Kenen bandwagoniin?

  • 222 947
  • 802

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Toivon Ilveksen jatkavan sm-liigassa, koska se on hieno ja perinteikäs seura.

Samaa mieltä, siis siitä että kusiviikset on perinteikäs seura. Muista kohdista olenkin sitten erimieltä :)
 
Viimeksi muokattu:

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tämä nyt ihan putkeen mene kun Ilves pelaa karsinnoissa, KooKoo tippui välierissä ja Blueskaan ei mennyt jatkoon. En kuitenkaan suostu lopettamaan kiekon seuraamista tähän, joten seuraavaksi hyppään HIFK:n bandwagoniin.
Harkitse nyt vielä... tuolla sun tuurilla HIFK tippuu neljässä tai viidessä matsissa... =)
No tule kyytiin vain, mutta puikkoihin ei sua parane päästää ;-)
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No niin, hypätäänpäs näiden puolivälierien ajaksi neljän joukkueen wagoneihin, päivitellään sitten välierissä taas. Jokerit tyylinsä mukaisesti sähläsi itsensä pihalle jo ennen tosipelejä.

JYP-Kärpät... lappalaisista poroista en tykkää, mutta mielummin paidattomat porot kuin ylimieliset traktorit... joten Kääärpät!

Lukko-TPS ... onneksi raumalaisilla faneilla on noussut pissa päähän, niin on helppo hypätä TPS:n wagoniin. TPS!

KalPa-Tappara... ei oikein mitään mielipidettä, mutta KalPa on sympaattisempi joten KalPan wagoniin siis. KalPa!

HIFK-HPK... vaikka en naapurista erityisemmin tykkääkään, niin toivon heidän kuitenkin pitävän meidän Stadilaisten lippua korkealla ja toisekseen siellä ollaan hienosti toivuttu Penan ajoista... joten HIFK!
 
Mä oon raumalainen, joten olen kusipää Lukkofani ja täten ainoastaan Lukon bandwagonissa. TPS:n kaatuminen muuten kuin voitoin 4-muna on pettymys ja aiheuttaa täten suuren vitutuksen mulle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja Djugården
Mun mielestä Ässät on ihan hyvä, mutta se on silti liian paska. Toiseksi Puijon torni on ihan ok, mutta lonkero liian kallista. Mun mielestä Sapko saisi kerrankin nousta, pässipaidat nousuun!

Ilveksen pelit on muuten sisäpiirin tiedon mukaan pelattu, Määttänen ainakin ryyppäsi koko viime viikon!

kuulemma
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
KalPa on oma suosikkini, jos Lukon kausi päättyy aikaisin. Eräs kaveri Kuopion miehiä ja muutenkin pelityyli hyvin viihdyttävä. Eli KalPan kelkkaan hyppään. Muut onkin sitten seuraavanlaisia.

2. HIFK
3. Tappara

Muut onkin enemmänkin inhokkeja. Hyi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kyllä mä KalPan bandwagonissa olen, kun Blues putosi - ei oikein ole seäkeästi muutakaan vaihtoehtoa. Pelaa aktiivista kiekkoa kuitenkin aavistuksen muita kevyemmällä kokoonpanolla. Jos viime kauden pronssi kirkastuisi... Bubbling under on Jyp ja HIFK - katsellaan.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
HIFKin wagonissa ollaan tukevasti! Kaikissa meissähän asuu se pieni HIFK...Jullien jälkeen tulee sitten kierot savolaiset ja kolmantena Lukko. Muut voi painua mun puolesta vittuun.
 

pöljä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tammela-01
Ilman muuta HIFK:n vaunussa mennään. Ja jos ei sillä suunnalla ole paukkuja mennä loppuun asti niin Kalpa voisi olla hyvä kakkosvaihtoehto. Muut, Tappara ensimmäisenä, voivatkin sitten painua vittuun.
Ja jos ihan rehellisiä ollaan niin eipä tämä sm-liiga kiinnosta oikeastaan yhtään nyt kun Ipa meni sössimään itsensä ulos. Onneks tuolla rapakon takana riittää seurattavaa. Ja kesällähän on sitten futiksen mömmömit!
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin just ja tähän sama.

Mutta että kenen bandwagoniin, no en helvetissä kenenkään. Kun JYPin osalta on viimeinen summeri soinut tältä kaudelta, niin siihen kohtaan loppuu liigakiekon seuraaminen suuremmissa määrin. Jos nyt sattuisi käymään niin kummallisesti, että JYPin otteet playoffeissa loppuisi ennenaikaisesti, niin minulle on sen jälkeen henkilökohtaisesti aivan yhdentekevää mihin se kannu menee.

Meikäläisellä ei ole bandwagoneita eikä hatewagoneita.

Täysin samaa mieltä. Se on JYP tai ei mitään. Se on totta, että joissakin joukkueissa on pelaajia ja valmentajia, joita kunnioittaa enemmän tai vähemmän ja sitä kautta toivoo onnea/epäonnea, mutta silti tällaiset vaunut ei kiinnosta.

Olen runkosarjan kierroksillakin joka pelissä aina sen lopputuloksen puolella, joka mielestäni auttaa JYPiä eniten. Tällä mentaliteetilla saa itse asiassa joskus ihan hyvän fiilarin myös vihulaisten välisen ottelun seuraamiseen, koska muuten peli sinällään ei kiinnosta, jos ei ole kummankaan puolella.
 

naapuri

Jäsen
Kun narrit putos ja Blues on samoilla laitumilla ei tässä oikein ole enää ketään jota toivois päätyyn asti menijöiksi. Jullit vois tuoda kannun Stadiin, mutta ajatuskin siitä että HIFK olisi mestari on niin vastenmielinen että stadin etu jää jalkoihin. Kärpät, never. Jyp, hyi saatana. KalPa on mitä on... Näköjään ihan sama kuka sen pytyn vie. Kunhan Ilves pysyy liigassa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kai se pitää HIFKin kelkkaan hypätä. Mielenkiintoisin joukkue näistä jäljellä olevista. KalPan tai Lukon menestyskään ei harmittaisi, sympaattisia porukoita kumpikin. HPK on jotenkin mitäänsanomaton ja Tappara ei sytytä, vaikka Lehterä & Nieminen on mielenkiintoinen duo. JYP sai viime vuonna maistaa tarpeeksi menestystä ja Kärpät nyt on Kärpät. Suikkasen takia voisi Tepsiä fanittaakin, mutta pelaajistosta ei löydy ketään, jota jaksaisi sympata.
 

Koneisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Runkosarjan aikana HIFK on aina yhtä ärsyttävä jengi, koska Blues on HIFK:lle pelkkä pisteautomaatti. Silti hyppään HIFKin bandwagoniin, sillä nyt olisi jo korkein aika saada se mestaruuskannu takaisin sivilisaation pariin. Kakkosena tulee sitten KalPa ja kolmantena TPS.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Kyllä se taitaa olla Kalakukot, kenen puolesta tässä voisi liputtaa.. Mutta oikeastaan ihan sama, kunhan mestaruus kiertää Oulun, Helsingin ja Jyväskylän kaukaa..
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä siirryn nyt ainakin hetkeksi, ja toivon mukaan myös pidemmäksi aikaa, Tapparan bandwagoniin. Vaikka sitten silläkin uhalla että Tapparan jatkaessa matkaa Lukko putoaisi lopullisissa sijoituksissa sijalle 6.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
I`ll jump on the bandwagon of the fishcock´s!

Olisi hienoa, jos Kalpa saisi palkinnon pitkäjänteisestä työstään. Viihdyttävä ja moderni jääkiekkokin on pelkkää plussaa.

Päätyyn asti Kalpa!
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noniin, nyt kun Lukkokin lähti kesälomalle, on aika siirtää kirous uuteen joukkueeseen. Eli hypätään HIFK:n bandwagoniin, kun kerran SaiPa on useampaankin otteeseen päässyt nauttimaan HIFK:n juniorityön "helmistä".
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
En varsinaisesti hyppää kenenkään kelkkaan, mutta oman jengin tiputtua pääasia on se, että Kärpät, KalPa tai Jokerit ei voita mestaruutta. Eli tuosta johtuen tulee sitten ns. sympattua näitten kolmen jengin vastustajaa.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
TPS:n kaatuminen muuten kuin voitoin 4-muna on pettymys ja aiheuttaa täten suuren vitutuksen mulle.

Taitaa vitutuksesi olla aikamoinen, mutta 4-muna sarjahan päättyi.

Kyllähän tässä TPS:lle ja Tapparalle suosisi menestystä, sekä sitä että JYP tippuisi. IFK on niin ja näin.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän Tappara tarjosi eilen sellaisen trillerin, että vanhan suosikkijoukkueen(kannattanut Tapparaa silloin kun SaiPa ei ole pelannut liigassa) bandwagoniin on hypättävä. Olisi iloinen yllätys jos Tappara KalPan onnnstuisi selättämään.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
TPS on noussut viime vuosina kakkossuosikiksi. Tunne sen kun vaan voimistui viime kevään hifk-sarjan jälkeen, kun TPS löylytti Hifkiä ja sen nöyryytti yli-itsevarmoja faneja jälleen kerran.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivon, että tällaisia asioita ei tarvitsisi tällä kaudella miettiä, jote mennään hypoteettisella linjalla...

En olisi uskonut, että parikymmentä vuotta ajoittain vahvasti Jokerit ykkösinhokkinani haastaneen TPS:n vaunuihin hyppäisin, mutta kyllä sympatiat taitaa tällä kertaa sinne suunnata. Toivon myös Tapparan pudottavan KalPan, mikä sekin on aika yllättävää, kun Tapparaan olen suhtautunut kohtalaisen nihkeästi.

Muok: Oho, tuli kirjoitettua miltei samalla sekunnilla, kun mittariin pamahti vuosi lisää. Vittu.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka tätä kautta yksi vittumaisimmista tuntemistani ihmisistä saisi elämäänsä ilon aihetta, niin Tepsille vaan sitä makiata lissää, nyt kun ovat kerran makuun päässeet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös