Kenestä HIFK:n seuraava päävalmentaja?

  • 140 366
  • 1 187

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kerropa toki mistä tämä tieto että Peltonen olisi valittu Salmelaisen mielipiteestä huolimatta valmentajaksi? Se että hallitus tehnyt lopullisen päätöksen päävalmentajasta ei millään tavalla kerro että Salmelainen olisi ollut tän prosessin ulkopuolella, puhumattakaan siitä että porukka täällä jauhaa että Salmelainen olisi nimenomaan jotenkin vastustanut Peltosen valintaa. Jälleen, mistä tällaista on keksitty?

UTJ:n hommia valmentajan valinta pitäisi olla, en ole siitä eri mieltä, mutta tollasten väittämien mukaan valmennustiimin alisuorittaminen olisi siis täysin Salmelaisen vastuun ulkopuolella, ja en vaan osta tätä ollenkaan.

En minäkään osta varsinkin, kun kaikesta tullut selväksi, että Salmelainen ja Peltonen kävivät pitkät keskustelut ennen pestiä ja Salmelaisen omien sanojen mukaan "alusta asti oli selvää, että arvot ja tavoitteet kohtaavat"
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ja jos hallitus olisi kävellyt Tobben yli, on aika selvää että utj on tomppeli. Ainakaan minä en jäisi päiväksikään duuniin sen jälkeen.
Joo. Tämä totuus tuntuu olevan jo niin legenda. Ottakaa huomioon että tämä totuus on tullut täällä ilmi vasta tämän kesän ja syksyn aikana. Niinpä miettikäämme sitä. Posi posi tottahan toki osasto ei petä
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerropa toki mistä tämä tieto että Peltonen olisi valittu Salmelaisen mielipiteestä huolimatta valmentajaksi? Se että hallitus tehnyt lopullisen päätöksen päävalmentajasta ei millään tavalla kerro että Salmelainen olisi ollut tän prosessin ulkopuolella, puhumattakaan siitä että porukka täällä jauhaa että Salmelainen olisi nimenomaan jotenkin vastustanut Peltosen valintaa. Jälleen, mistä tällaista on keksitty?

UTJ:n hommia valmentajan valinta pitäisi olla, en ole siitä eri mieltä, mutta tollasten väittämien mukaan valmennustiimin alisuorittaminen olisi siis täysin Salmelaisen vastuun ulkopuolella, ja en vaan osta tätä ollenkaan.

Ensinnäkin, minä en ainakaan ole missään väittänyt, että Salmelainen olisi vastustanut Peltosen palkkaamista. En voi sellaista väittää, koska en ole kuullut mitään siihen viittaavaakaan. Mutta olen nyt useammasta eri lähteestä kuullut, että ensisijaisesti Salmelainen olisi halunnut Pikkaraisella jatkaa, joten kyllä siitä kannattaa ehkä keskustellakin. Jos ei muuten, niin koko organisaation toimintatapojen osalta.

Vaikka logiikka ei tämän palstan keskusteluissa kovin vahvasti ole aina edustettuna, mietitään kuitenkin hetki, mitkä seikat olisivat voineet Salmelaisen väitettyä kantaa puoltaa:

- Salmelainen kenki Selinin ja teki Pikkaraisen kanssa itse päävalmentajasopimuksen. Muistaakseni sopimus oli mallia 2+1.
- Salmelainen on alusta asti puhunut jatkuvuuden tärkeydestä ja yksi merkittävä tekijä siinä on jo aiemmin opittujen asioiden jalostaminen ja kehittäminen. Siinä auttaa usein sama valmennus, mikäli se on pätevää.
- HIFK:lla oli optio Pikkaraisen kolmannelle kaudelle, joten Pikkarainen olisi ollut käytettävissä. Ja erittäin halukas jatkamaan.
- Joukkue meni Piken kanssa eteenpäin, moni pelaaja meni henkilökohtaisella tasolla eteenpäin ja joukkue pelasi viihdyttävää lätkää
- Pikkaraisen vaatimustaso oli korkealla ja hän oli pelaajien keskuudessa pidetty persoona, vaikka sanoikin asioista tarvittaessa suoraan.
- Pikkarainen oli jo osoittanut pystyvänsä operoimaan nimenomaan HIFK:ssa korkealla tasolla
- Keväällä 2021 korona sekoitti HIFK:n pakan totaalisesti, mutta ennen sitä HIFK pelasi viihdyttävää ja voitokasta lätkää
- Sanotaan, että HIFK:n valmentajan pitää olla kokenut ja kokemusta mielellään nimenomaan Liigasta, Pikkarainen täytti tämän vaatimuksen. Ja vaikka moni ei Mestiksen voittoa arvostakaan, Pikkaraiselta kuitenkin Mestiksen päävalmentajana mestaruus löytyy.
- Yleensä valmennus vaihtuu jostakin syystä. Syitä on lukuisia (tulokset, henkilökemialliset syyt, valmentajan oma tahto vaihtaa maisemaa, jne.), mutta mikäli pakottavaa tarvetta valmennuksen vaihtamiseen ei ole eikä joukkue ole vielä lunastanut täyttä potentiaaliaan, vaihtoa ei yleensä kannata tehdä. Pikkaraisen kohdalla vaihtoon ei ollut mitään "hänestä" johtuvaa syytä.
- Jos urheilujohdon ja valmennuksen keskinäinen työ on saumatonta ja "arki on hyvää", kokonaan uudet kuviot ja henkilöt vievät paljon voimia, jolloin jo pelkkään tutustumiseen ja yhteisten toimintatapojen löytämiseen käytetty aika on pois jostain muualta. Tämä asia ei ole yksinomaan huono asia, mutta koska HIFK:lla on ollut paljon ulkopuolelta tulleita haasteita (mm. korona), voisi kuvitella, että ei turhaan haluta keikuttaa venettä, jos hommat sisäisesti toimii -> "If it ain't broke, don't fix it."
- Pikkaraisella jatkaminen olisi myös tuonut rauhallisuutta organisaatioon ja todennäköisesti myös lisää "uskottavuutta" ja samalla olisi annettu ulospäinkin kuva, että myös HIFK:ssa valmentajan on oikeasti mahdollista saada aikaa, eikä nämä sanomiset ole pelkkää sanahelinää.
- Peltonen oli Liiga-valmentajana täysin kokematon ja katsomaton kortti
- pelkkä Peltosen nimi tuo myös Salmelaiselle itselleen lisää ylimääräistä painetta

Tuossa nyt muutamia asioita nopeasti listattuna, jotka puoltavat sitä, miksi Salmelaisen olisi halunnut ensisijaisesti jatkaa Pikkaraisen kanssa.

Siinä ei ole mitään erikoista, että hallitus siunaa kaikki isommat rekryt. Mutta siunaamisella tai työsopimuksen allekirjoittamisella on iso ero vrt., että hallitus päättää päävalmentajasta. Millä perusteilla päätös on tehty? Onko päätös tehty "oikein" perustein vai liittyykö päätökseen muutakin tekijöitä kuin puhtaasti ammatttiosaamiseen liittyvät perusteet? Valistunut arvaukseni on, että myös pääomistajalla on ollut sanansa sanottavana ja painetta on laitettu Peltosen palkkaamisen puolesta. Ja koska HIFK:n kuvio on mitä on, hallituskin on voinut olla tilanteessa, missä on katsottu, että Peltosen palkkaamisen uhat ovat pienempiä kuin mahdollisuudet. Salmelainen lähestyy asioita hyvin suurella todennäköisyydellä urheilullisen menestyksen ja joukkueen kantilta, hallitus ei välttämättä niinkään. Ja kun vaakakupissa painaa Peltosen oma pelaajaura ja Kari Jalosen oppipoikana oleminen, en lopulta pidä suurena ihmeenä, että Peltonen ruoriin haluttiin. Sitä emme vielä tiedä, onko päätös oikea.
- Ja sitten saattoi vielä olla sekin, että Pikkarainenhan on juntti. Oli sitä ihan avoimesti, koska sellainen hän nyt vain oikeasti on. Kolmas vuosi juntin alaisuudessa olisi saattanut olla joillekin liikaa? Vähän huumoria, vai onko sittenkään...?

Miksi Salmelainen ei sitten nostanut kytkintä? Ehkä siksi, ettei pidä Ville Peltosta huonona valmentajana. Huolimatta siitä, vaikka olisikin itse ensisijaisesti Pikkaraisen valinnutkin. Ehkä siksi, että hän pitää työstään ja kokee, että hänellä on seuralle annettavaa ja työkin on vielä pahasti kesken? En tiedä, mutta en minäkään olisi lähtenyt menemään ja heittänyt kaikkea tekemääni työtä hukkaan, vaikka nyt ei päätöstä minun ensisijaisen toiveeni mukaan tehtykään. Työelämässä ei useinkaan kannata heittäytyä pikkumaiseksi.

Valmennus vastaa omasta työstään, eikä urheilujohtaja voi mennä mikromanageraamaan ja neuvomaan valmennusta heidän työssään. Yhteisistä linjoista ja toimintatavoista sekä pelaajista sun muista pitää tietenkin käydä jatkuvaa keskustelua, mutta urheilujohtaja ei ole valmentaja. Hyvässä organisaatiossa pystytään puhumaan vaikkapa peliin liittyvistä ongelmista ilman, että joku mestaroi. Vinkkejä ja näkökulmia voi toki antaa, mutta valmennuksen pitää saada pelin osa-alueet toimimaan niin, että voitetaan. Ei Salmelaista ole palkattu laittamaan peliä kuntoon, vaan järjestämään valmennukselle työkalut, eli kasata joukkue. Lähes jokainen valmentaja haluaisi aina vähän parempia pelaajia, mutta kun kassa ei ole rajaton, on paljon asioita joiden välillä pitää punnita.

Mä en usko, että Salmelaisen ja Peltosen välillä on yhtään mitään keskinäistä draamaa. Siitä olen ihan varma, että kummallakin on aidosti sydän mukana ja tekevät kaikkensa, jotta HIFK menestyisi. Se on hyvä alku, mutta sekään ei aina riitä.

Mulle tässä asiassa ei ole olennaista nimet Pikkarainen, Peltonen ja Salmelainen, vaan HIFK:n toimintakulttuuri.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Ketju ei ole juuri nyt ajankohtainen. Tuli kuitenkin näiden mediassa olevien Pekka Virta juttujen suhteen taas lisää syitä, miksi kaverin ainoa aihe vierailla Nordiksella on vierasjoukkueen valmentajan rooli.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ketju ei ole juuri nyt ajankohtainen. Tuli kuitenkin näiden mediassa olevien Pekka Virta juttujen suhteen taas lisää syitä, miksi kaverin ainoa aihe vierailla Nordiksella on vierasjoukkueen valmentajan rooli.
Joo, en ole halunnut Virtaa missään vaiheessa tänne, koska ei mun mielestä ole ensinnäkään mikään ns. varma nakki, eikä muutenkaan sopisi meille. Raumalla toki sai homman lopulta toimimaan, mutta sekin vaati aikaa ja todella kovan materiaalin. Muutenhan menestys ei ole kummoistakaan ollut ja yleensä lähtenyt/joutunut lähtemään enemmän ja vähemmän riitaisissa merkeissä.

Ihan liikaa riskejä ilman minkäänlaista varmuutta, että saisi homman pelittämään täällä, joten kiitos ei Virran palkkaamiselle HIFK:hon.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mä en usko, että Salmelaisen ja Peltosen välillä on yhtään mitään keskinäistä draamaa. Siitä olen ihan varma, että kummallakin on aidosti sydän mukana ja tekevät kaikkensa, jotta HIFK menestyisi. Se on hyvä alku, mutta sekään ei aina riitä.

Tietääkseni Salmelaisen ja Peltosen välillä ei todellakaan ole mitään keskinäistä draamaa vaan ensimmäinen yhteinen työvuosi meni kuulemma erinomaisesti.

Ville sai haluamansa palikat millä operoida ja ei voi mennä sen taakse, kun tulos ei toteutunut. Ville oli tyytyväinen Salmelaisen työpanokseen.

Näin sanoi Peltonen itse viime kesänä ja olin siinä seurueessa kuulemassa vastauksen. Enemmän Ville tulosta soimasi ja sitä, että siihen ei päästy kuin seuraa, koronaa tai jotain tiettyä henkilöä.

Tänä vuonna toki on voinut tullakin erimielisyyksiä joukkueen kasauksesta, mutta en ole kuullut siitä enkä siis henk. koht tunne Villeä. On vain yhteisiä tuttuja, joiden kautta olin samassa tilassa hieman kauemmin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänä vuonna toki on voinut tullakin erimielisyyksiä joukkueen kasauksesta, mutta en ole kuullut siitä enkä siis henk. koht tunne Villeä. On vain yhteisiä tuttuja, joiden kautta olin samassa tilassa hieman kauemmin.

Jos tänä vuonna on jotain erimielisyyksiä tullut, siis "normaalia" (=koska ainahan koutsit haluaa enemmän, kalliimpia ja parempia pelaajia) enemmän, kyllä mä hieman kyseenalaistaisin valmennuksenkin ymmärrystä realiteeteista. Kaikkea ei voi saada: jos haluaa kasata joukkueen ajoissa, silloin pelaajat pitää kiinnittää aikaisin. Jos taas haluaa odottaa, mitä markkinoilla ja maailmassa tulee tapahtumaan, sitten ei joukkuetta ei saa kiinnitettyä ajoissa. Olosuhteet pitää aina huomioida ja tällä kertaa HIFK saattaa maksaa hintaa siitä, että Salmelainen teki työnsä, kuten ennen helmikuuta 2022 aiemmin "kuului" tehdäkin.

Mutta en mä oikeasti usko, että Peltosella tai Salmelaisella on mitään skismaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mutta en mä oikeasti usko, että Peltosella tai Salmelaisella on mitään skismaa.
En mäkään, koska se voisi näkyä jopa ihan ulkopuolisillekin kaikessa. Tai sitten näkyykin niin että Ville purkaa vihaansa perheeseen ja älykiekon statseihin ;) Salmelaisestahan emme ole kuulleet vähään aikaan, joten salaliittoteoriat pystyyn.

Mutta oliko noiden herrojen yhteinen päätös lähteä kauteen 2+1 sentterillä, eli Koivistoinen, Paajanen ja huomattavasti pienemmän roolin Väänänen. Eli uskon että jompikumpi ei saanut haluamaansa tässä kohtaa. Ei taidettu edes Nybarin aikana näin kapealla keskikaistalla lähteä, ja mitä miettii asiasta VP. Olisi kiva tietää.

Tai sitten on se "sateentekijä"-sena ja pleimeikkeri jossain odottamassa tiettyä päivämäärää, jolloin on 3+1?
 
Viimeksi muokattu:

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
En mäkään, koska se voisi näkyä jopa ihan ulkopuolisillekin kaikessa. Tai sitten näkyykin niin että Ville purkaa vihaansa perheeseen ja älykiekon statseihin ;) Salmelaisestahan emme ole kuulleet vähään aikaan, joten salaliittoteoriat pystyyn.

Mutta oliko noiden herrojen yhteinen päätös lähteä kauteen 2+1 sentterillä, eli Koivistoinen, Paajanen ja huomattavasti pienemmän roolin Väänänen. Eli uskon että jompikumpi ei saanut haluamaansa tässä kohtaa. Ei taidettu edes Nybarin aikana näin kapealla keskikaistalla lähteä, ja mitä miettii asiasta VP. Olisi kiva tietää.

Tai sitten on se "sateentekijä"-sena ja pleimeikkeri jossain odottamassa tiettyä päivämäärää, jolloin on 3+1?
Ei kumpikaan varmasti kertoisi, jos olisi jotain erimielisyyttä tai tyytymättömyyttä. Tai sitten olisi kyllä niin pahasti skimbat at the crossroads, että toinen olisi jo häippäissyt.
Ja jos ollaan odottamassa jotain lomailijaa, joka haluaa tulla pellailemaan verorajan jälkeen, niin aika hönöjä ollaan.
Sellainen kaveri ei ole täydessä terässä, ainakaan pelituntuman osalta, eikä ole joukkueeseen hitsautunut pieneen aikaan.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mutta oliko noiden herrojen yhteinen päätös lähteä kauteen 2+1 sentterillä, eli Koivistoinen, Paajanen ja huomattavasti pienemmän roolin Väänänen. Eli uskon että jompikumpi ei saanut haluamaansa tässä kohtaa. Ei taidettu edes Nybarin aikana näin kapealla keskikaistalla lähteä, ja mitä miettii asiasta VP. Olisi kiva tietää.

Kyllä mä uskon, että Hirvosen nähtiin pelaavan keskellä tämä kausi ja Toronton sopimuspelaajana varmaan odotettiin dominoivan sarjaa, kuten Pärssinen ekana sopimusvuonnaan. Niin minäkin oletin.

Tämä nyt toistuvasti unohtuu tällä palstalla, että Hirvonen on ollut ikäluokkansa lahjakkaimpia nimenomaan keskushyökkääjänä ja junnuna sillä paikalla käytännössä aina pelannut.

Sen lisäksi pelasi sentteriä jo Ässissä ja on varattu sentterinä. Olen jo tännekin jakanut noita kanadalaisten raportteja, jossa nimenomaan puhuvat sentteristä. Yhdet junnujen kisat ja yksi kausi IFKssa kun senttereinä on ollut kaksi pudotuspelien MVPtä ja niinkin kova luu luin Broadhurst ei tätä poista, että Hirvosesta ymmärtääkseni on tarkoitus leipoa sentteri myös Atlantin takana.

Ja ne pelit mitä Roni on meillä keskellä pelannut on mennyt ihan ok, ottaen huomioon, että on pitänyt pelipaikasta "taukoa". Ja erityisesti on musta hoitanut silloin puolustusvelvoitteet hyvin. En ainakaan muista, että olisi katsellut vastustajien maalia vierestä, kun keskellä pelasi. Aloitusprosenttikin on 53,8%. Joka on tosi hyvä tuon ikäiselle kaverille.

Mä luulen, että Hirvosen laiturinrooli liittyy nyt vain siihen, että hänen pelinsä lukot halutaan avata vapaammassa roolissa. Mun mielestä Hirvonen ei nimittäin ole oikein mikään ideaali laituri Peltosen systeemissä. Nopeus ei oikein riitä tuohon karvaustyyliin.

Mutta nythän tuolla ei ole mitään loukkaantumisvaraa, jos Koivistoinen tai Paajanen loukkaantuu tai sairastuu, joten kysymyksesi on ihan validi. Aika vankoista lähteistä tuli kuultua, että sen Broadhurstin kanssa yritettiin tehdä diiliä. Toki tämä voi olla, että joku vankkojen lähteiden ystävä on lukenut sen täältä Jatkoajasta, jossa sitä huhuttiin ja sitten meillä on maata kiertävä huhuankka valmis.

Siirtoaikaan on muutama kuukausi... mutta onhan se nyt aika kova temppu naarata joku Broadhurstin tasoinen kaveri tänne kauden keskellä. Varsinkin kun AHL-palkat on nousseet ja Euron kurssi huono.

Mutta ollaan väärässä ketjussa. En usko, että suurempaa kismaa tosiaan on Peltosella ja Salmelaisella. Kyllä se olisi kantautunut korviin. Sen verran tunnen tuota jengiä tuolta. Se on mahdollista, että syy rosterin vajaukseen ei ole Salmelainen vaan uusi TJ, joka onkin pistänyt kassan kiinni hankintojen suhteen, kun kausikorttimyynti ei lähtenyt liikkeelle toivotusti. Tämänlaisen huhunkin kuulin, että oli tullut Salmelaiselle hankintakielto.

Huhun lähde ei ole itselleni luotettavin vaan tyypillinen "pelaajan faija", joten pidetään huhun tasolla.

Mutta ehkä pointti oli, että eihän me tosiaan tiedetä mitä kaikkea tuolla taustoissa liikkuu. Taitovaje on ilmeinen ja olisin tosi ihmeissäni, jos sekä Peltonen että Salmelainen ovat tyytyväisiä tuohon tilanteeseen.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoinen soppahan tuo tuntuu olevan -IFK:n valmentajanvalintakuvio siis, ja lieneekö tuosta(kaan) koskaan täysin selviävän absoluuttinen totuus, sillä vähän jokaisella asianomaisellahan siitä varmaankin on oma käsityksensä sekä uskomuksensa.

Oli miten oli, niin jos mennään takaisinpäin ajassa hetkeen, jolloin vielä Pikkarainen joukkuetta valmensi ja jatkoa mietittiin jonkun päässä.

Ensinnäkin liikkui huhu/tieto siitä, että Ahokas olisi ollut tulossa IFK:hon seuravaaksi kaudeksi, ja tämä oli siis vallitseva "tieto" asiasta, ennen kuin Villestä vielä puhuttiin yhtään mitään tässä kontekstissa.

Minä itse tilanteessa, jossa vaihtoehtoina olisivat olleet Piken jatko tai sen Ahokkaan tuleminen joukkueeseen, olisin Ahokkaan näytöillä ollu tkiinnostunut ehdottomasti ottamaan "riskin" ja palkannut Ahokkaan ennen Piken jatkoa.
Tämä siksi, että tiedoss varmastikin oli se tosiasia, että Ahokas ei mitään välimuodon sopparia mihinkään tee, ja oli kiistatta kuitenkin ns "kuuma" valmentaja markkinoilla, ja juuri sopivasti vapautumassa pitkään sopimukseen seuraavan joukkueensa kanssa.

Tässä kohtaa on myös hyvä myöntää, että hyvin pitkään olin epäilevällä kannalla Piken suhteen, mutta kokonaisuudessa lopputulemaa arvioiden jäi kuitenkin tunne, että oli kuitenkin vähintäänkin hyvä valmentaja, ellei aivan absoluuttinen huippu ollutkaan -joka siislopulta ulosmittaamatta meillä.

Kuitenkin siis tilanteessa, jossa sopimus oli päättymässä ja puheltiin vain sen optio kauden käyttämisestä, niin samanaikaisesti Ahokkaan vapautuessa olisin valinnut kuitenkin Ahokkaan.

Nyt kuitenkin kävi niin, että Villellä oli synkkää työttömänä, ja joku jossakin sai oivalluksen, että pitäähän Villelle duunia saada, niin Ahokas heitettiin ikäänkuin ulos tästä kuviosta, niin tässä kohtaa homma omassa päässäni muuttui kyllä ehdottomasti suuntaan, jossa olisin mielummin jatkanut Piken diiliä vuodella, ja sen jälkeen mahdollisesti Villellä, joka olisi toki halutessaan voinut tulla osaksi Piken valmennusporukkaa jos sen olisivat kaikki osapuolet hyväksi todenneet ja kyenneet elämään tilanteen kanssa.

Ehdottomasti Ville oli sellainen tulevaisuuden vaihtoehto "match made in heaven", mutta tässä kohtaa oli liian monta kysymysmerkkiä (luettuani noita juttuja aiempien pestien suhteen) ilmassa ja näytöt kuitenkin niin ohuet, että homma jotenkin haiskahti, ja siksi on jotenkin helppoa kyllä ostaa ajatus siitä, että Villen diili päätettiin ihan jonkun muun toimesta kuin Salmelaisen, joka sitten on vaan joutunut elämään asian kanssa.

Mulla siis marssijärjestys tuossa kohtaa, jossa asiaa mietittiin, olisi ollut:

1. Ahokas
2. Piken jatko
3. Ville, jos ja kun ei varmempaa vaihtoehtoa tarjolla ollut.

Villen aika saattoi tulla liian aikaisin, mutta sehän jää nyt nähtäväksi. Voi myös olla, että tämä oli paras liike forever IFK:n toimesta. Pidetään siis jälkmmäiselle peukkuja ylhäällä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Salmelainen. Nyt sä otat sen puhelimen käteen ja näppäilet sieltä osoitekirjasta D kirjaimen kohdalta Doug Sheddenin langanpäähän. Tosin nykytilanteessa Doug luultavasti nauraa räkäsesti sulle ja haukkuu pojuksi, tullessaan meille vetämään loppukauden ei Salmelainen uskalla edes paskoa kabinetissa.

Vitun vässykät. Doug - be our hero and bring those fucking balls back! See you in Fellows Bar.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Törmäsen paluu Nordikselle. Kiitos! Olkoonkin jämänarri. Iloa oli katsoa peliä.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Pexi tai Iso-D.

Tai oikeastaan kaikki käy paitsi Myrrä. Jotenkin kutisee sillä tavalla, että ei ole hänelle(kään) oikea paikka tämä.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pekka Virran paikka tämä on, ihan sama vaikka loppukausi menisi rämpiessä.

Joku pelillinen runko tuohon touhuun täytyy saada, ja IFK:lla resurssit Virran pelitapaa ruokkimaan riittävät.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pekka Virran paikka tämä on, ihan sama vaikka loppukausi menisi rämpiessä.

Joku pelillinen runko tuohon touhuun täytyy saada, ja IFK:lla resurssit Virran pelitapaa ruokkimaan riittävät.
Samaa mieltä. Paskoja vaihtoehtoja vain tarjolla, mutta Virta toisi todennäköisesti ryhtiä tuohon touhuun. 1,5v diilillä sisään ja sitten katsotaan uusiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös