Kenttäkoostumukset kaudella 2024–2025

• 145 852
  • 1 450

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin gimmat ja K-Vantaa
Itse periaatteesta ja kokonaiskuvasta emme ole yhtään eri mieltä, mutta se meidän mielipide ero tullee siitä, että itse en pidä huomenna 26-vuotta täyttävää Hartikaista mitenkään erityisen lupaavana pelaajana. En edelleenkään ole nähnyt mitään sellaista Hartikaiselta, joka saisi minut korjaamaan arviotani hänestä. Arvio oli, että uran huippuhetki tulee olemaan tämä heppoisin perustein saatu sopimus ja näyttöihin nähden ylimitoitettu vastuu IFKssa. Ehkä saa ”IFK-lisällä” näytönpaikan jostain pikkuseurasta, kunnes päätyy jonnekin Ranskan liigaan. Mielelläni olen väärässä.

Nojoo nyt muotoilin tuon hieman heikosti koska en itsekään juuri Hartikaista laske noihin lupaaviin mutta samaan kastiin kuuluu kun ne Somervuoret ja Vanhaset eli niihin ns. oppilaisiin. Toivottavasti löytyy vielä pari steppiä hänelle tässä nyt kun saa sitä vastuuta hiukan liikaakin loukkaantumisten takia

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy