toivottavasti taustalla pyörii joku valtaisa uudistus tuohon käyttöliittymään ja kuva-maailmaan ja siinä syy vanha päivittämättömyydestä. Saa nähä, toivotaan, toivotaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kun nyt ensin hommaisi nimet paitoihin u20 joukkueelle, ja laittaisi nettisivut liigan alaisen joukkueen osalta kuntoon… noloa kun pelattu toista kuukautta eikä jätkillä nimiä selässä. Ja netissä kesäringin pelaajat, ei päivitettt pelaavaa kokoonpanoa.
Miten tämä liittyy Kerhon fanituotteisiin?
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivottavasti toimisto saa viimeistään joulukauppaan Noora Rädyn tuotteita myyntiin (jos try out tuo sopimuksen :))! HPK:n tunnetuin pelaaja ja nyt kirjansa johdosta joka paikassa esillä ja kerrankin samalla mahdollisuus nostaa myös naisten joukkuetta esille. Ainakin kirja nimmarilla voisi olla ihan hyvä tuote!

(Toki en tiedä miten Noora asiaan suhtautuu)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös