Kenttäkoostumukset kaudella 2024–2025

• 145 828
  • 1 450

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
mutta toki hänellä on vielä töitä edessä siihen pisteeseen että saisi sen pelaamisen korkeammalle tasolle ja sitten vielä esitykset pysymään tasaisina mutta ne ei tule kuin treenaamalla ja pelaamalla liigaa. Ei ole taikatemppuja näihin.
Ei, mutta IFK on aivan väärä paikka harjoitella Liigassa pelaamista ja varsinkin kun se tapahtuu urheilullisen tuloksen kustannuksella. Pikkuseurojen juttuja nämä vaikka ilmeiseksi sellaiseksi Pesonen yrittää IFKta tehdä.

MattiPussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvät ketjut rakennettu käytössä olevista pelaajista.
Niin se vain Villekin reagoi vaikka täällä feikkiheikit muuta koittavat väittää. Hymiö
Niin se vaan reagoi kyllä. Joku olis ehkä reagoinut eilen kesken pelin, kun homma ei toiminut. Legenda mietti asiaa yön yli, sitkeä kun on.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei, mutta IFK on aivan väärä paikka harjoitella Liigassa pelaamista ja varsinkin kun se tapahtuu urheilullisen tuloksen kustannuksella. Pikkuseurojen juttuja nämä vaikka ilmeiseksi sellaiseksi Pesonen yrittää IFKta tehdä.

Pikkuseurassa ei ole varaa palkata harjoittelijaa päävalmentajaksi. Hyvä esimerkki HPK. Sitten kun palkkasivat kesken kauden Mannerin, niin suunta jumbosijalta jyrkästi ylöspäin. Jyväskylässä sama homma. Karmea virhe luopua Rautakorvesta ja palkata joku kesähessu. Bluesilla on kaiken nähnyt ja kokenut valmentaja.

Peltonen saa ihan maksimissaan joukkueen pelaamaan ok+ jääkiekkoa, kun rosteri on kunnossa. Minkäänlaista venymistä mihinkään suuntaan ei tapahdu. Peltosen aikana on niin sanotut sankariteot olleet vähissä.

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin gimmat ja K-Vantaa

Itse koen että kyllä IFK:ssakin täytyy olla rohkeutta ottaa joukkueeseen lupaavia, ei ehkä vielä valmiita liiga-pelaajia MUTTA niitä ei saisi olla kerralla näin paljoa että heistä koostuu enemmistö tällä hetkellä.

Pesosen ja muun asioista päättävän companyn kannalta olen ollut hieman rauhallinen kun ei ole ollut selvyyttä että onko ne rahat tosiaan loppu vaiko ei osata hommaansa mutta nyt rahallisesti paljon tiukemmalla oletettavasti oleva JYP kyllä vei Pesosta aivan 100-0 kun he hommasivat Torgerssonin. Olen kyllä todella pettynyt tähän reagoimattomuuteen kun hyvä alkukausi näyttää nyt valuvan nordiksen viemäriin.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Huvittaa että et mahdu Tapparan kokoonpanoon mutta IFK:ssa olet ykkössentteri. Tähän on tultu.
Luojan kiitos että Tapparalta saadaan näitä apuja. Mistä muualta sitten meidän suuri johtaja mahdollisesti löytäisi apuja?
Siellä muuten Hartikainen pyörittelisi 1ketjua.

Tänään pitää toivoa että ylivoima toimisi. Tarkoitan tuota 1ylivoimaa. 2ylivoiman suorittaminen on niin hirveää että silmiin sattuu kun kokeilee katsella

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Itse koen että kyllä IFK:ssakin täytyy olla rohkeutta ottaa joukkueeseen lupaavia, ei ehkä vielä valmiita liiga-pelaajia MUTTA niitä ei saisi olla kerralla näin paljoa että heistä koostuu enemmistö tällä hetkellä.
Itse periaatteesta ja kokonaiskuvasta emme ole yhtään eri mieltä, mutta se meidän mielipide ero tullee siitä, että itse en pidä huomenna 26-vuotta täyttävää Hartikaista mitenkään erityisen lupaavana pelaajana. En edelleenkään ole nähnyt mitään sellaista Hartikaiselta, joka saisi minut korjaamaan arviotani hänestä. Arvio oli, että uran huippuhetki tulee olemaan tämä heppoisin perustein saatu sopimus ja näyttöihin nähden ylimitoitettu vastuu IFKssa. Ehkä saa ”IFK-lisällä” näytönpaikan jostain pikkuseurasta, kunnes päätyy jonnekin Ranskan liigaan. Mielelläni olen väärässä.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
On pelannu NHL:ssä ja KHL:ssä sentteriä melko usein. Oon vähän ihmetelly, miksei oo IFK:ssa viel pelannut. Aloitusprossatkin on ollut ihan hyviä. Ehkä se nopeus ei vaan riitä enää.
Onhan Leksa IFK:ssakin sentterinä pelannut. On vain ollut pahiten pihalla juuri niissä otteluissa, minkä vuoksi ymmärrän, miksi vetää pääosin laidassa.

StadiForEver

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on ykkösketju ja sen jälkeen olisi kolmosketju, jos Leksa pelaisi kakkosen keskellä. Sen jälkeen saataisiin nippa nappa nelosketju kasaan. Jäljelle jäävät eivät ole vielä liigatasoa.

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Jep. Huono ja kunnianhimoton. Pääasia että kassakone laulaa.
En usko, että se kassakonekaan laulaa. Paljon alelippua liikkeellä. Ja kohderyhmät eivät välttämättä kuluta hallilla paljoakaan. Menestyvä jengi saa hallin tähtiin korkeammalla hinnalla , isommalla myynnillä ja tuo parempaa näkyvyyttä mainostajille.

Kyllä se menestys eurojaKim tuo. Kulut sitten toinen juttu. Mutta meillähän isot kulut, kohtalaisella myynnillä negatiivisen julkisuuden kuorruttamana.

RedNumber9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse periaatteesta ja kokonaiskuvasta emme ole yhtään eri mieltä, mutta se meidän mielipide ero tullee siitä, että itse en pidä huomenna 26-vuotta täyttävää Hartikaista mitenkään erityisen lupaavana pelaajana. En edelleenkään ole nähnyt mitään sellaista Hartikaiselta, joka saisi minut korjaamaan arviotani hänestä. Arvio oli, että uran huippuhetki tulee olemaan tämä heppoisin perustein saatu sopimus ja näyttöihin nähden ylimitoitettu vastuu IFKssa. Ehkä saa ”IFK-lisällä” näytönpaikan jostain pikkuseurasta, kunnes päätyy jonnekin Ranskan liigaan. Mielelläni olen väärässä.
Hartikaisesta kyllä täysin samaa mieltä. Todella outo sopimus. Kävi Mestis-lainana stunttaamassa viime kaudella ja ei esittänyt oikein mitään. Siitä palkintona sopimus.

Ja tosiaan kun kyseessä ei mikään nuori kaveri ole. Vähän huvittaa kun välillä selostajatkin puhuu hänestä nuorena pelaajana vaikka on saman ikäinen kuin Vesalainen.

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Somppi olisi pitänyt laittaa ykkösen keskelle jo eilen heti tai viimeistään toiseen erään, kun nähtiin, että kaveri on kunnossa myös pelillisesti (mainitsin sen eilen)- Mutta Villellä kestää nämä reagoinnit aina kauan tai ei ollenkaan,

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Miltäköhän ensi viikon kokoonpano näyttää?
Tietääkö joku onko B-junnuissa jotain pelimiehiä, tai edes C-junnuissa?
Otetaan vaikkapa tuo Frans Karjalahti kokeilemaan siipiään. 15v miehenalku pelailee nyt U20-sarjassa.

Rasmus Hokkanen kans ihan mielenkiintoinen prospekti hyökkäykseen.

Junnuille lisää peliaikaa tosiaan luvassa, koska Pesonen ei joko jaksa ja/tai kykene tekemään töitään.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Onkohan Pesonen kuullut siitä että pelaajia voi myös lainata muutamaksi otteluksi? Varmaan näissä hyvin kootuissa jengeissä on pelaajia jotka osaavat pelata Liiga-tasolla ja eivät saa peliaikaa nykyisessä jengissä.

Tapparassa tai Ilveksessä esim. joku 5-6 ketjun pelaaja menisi heittämällä meidän 1-2 ketjuun.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Miltäköhän ensi viikon kokoonpano näyttää?
Tietääkö joku onko B-junnuissa jotain pelimiehiä, tai edes C-junnuissa?
Tulee olemaan entistäkin suurempi nautinto se keskiviikon klo 12 julkistettu setti L-rantaan. Kylmää jo ajatuskin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy