Totta kai tällä on vaikutusta ja onhan Ässillä muitakin huonoja kokemuksia nuorista päävalmentajista.
Mutta JOS Ässillä on suunnitelma, ajat sitten tehty, jonka mukaan Härkälästä tulee pääkoutsi tyyliin vuonna 2022, niin miksi se pitäisi heittää nyt romukoppaan, pelkän tämän kauden menestyksen ja spekulaatioiden perusteella?
Toki suunnitelmat voivat ja niiden pitää muuttua jos aihetta on. Mutta minusta järkevintä olisi nyt olla painamatta paniikkinppulaa, ainakaan liian syvälle.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että jos joku suunnitelma on niin siitä pitää pitää kiinni. Samalla olen myös vahvasti sitä mieltä, että suunnitelmia tehdessä pitäisi vaihtoehtoja punnita ja päätöksiä tehdä sillä vakavuudella ja asenteella, että niissä tehdyissä suunnitelmissa voidaan myös pysyä. Eli ei pidä tehdä suunnitelmia kevyin perustein isolla riskillä ja siten asettaa itsensä siihen asemaan, ettei voi pitää tehdystä suunnitelmasta kiinni.
Itse pitäisin hyvin erikoisena, jos Ässät olisi sitoutunut Härkälään jo tämän lähtiessä mestikseen.