Kenttäsommitelmat kaudella 2009-2010

  • 174 721
  • 554

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tom Koivisto. Siinä suuri kysymysmerkki. Itse heittäisin kyllä pois kokoonpanosta. Jos jatkaa KalPa ottelun linjalla, eli syöttää oman maalin takaa suoraan vastustajan karvaajan lapaan oman maalin eteen, niin me hävitään tää sarja. Jos pelaisi hyvin ja varmasti meijän voittomahikset paranee rutkasti. Mutta en muista koska Koikka olisi viimeksi pelannut hyvän pelin, ilman omia henkilökohtaisia virheitä.

Koikka ulos, Brooks sisään.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Ja loppuun pieni toive: siirrä Hannu Mäki Nyllen laitaan ja Battaglia nelosen keskelle. Kai se on ihan sama kuka siinä häärää, kun se peliaika jää aina tonne neljään minuuttiin, vaikka Ossi ja Vauhkonen pelaavatkin helvetin hyvin ja pirteästi, kun aikaa saavat.

Jatkoin tätä keskustelua sille paremmin sopivassa ketjussa.
Eiköhän Battaglia ole nyt katsottu kortti ja toivottavasti myös Hannu tämän jo vihdoin tiedostaa. Bates vaan kylmästi katsomon puolelle poppareita napostelemaan. Sentteritilanteen ollessa mitä on, niin siihen Battaglian tilalle kolmosen laitaan ehdottomasti haluaisin nähdä Saarisen. Toisi tarvittavia jalkoja tuohon ketjuun ja ehtisi ainakin mukaan noihin Nylanderin pyörityksiin. Ei Mäkikään huono vaihtoehto olisi, mutta melko kädettömät laiturit vaan olisivat tuolloin ja Vauhkosen luistelu taas ei ole ainakaan vielä tarvittavalla tasolla. Neloseen sitten Mäen ja Vauhkosen kaveriksi mieluiten Ben-Amor, jos vain on kunnossa, tai sitten Ilmari Pitkänen.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
No niin! Battaglia on vihdoin siirretty sivuun. Eronen on näköjään myös poistettu kokoonpanosta ja mukaan on otettu Brooks. Toivottavasti kykenee huomattavasti parempaan suoritukseen, mitä viimeksi Bluesia vastaan, jossa oli luvalla sanoen surkea. Ennemmin olisin kyllä itse viltittänyt Kauppisen, mutta toivotaan parasta...sinällään itse vaihto hyökkäävä puolustaja <--> puolustava puolustaja on järkevä, sillä Kauppinen - Eronen oli parina lähes katastrofaalisen heikko.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eronen on näköjään myös poistettu kokoonpanosta ja mukaan on otettu Brooks ... Ennemmin olisin kyllä itse viltittänyt Kauppisen, mutta toivotaan parasta...

Itse ihmettelen myös, miksei Kauppista tai Koivistoa pistetty poppari-osastolla. Eilinen peli:

Eronen, 0+2, -1
Kauppinen, 0+1, -3

Toki Eronen on suurimmissa ongelmissa omassa päässä, mutta asiaa ei ainakaan auta Kauppisen parina pelaaminen. Kauppinen ei esittänyt eilen millään tavoin erikoista kiekollista pelaamista, toisin kuin Eronen, eli pelkän eilisen pelin perusteella olisi Kauppisen kuulunut pudota kokoonpanosta. Koivisto taas on päässyt pelaamaan Niemen kanssa, joka hoitaa varmasti oman pään, jolloin Koikka saa mahdollisuuden käyttää offensiivista taitoaan. Kuitenkin nämä "taidot" ovat loistaneet poissaolollaan ja Koikan suunnilleen ainut panos joukkueen kiekolliseen peliin on antaa Nyllelle avauspelissä max 2 metrin syöttö.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koivisto taas on päässyt pelaamaan Niemen kanssa, joka hoitaa varmasti oman pään, jolloin Koikka saa mahdollisuuden käyttää offensiivista taitoaan. Kuitenkin nämä "taidot" ovat loistaneet poissaolollaan ja Koikan suunnilleen ainut panos joukkueen kiekolliseen peliin on antaa Nyllelle avauspelissä max 2 metrin syöttö.

Koivisto oli mun mielestä eilen sen mitä näin jopa yllättävän hyvä omassa päässä tuosta pehmeästä puolustuksesta. Koikka on nyt vähän vainottu, mutta eilen pelasi mielestäni ok matsin. Tänään on tarjolla kiekollista vastuuta ylivoimalla, saa nähdä miten käy. AJ sen sijaan joutuu jatkuvasti roikkumaan ja rillumaan sääntöjen rajamailla ja lopussa Levonen uskalsikin antaa siitä jäähyn. Toki pari muuta tuolta eivät ehtineet tehdä sitäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös