Jos pelit sujuu Mestiksessäkin hyvin ja tehokkaasti niin sitten sitä Pulkkista voisi kokeilla uudelleen SM-liigassakin. Niin pitkään kun Hentunen, Bremberg, Lahti ja Rita on terveinä niin on vaikea silti kuvitella että Pulkkinen voisi syrjäyttää jonkun tuosta nelikosta.
Mä toistan itseäni, mutta menköön. Mun mielestä Pulkkisen ei tarvitse syrjäyttää tuosta nelikosta ketään, vaan voihan sitä ratkaisuvoimaa rakentaa myös kolmanteen ketjuun. Jokereilla on kolme selkeää pelintekijää Nylander, Bremberg ja Pirnes. Kun soppaan lisätään Battaglia (ja Saarinen), niin kyllä näistä meidän luettelemista palasista saadaan mielekkäät ketjut aikaiseksi, kuten näitä ketjuhahmotelmia lukiessa huomaa. Neljäs koostumus olisi tietenkin se Lindin ja Ben-Amorin rikkova ketju. Hauhtosen paluu selkeyttää viimeistään koostumukset.
Sä kyllä sanoit aiemmin ihan fiksusti, että tällaiset hahmotelmat ovat päteviä vain fantasiarostereissa, mutta mä en jaksa uskoa, etteikö Jortikka kasaisi neljää selkeää ketjua vielä runkosarjan aikana. Nykyinen meno ei vaan voi jatkua kovin pitkään, että kolme ketjua pelaa ja nelosketju vetää yhdestä viiteen vaihtoa koko ottelun aikana! Turha jätkiä on näillä peliminuuteilla kuormittaa, kun osaamista löytyy neljään ketjuun asti.