Kerho-shop & fanituotteet

  • 34 892
  • 140

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kyllä!

Oranssi keskusta ja hihat valkoisena, niin avot!

Itse en niin tuosta valkoisesta väristä tykkää Kerhon värikartassa, ainakaan siinä mielessä että olisi ns. päävärinä. Kait tuo vieraspaidan värinä menee, mutta siihenkin jos itse saisin yksimielisesti olla päättämässä, niin pelattaisiin vieraissa mustilla niissä peleissä kun oranssi ei sovellu.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tätä joskus toivoin, niin onhan se nyt pidettävä sanansa ja laitettava tuote tilaukseen. Menköön vaikka joululahjaksi jollekin.

 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mahtavaa, varmasti ostan lakanat!! Hyvä Kerho!

Edit.oliko yläpään sivuissa ne reiät? Sen kyllä vaadin.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lupasin kaverin puolesta udella täältä, että mitähän kautta onnistuisi painatus jälkikäteen fanipaitaan? Pitääkö turvautua kolmanteen osapuoleen vai onnistuuko se jotenkin fanikaupan kautta?
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Luulen että näitä teemoja tullaan tällä kaudella näkemään sillä nyt on oikeasti alettu juttuja miettimään ja nähty jo todella hyviä ideoita!
Varmasti jatkossa myös live musaa hallilla mikä toimi eilen todella hienosti!
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Luulen että näitä teemoja tullaan tällä kaudella näkemään sillä nyt on oikeasti alettu juttuja miettimään ja nähty jo todella hyviä ideoita!
Varmasti jatkossa myös live musaa hallilla mikä toimi eilen todella hienosti!

Samaa mieltä. Yksi teemailta voisi hyvin olla ns. ritariteema 2006 tyylin paidoilla. Tai jos oikein outside the box ajattelua halutaan niin lanseerataan kolmospaidat Härkä-teemalla.
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Myyntiin tullut uusi pipo joka näyttää varsin tyylikkäältä joten ei muuta kuin ostamaan ja lauantaina päähän ja kannustamaan hjs säilyttämään sarjapaikkansa jonka jälkeen kerhon kannustamiseen!
Juuri näin. Nyt eletään hämeenlinnalaisen miesjoukkueurheilun jatkuvuuden ja uskottavuuden kohtalon hetkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös