Viestin lähetti Jet Pilot
Johan on uusi Kentin single hinnoissaan. Ajattelin sen alkuun tänään hakea levykaupasta, mutta reilu kuuden euron hinta kyllä pudotti hakuhalukkuuden. Toki sen voisi ladata esim. cdonista halvemmalla, mutta ei noi mp kolmoset oikein innosta.
Viestin lähetti Gellner
On. www.cdon.com. Suosittelen.
Jos nyt puhutaan Kentin uudesta singlestä, niin se - kuten monet muut verkkokaupoista ostettavat biisit - on DRM-suojattua Windows Mediaa.Viestin lähetti Juhaht
Kätevämpiähän ne ovat kuin täysin turhat, epäkäytännölliset ja tilaa vievät cd-levyt. Saa vieläpä mp3-soittimeen matkaan, joten mikäpäs siinä. Jos väenväkisin levylle ne haluaa, niin voihan ne aina niillekkin polttaa, vaikkei siinä nyt juuri järkeä ole.
Viestin lähetti Cannibal
No, kai se on uskottava, että ne liput tulevat nimenomaan lippupalvelun kautta ensi maanantaina myyntiin ysiltä.
Viestin lähetti Cosmo
Itse sinkkubiisi on kyllä huikein noista kolmesta, ja uskon että vastaavanlaisia (edes vähävähänvähän lennokkaampia biisejä) löytyy levyltä ja myös keikalta. Sopii siis odottaa molempia - ja onneksi levollisin mielin.
Viestin lähetti Cosmo
Itse sinkkubiisi on kyllä huikein noista kolmesta, ja uskon että vastaavanlaisia (edes vähävähänvähän lennokkaampia biisejä) löytyy levyltä ja myös keikalta. Sopii siis odottaa molempia - ja onneksi levollisin mielin.
Viestin lähetti Cosmo
Vähän on ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta biisit ovat huikeita, mutta toisaalta ne on sitä peruskenttiä, joka ei nyt niin sytytä. Se sellainen turhan rauhallinen uikutus. Ristiriitaista siis siksi, että diggaan bändistä pirusti, mutta en ehkä kuitenkaan juuri näiden biisien takia, jotka ovat kai sitten sitä "Kenttiä parhaimmillaan". Tykkäänkö mä siitä nyt sitten oikeasti? Kriisi!
Tarkoittaa varmaankin sitä että varattuja ja lunastamattomia lippuja tulee todella vähän myyntiin.Järjestäjän päätöksellä tapahtumaan voi tässä nettikaupassa ainoastaan ostaa lippuja. Liput voi maksaa pankkiohjelmaa käyttäen (OKO, Sampo, Nordea) tai luottokortilla.
Nouto- ja viitemaksuvarauksia voi, kuten aikaisemmin, tehdä Lippupalvelun puhelinpalvelussa 0600 10 800 (1.30eur/min+pvm).
Siis tuleeko Turbonegro lämppäriksi? Siistii!Viestin lähetti Tommy
Liput löytyy joo tähän kesän gay-rock -tapahtumaan.