Juu, AWen kanssa voisi tuopposen-pari ottaa. Jos (ymmärtääkseni) minua nuorempi kaveri on niin näkemyksellinen, että perustaapi ketjut Led Zeppelinille ja Van Halenille, ei hän ihan turha tampio voi olla.Golden Awe.
Juu, ja kelattaisiin Andoni Goikoetxean parhaat teurastukset -videota. Sekin on loppumaton.Evilin kanssa keskustelisimme baskiterroristien suhteista Espanjan hallituksen ja keskuselinten kanssa
Nimimerkki Hemingwayn kirjoitukset ovat aina miellyttäneet, silloin harvoin kun niitä palstalle ilmestyy. Hänen seurassaan voisi muutaman drinkin ottaa, vaikkapa sukunimikaimansa hengessä kalastusaluksen kannella Karibianmeren vesillä. Nousee se miekkakala sieltä jos on noustakseen.
Ketäs näitä muita... K-nimetön, R-rakki, F-Freeloader... onhan niitä, kelpo ryyppyveikkoja. Tosin pelkään, että olisin itse (sic) tylsää seuraa. Juon paljon, olen aina oikeassa, vittuilen musiikkivalinnoista elleivät ne ole minun, piikittelen, keksin ihmisille lempinimiä ja käytän niitä kovaan ääneen, sammun aina viimeisenä vasta kun viinaa ei enää ole/myydä.
Juu, ja dalin kanssa pitäisi luoda Devilsille uusi menestymisstrategia pitkällä, nestemäisellä lounaalla. (Nyt kun tämän kirjoitin, muistin vastanneeni samanlaiseen ketjuun ennenkin. No, menkööt.)