Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Enpähän heitäkään juomareita tuntenut, kun käspäivää sanottiin, juotiin ja iskettiin tarinaa aina Rynnäs-Jussista alempaan tai ylempään pinkkiin.
Saman pöytäseurueemme jäsen tuotti sanavarastooni numeraalit "kolokki" ja "nelekki". Kisa siitä, kuka vetää pisimmän korren ylempien ja alempien ts. tumman ja vaalean pinkin mittelössä päättyi ennen loppumistaan, kun piti kiiruhtaa viinakelluntaan ja Tukholman Burger Kingiin.
Olen ryypännyt moniaiden jatkoaikalaisen kanssa ja voidaan todella puhua ryyppäämisestä. Rutkimmat rynttäjäiset olen viettänyt veljien Jeesus, Käyttäjänimetön, Jääkoneenkuljettaja ja Pisin Kääpiö 186cm:n kanssa. Tosin Kääpiö on yleensä vähintään vaikuttanut pysyvän tolkuissaan kaikkein parhaiten, tolkku mieshän hän on muutenkin, eräs tolkuimmista tuntemistani ihmisistä.
Alamummonkin kanssa olen ryypännyt JA-senioritapaamisessa. Tosin keskustelumme jäi varsin pintapuoliseksi, koska vanhana herrasmiehenä lupasin lähettää hänelle koko Iijoki-sarjan postissa ensisanoikseni. Keskustelu ei juuri tästä edennyt, sain aika lailla ns. korvamakkeata, ja katsoin parhaaksi siirtyä JHagin, fiftyeightin ja schollin, Raatelurakin, bozikin sekä jo mainittujen Käyttäjänimettömän ja Pisin Kääpiö 186cm:n seuraan. Oli hauskaa saatana siihen saakka kun aivorasiaani läsähti hillitön migreeni ja hoipuin hotelliin hieromaan päätä jäässä.
TQoFE, Ted Raikas, vlad, Buddha, Turha Kaukalo, Mielikuvitushahmo. Siinäpä ihmisiä joiden kanssa olen tehnyt itseni kanssa aiesopimuksen, että vielä ryntätään ja katsellaan killisilmin. Lisäksi on niin älyttömän rutkasti mahtavia nimimerkkejä ja ihmisiä palstalla, että olisipa plustia häärätä kevennetyllä ajatuskalustolla. Freddie Freeloader, Ikävänkantaja, Musta Nuoli, Leelian Lepotuoli, olkku, Benny, Ralph, kuuden vuoden päästä Kai Nu Laine, Surukuku, FASlapsi, Urheiluministeri, Sambovais, krobbe ja ikikyselijä Balrog. Kaikki Pulp Jatkis -kirjoittajat.
Palstalla on tietysti muutama totaalinen idiootti kirjoitusten perusteella. On hyvin jännä juttu hei, että kun tällaisen pässinpääksi kirjoitusten perusteella leimaamansa ihmisen tapaa oikeassa elämässä eli IRLISSÄ, niin kuva muuttuu heti. Esimerkiksi jos muutama vittuilija tapaisi Käyttäjänimettömän tai pettterin, niin voisi havaita, että näiden nimimerkkien takana on lämminhenkisiä ja hyväsydämisiä miehiä, eikä enää välttämättä tuntisi tarvetta kaivaa hammastikulla paskaa listojen alta kuten armeijassa joskus kävi.