Onko jollain päinvastaista tietoa?
Ei. Kyllä minä vilpittömästi uskon, että Kalle on etsinyt aivan helvetin kovaa vahvistuksia.
Se mitä minä itse pohdin, onko Sahlstedtilla liian tiukat kriteerit ja ne painottuu oikeastaan kahteen seikkaan, sopimuksen arvo ja sopimuksen pituus. Ne viime kauden älyttömät kommentit, missä totesi ettei halua heiluttaa jotain palkkatasoarvoa, puoltavat tätä rahakysymystä ja toiseen voidaan todeta, että Repo taitaa olla ainoa pelaaja, joka on tullut sisään vain loppukauden sopimuksella kesken kauden.
Jos haluaa täksi kaudeksi vielä saada jotain sintistä suurempaa, niin ainakin toisesta periaatteesta täytyy luopua. Varsinkin kun ottaa huomioon tämänhetkisen ajankohdan, niin penniä venyttämällä ei kyllä sitten tule jäämään käteen yhtään mitään.
Enkä minä tällä tarkoita sitä, että pitäisi parisataatuhatta upottaa johonkin Mr. Begingin saapumiseen.
Ketjuun liittyen, niin tosta Roysta on nyt ainakin helppoa sanoa, että en ihmettele miksi ei tullut. Kaveri on niin saatanan hidas, ettei ikinä sopisi Lukon pelitapaan, vaikka olisi kuinka taitavat kädet.