Nyt olisi mulla aika hyvä lähde tähän pistää. Suoraan suden suusta (linkki Hirsimäen kommentteihin IL:n sivuilla):Nyt on kyllä melkoinen legenda. Onko tästä jossain jotain faktaa nähtävissä?
Käsitinkö nyt jotain väärin, vai ovatko tapparakirjoittajat sinusta itseään tyylikkäämpiä? :DLisäksi palstan tapparakirjoittajat ovat enemmän tyylikkäämpiä kuin tapparakirjoittajat, joten suotakoon heille (tapparalaisille) ne oikeat torijuhlat.
Käsitinkö nyt jotain väärin, vai ovatko tapparakirjoittajat sinusta itseään tyylikkäämpiä?
Mutta joo, kyllä nämä ovat sieltä HMV:mmästä päästä liigajoukkueita, että sikäli aika sama kumpi vie.
Tappara, ehdottomasti. Ässille ei voi tuolla pelillä toivoa mitään hyvää.
Terv. ottelusarjan teemana selkääntaklaaminen rangaistuksetta
Ihmettelen, että JYPin kannattaja kehtaa suunsa avata rangaistuksettomuudesta syksyn Abid-Armia -tapauksen jälkeen.
Ymmärtäisit edes hävetä.
No HIFK, Jokerit ja Lukko ainakin minulle aiheuttavat liigassa eniten tuntemuksia. Ilveksessä on myös oma legendaarinen charminsa, vaikka viime vuodet onkin kontaten mennyt. Ja pakko on myöntää, että vaikka usein JYPille olen sympatioita mielessäni lähetellyt, niin ei se kyllä mikään hirveän vahvoja tunteita herättävä joukkue ole. Mutta TPS:n veroista ei HMV-linjalla ole. Aika lähelle pääsee myös Blues.Jos sinusta Ässät ja Tappara on liigan hmv:mmästä päästä olevia joukkueita, niin voitko ystävällisesti kertoa, mitä joukkueita listan toisestä päästä löytyy? Onko Mikkeli tosiaan niin kaukana liigamaailmasta, ettei sitä edes haista, maista tai näe. Uskomaton kommentti.
Älä välitä. Se on vaan katkera. Ei vieläkään vaan suostu hyväksymään, että Ässät olisi ollut parempi.