En ymmärrä. Lukko ja Kärpät pelissä yhteensä joku 3 maalipaikkaa, tänään Kärjellä yksistään n. viisi. Samoin puolustuspään hadaedit puolittuneet. Joskus tie eteenpäin on kivinen.
Olen samaa mieltä.
Kyllähän asia on niin, että Ässien olisi pitänyt voittaa tämän illan ottelu. Pata vei ajoittain suvereenisti 5 vs 5-peliä ja noista paikoista olisi Lukko tai Kärpät pistänyt 6 tai 7 sisään ja peli olisi ollut valmis. Samoin kuin laadukkaampi joukkue ei olisi antanut Jypille tuota saumaa pyristellä pelissä mukana.
Mutta niin vaan jätettiin maalit tekemättä ja annettiin vastustajalle tilaisuus pysyä mukana ja jopa voittaa.
Kun ei oo helppoa, on vaikeeta, sanoi joku joskus. Ehkäpä kyse on tuosta häviämisen tuskasta, joka saa mailan tärisemään. Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että viime viikon, sekä tämän illan esityksillä Ässät tulee kyllä voittamaan pelejä.
Ja tämä ei tarkoita sitä, että olisin tyytyväinen peliesityksiin, tuloksiin tai Seliniin. Mutta minun mielestäni peli-ilme on nyt sillä tasolla, että voittojen tuleminen on ajan kysymys.
Toki täytyy muistaa, että joukkue on kai sarjan toisiksi pienimmällä budjetilla koottu, eikä näin ollen kauhean laadukas. Sieltä kai voi hakea perimmäiset syyt siihen, miksi ei saada paikoista niin hyvin sisään, tai ei pystytä puolustamaan oman maalin edustaa paremmin. Materiaali on mitä on.