Kerho-shop & fanituotteet

  • 43 618
  • 188

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Onko siis jossain sanottu, ettei nettisivu-uudistus koske verkkokaupan puolta? Jotenkin itse olen olettanut, että kauppakin on mukana. Ehkä se johtuu siitä, että se kaupan puoli on omiin silmiini esihistoriallisin osio koko sivustolla.
 
Viimeksi muokattu:

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova - Stenhård / Kerho
On kaksi kokonaan eri asiaa laittaa rahaa nettisivun uudistukseen kuin huolehtia jatkossa / pidemmällä aikavälllä siitä että siellä on oikeaa sisältöä silloin kun sitä siellä pitää olla.

Lisäksi paskastakin verkkokaupasta pystyy ostamaan tuotteita, jos valikoima ei olisi kuin Tallinnan Kaubamajassa 1986.
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Itse en ole tehnyt tälläistä mutta olen osakkaana yrityksessä joka toteuttaa erittäin vaativia verkkopohjaisia ratkaisuja liitännäisineen yrityksille ja tiedän suunnilleen hintahaitarin millä ratkaisuja toteutetaan.
Ja ne ei maksa 80th€ ainakaan siellä.
Asiakkaina kaikenkokoisia yrityksiä toiminimistä pörssifirmoihin.
Ylipäätään suurempia ratkaisuja ei tehdä tuntilaskutuksella vaan sovitulla kiinteällä hinnalla kun se ei ole hyllytavaraa. Toki ei ole osaamista sanoa miten monta tuntia menee laadukkaan verkkokaupan rakentamiseen tai vanhan uudistamiseen että sen suhteen en ole asiantuntija.
Toki joo halvemmallakin saa. Ja kyllä, ne myydään pakettiratkaisuna, mutta hinta tarjouksessa on yleisesti laskettu niiden työtuntien perusteella. Tuo 100-150€/h on yleinen tuntityöstä veloitettava summa, mutta kyllä sitä halvemmalla varmasti tehdään isommissa projekteissa. Tuskin Kerho lähtee mitään 50k+ projekteja vetämään, ja sehän tässä vähän pelottaakin, että saadaanko siitä toteutuksesta A) tyylikäs ja helposti käytettävä, B) toiminnallisesti pätevä, ja C) helposti ylläpidettävä ja päivitettävä. Sanoisin että kättä saa laittaa aika syvälle taskuun, että kaikki kolme kohtaa täyttyvät täydellä varmuudella.

Oma kokemus toki menee haitarilla 10k pikku verkkokauppa - satojen tuhansien projekti isolle kansainväliselle firmalle. Myyntiä tosin en ole pyörittänyt, mutta aika hyvin aiemmalla uralla olin tietoinen projektin myyntihinnasta ja budjetoinnista, kun leadina toimi.

Kokemuksesta tiedän myös sen, että korkea hintalappu ei takaa laatua, eikä halpa meinaa automaattisesti paskaa. Yleensä kaikista parhaat ja ajan hammasta parhaiten kestävät ratkaisut ovat äärimmäisen yksinkertaisia, ja monesti asiakkaalle myydään täysin turhaa paskaa jotta hintalappu ja katteet nousisivat. Onneksi en enää ole tuossa duunissa. Rehellisen ihmisen sielu musteni ja omatunto ja ammattiylpeys ei sallinut sitä kusetuksen määrää.
 

Asconisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho - HPK
Tässä joitain todella raffeja, puhelimella tehtyjä konsepteja kuteista joita ainakin itse voisin nähdä rokkaavani.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240824_222123_com.snapchat.android.jpg
    Screenshot_20240824_222123_com.snapchat.android.jpg
    286,6 KB · kertaa luettu: 184

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Flyersiltä löytyi nämä joskus. Melkein samanlaisia alarivin hupparin kanssa.
 

Liitteet

  • IMG_20240825_075443.jpg
    IMG_20240825_075443.jpg
    1,6 MB · kertaa luettu: 48
  • IMG_20240825_075503.jpg
    IMG_20240825_075503.jpg
    1,4 MB · kertaa luettu: 48

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä joitain todella raffeja, puhelimella tehtyjä konsepteja kuteista joita ainakin itse voisin nähdä rokkaavani.
Tässä ehdotelmassasi nähdään taas se, että lopulta erilaisten fanituotteiden katalogin määrä pitäisi olla huomattavan iso, etenkin jos koko fanikunta halutaan ottaa huomioon. Itse kun pitäisin kovin paljon mieluummin sellaisia HPK-aiheisia vaatteita, joita voisi käyttää osana arkivaatetusta ja olisivat hieman "huomaamattomampia".
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Flyersiltä löytyi nämä joskus. Melkein samanlaisia alarivin hupparin kanssa.
Juuri tuolla desingilla ehdotin kerran toimistolle "up the rafters" tyyppista hupparisettiä. Semmosta vintagehenkistä, jossa ois jäädytetyt pelaajat. Jolloin ne tarvittaessa eläis myös yhtäkautta pidempään. Tai sit legendojen nimillä kuten Kuznetsov, vujtek ja kumppanit.
 

Asconisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho - HPK
Tässä ehdotelmassasi nähdään taas se, että lopulta erilaisten fanituotteiden katalogin määrä pitäisi olla huomattavan iso, etenkin jos koko fanikunta halutaan ottaa huomioon. Itse kun pitäisin kovin paljon mieluummin sellaisia HPK-aiheisia vaatteita, joita voisi käyttää osana arkivaatetusta ja olisivat hieman "huomaamattomampia".
Mun mielestä katalogi sais olla iso, osa kamoista voisi ihan hyvin olla tilaustavaraa
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mun mielestä katalogi sais olla iso, osa kamoista voisi ihan hyvin olla tilaustavaraa
Monessa tuotteessa vain on minimitilausmäärät ja joissakin ne ovat niin isoja, että ei vain ole mahdollista tilata.

Siitä toki samaa mieltä noin suunnilleen kaikkien kanssa, että kehitettävää on ja näin teoriassa on helpohko keksi kaikenlaisia tuotteita ja komboja, joilla tavaraa voisi ehkä saada myytyä.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kaveri täyttää vuosia ja haluaisin pahan tahdon eleenä antaa hänelle lahjaksi Teemu Rautiaisen mukin. Tietääkö joku, myydäänkö näitä muualla kuin kerhoshopissa, joka on kiinni? Tarve heti.
Varmaan Prisma ainoa vaihtoehto mutta en tiedä onko mukeja.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Hämeensaaren Citymarketissa pitäisi olla mukeja. Tosin heidän sivuillaan puhutaan kahvikupeista. 15 euroa kappale. Siitä ei tietoa on just Rautiais-mukeja tarjolla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kaveri täyttää vuosia ja haluaisin pahan tahdon eleenä antaa hänelle lahjaksi Teemu Rautiaisen mukin. Tietääkö joku, myydäänkö näitä muualla kuin kerhoshopissa, joka on kiinni? Tarve heti.
Julma äijä.
 

Liitteet

  • lataus.jpg
    lataus.jpg
    64,5 KB · kertaa luettu: 77
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös