Kenttäkoostumukset kaudella 2023–2024

  • 287 304
  • 2 869

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Siis Salmelaisen tehtävähän ymmärtääkseni on hankkia sellainen joukkue jolla mestaruus voitetaan. Sellainen tuo joukkue oli yleisesti ennen kautta. Joten Salmelainen on kyllä onnistunut. Kun taas Ville on vastuussa peluutuksesta joka ei ole onnistunut kyllä. Toisaalta pelaajat ovat vastuussa siitä maalinteosta joka on eniten pettänyt....
Olen arvostellut Salmelaista pitkin ja poikin, mutta näen tämän asian täsmälleen samoin. Meillä on ihan riittävä rosteri mestaruuteen. Kyse on siitä, kuinka paljon siitä saadaan revittyä irti ja kuinka hyvällä tasolla pelaajat pelaa.

Kokonaan oma keskustelunsa on se, kenen vastuulla valmentajan nimittäminen on. Minä en ainakaan tiedä. Järki ja logiikka sanoo, että Salmelaisen. Silloin myös vastuun taakka tästä piiperryksestä on hänellä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Olen arvostellut Salmelaista pitkin ja poikin, mutta näen tämän asian täsmälleen samoin. Meillä on ihan riittävä rosteri mestaruuteen. Kyse on siitä, kuinka paljon siitä saadaan revittyä irti ja kuinka hyvällä tasolla pelaajat pelaa.

Kokonaan oma keskustelunsa on se, kenen vastuulla valmentajan nimittäminen on. Minä en ainakaan tiedä. Järki ja logiikka sanoo, että Salmelaisen. Silloin myös vastuun taakka tästä piiperryksestä on hänellä.
Koko duuni menee viemäristä alas kun valmennuksella ei riitä.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen arvostellut Salmelaista pitkin ja poikin, mutta näen tämän asian täsmälleen samoin. Meillä on ihan riittävä rosteri mestaruuteen. Kyse on siitä, kuinka paljon siitä saadaan revittyä irti ja kuinka hyvällä tasolla pelaajat pelaa.

Kokonaan oma keskustelunsa on se, kenen vastuulla valmentajan nimittäminen on. Minä en ainakaan tiedä. Järki ja logiikka sanoo, että Salmelaisen. Silloin myös vastuun taakka tästä piiperryksestä on hänellä.
Toisaalta olen ymmärtänyt että Tobbari olisi halunnut korvata Villen ensi kaudella Jokisella. Samoin kai se joku vastuu on pelaajillakin. Kaikki Pelicans ottelut oli voitettavissa. Meillä oli aivan tarpeeksi maalipaikkoja mutta kun ei huvita tehdä niin ei sitten.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Olisiko vielä kerran
Vesalainen -Jääskä - Pakarinen
Taponen tietysti maaliin
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
IFK tänään:

Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Vesalainen - Jääskä - Marleau
Kaskimäki - Koivistoinen - Rask
Åsten - Väänänen - Pihlström
Seppälä

Bourque - Martin
Lindbohm - Kotkansalo
Seppälä - Motin

Hovinen
(Taponen)

EDIT. korjailtu typoja.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
IFK tänään:

Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Vesalainen - Jääskä - Marleau
Kaskimäki - Koivistoinen - Rask
Åsten - Väänänen - Pihlström
Seppälä

Borque - Martin
Lindbohm - Kotkansalo
Seppälä - Motin

Hovinen
(Taponen)

Siis eikö se Sund nyt pysty visiirin kanssa pelaamaan. Ei ilmeisesti.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Vielä saatu Pappi parsittua kasaan, ehkä viimeiseen taistoon.
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Motinia parjattaessa on hyvä kuitenkin muistaa, että oli esim runkkarissa seuran ylivoimainen ykkönen plusmiinus-tilastossa. +23.
Tämä on kyllä jännä tilasto. Kaudesta toiseen. Hyvästä +/- -tilastosta huolimatta Motinilla ei kyllä kiekollisesti ole juuri mitään annettavaa mielestäni.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Motinia parjattaessa on hyvä kuitenkin muistaa, että oli esim runkkarissa seuran ylivoimainen ykkönen plusmiinus-tilastossa. +23.
Tämä kertoo osaltaan kyseisen mittarin ongelmallisuudesta pelaajien suoritustasoa arvioidessa. Se on hyvin karkean tason tilasto. Pitäisi porautua hieman syvemmälle sekä analysoida, että oletko pelannut ns. helppoja vaihtoja ja yleensäkin kuinka moni tehdyistä maaleista on tullut hänestä huolimatta tai päästetyistä maaleista hänestä johtuen. IFK:n sisäisen tehotilaston kärkeä ovat viime vuosina edustaneet myös sellaiset ”onnistujat” kuin Otso Rantakari ja Joonas Lyytinen. Pelkästään pelejä katsomalla on helppo todeta, että puolustusalueella kiekon saatuaan Motinin patenttiratkaisu on heittää se pleksin kautta keskialueelle kun kiekolliset avut sekä peliäly eivät riitä aidosti peliä edistäviin siirtoihin.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Toi puolustus on kyllä niin kauhean näköinen (ja suoritukset vielä huononee koko ajan), että pakko varautua tänään vähintään kolmeen päästettyyn maaliin erilaisten hasardisekoilujen muodossa. Ei se pappikaan pysty kaikkea torjumaan!

Tekeekö HIFK sitten neljä maalia.............. todennäköisesti ei.

Mutta voitetaanko me siitä huolimatta....... no tässä tapauksessa ei.

Iloa ja valoa! Nothing is over.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös