Ässillä ei ole aamujäitä. Jokohan alkaisi tapahtumaan? Jäällä ei siis ollut ketään.
Joukkue protestoi ja istuu Selinin pihalle?
Ässillä ei ole aamujäitä. Jokohan alkaisi tapahtumaan? Jäällä ei siis ollut ketään.
Mil tapaa? Ei ketään missään vai oliko valmentajat ihmeissään yksin paikalla? :DÄssillä ei ole aamujäitä. Jokohan alkaisi tapahtumaan? Jäällä ei siis ollut ketään.
Kaveri oli hallilla pyörimässä ja soiteltiin äsken asiaan liittyen uudestaan. Kokoonpanon ulkopuolisten pelaajien autoja hallilla. Muuta joukkuetta ei näy. Salminen oli hakenut lounaan.Mil tapaa? Ei ketään missään vai oliko valmentajat ihmeissään yksin paikalla? :D
:D! HuutistaKaveri oli hallilla pyörimässä ja soiteltiin äsken asiaan liittyen uudestaan. Kokoonpanon ulkopuolisten pelaajien autoja hallilla. Muuta joukkuetta ei näy. Salminen oli hakenut lounaan.
Kaveri oli hallilla pyörimässä ja soiteltiin äsken asiaan liittyen uudestaan. Kokoonpanon ulkopuolisten pelaajien autoja hallilla. Muuta joukkuetta ei näy. Salminen oli hakenut lounaan.
Eli siis meillä on toisen käden näköhavainto siitä, että aamujäitä ei todellakaan tänään ollut, niinkö? Mutta yksikään palstalainen ei voi tätä omin silmin nähtynä vahvistaa? En enää nykyään pidättele henkeäni ennakkoon minkään asian takia..
Mutta jos ei ole ollut, niin toki sille joku syy on, salaliittoteoriat siis taatusti ryöpsähtävät liikkeelle. Seurataan tiukasti miten päivä etenee..
:D! Huutista
Kyllä nyt omaan (kiistatta vähän vialliseen) nenääni tuoksahtaa vanhan koulukunnan MIÄLENOSOTUS.
Pelit viime viikolla ke, pe, la ja reissut Kuopiossa ja Vaasassa. Vapaapäivä siis vaan todennäköisesti.
Kyllä nyt omaan (kiistatta vähän vialliseen) nenääni tuoksahtaa vanhan koulukunnan MIÄLENOSOTUS.
Itse kukin tässä alkaa spekuloimaan ajan myötä kun tarpeeksi tuota rupista geelikonnaa tuolla koheltamassa katsoo. Alkaa pikkuhiljaa pistää vihaksi koko mies…Minun nenääni haisee on joillakin on liikaa aikaa spekuloimiseen.
Mitähän seuraavaksi? Kenen mailat nähdään hallilla, kenen auto parkkiksella? Ostaako Alpo Sinikalle raejuustoa?
Itse kukin tässä alkaa spekuloimaan ajan myötä kun tarpeeksi tuota rupista geelikonnaa tuolla koheltamassa katsoo. Alkaa pikkuhiljaa pistää vihaksi koko mies…
Itsellä neljännen käden tietoa, että Atu ja Kerttuli nähty kättelemässä toimistolla sen jälkeen, kun Atu kirjoitti jotain paperille. Olisiko jatkolappua oltu kirjoittamassa? Sopisi teemaan pitkäjänteisyys.
Ari-Pekka Selin ja "pitkä" -käsite eivät sovi samaan lauseeseen, ei maanpäällä, ei taivaissa eikä edes neptunuksella.Itsellä neljännen käden tietoa, että Atu ja Kerttuli nähty kättelemässä toimistolla sen jälkeen, kun Atu kirjoitti jotain paperille. Olisiko jatkolappua oltu kirjoittamassa? Sopisi teemaan pitkäjänteisyys.
Itsellä neljännen käden tietoa, että Atu ja Kerttuli nähty kättelemässä toimistolla sen jälkeen, kun Atu kirjoitti jotain paperille. Olisiko jatkolappua oltu kirjoittamassa? Sopisi teemaan pitkäjänteisyys.
En äkkiseltään huomaa onko jo mainittu, mutta tämä ketju on nyt ylittänyt Ässä-osion ennätysmäärän potkuketjujen viesteissä, aiempi käsittääkseni kuului Kivelle kenkää -ketjulle (1367 viestiä).
Itse kuulin, että Perttula ois tullu paikalle pystyttämään samppanja-telttaa. Myös vaahtokaljaa saatavilla janoisimmille kipinävahdeille.Onko Ude nähty hallilla viinipullojen kanssa, jotka ostanut Rockyltä. Siinä melkoinen teoria.
Ja tuleva valmennus Jooris ja Tihonovin tytär.Itse kuulin, että Perttula ois tullu paikalle pystyttämään samppanja-telttaa. Myös vaahtokaljaa saatavilla janoisimmille kipinävahdeille.
Eikös toinen ollut joku Karrille hame niminen vai muistanko nyt ihan väärin? Taidettiin tosin poistaa / lukita johonkin väliin.Mutta eikös Kiven kenkimiselle ollut peräti kaksi ketjua?