Jaa olitkin tosissasi? Nauroin näitä kohtia:
- "Parhaan joukkueen tulee voittaa" Ihan niinkuin paras ei aina voittaisi paras 7:stä sarjaa.
- "Ihme säälimisellä Lukko on pudotuspeleissä." Kun 10 pääsee jatkoon niin ylimääräistä duunia tekee vain amatöörit.
- "kolme muuta jengiä saa sattuneista syistä allekirjoittaneen oksennusreaktion partaalle"
Näitä kohtia nauroin kun luulin että ne on huumoria mutta nyt paljastuikin että taisivat olla vain katkeraa tappion tuomaa valitusta.
Jollain osa-alueella ja sitä myöten varmasti kokonaisuutena parempi joukkue voittaa aina paras 7:stä sarjan. Onnittelut siitä jos sitä tässä haet takaa!? Paras 7:stä sarjaa ei kuitenkaan välttämättä voita se joukkue, joka olisi sen koko kauden vahvalla suorittamisella ansainnut kun pelataan Suomen mestaruudesta. Tottakai luonnollista, mutta itse toivon että tämä koko kauden vahva suorittaminen palkitaan ja sympatiseeraan suvereenia Tapparaa. He ovat mielestäni olleet koko kauden paras Sm-liiga seura ja ansaitsevat kyllä toden teolla tänä keväänä Suomen mestaruuden. Väärin ajateltu ilmeisesti?
Nimenomaan sanoit itsekin "kun 10 pääsee jatkoon".. Tässä kritisoin sarjasysteemiä, se ei ole Lukon syy, mutta minulta ei lähtökohtaisesti sympatioita heru joukkueelle, jonka kuuluisi runkkarin perusteella olla jo lomailemassa ja pääsee tälläisen Sm-liigan naurettavan takaportin kautta vielä yrittämään. Urheilu on säälimätöntä touhua, turha siis pehmentää sitä mikä urheilun luonne on näillä säälipleijareilla. Säälimistä siis. Ihan suoraan sanottuna!
Hyvä jos tämä kolmas kohta naurattaa, meinaan minua ei lähtökohtaisesti naurata että nämä kolme joukkuetta pelaa mitaleista vuonna 2013. Toki Jyp ja Ässät sinne tämän kauden esityksillä kuuluu, mutta itselleni nämä kaksi joukkuetta kuuluu niihin inhottavimpiin ja vastenmielisimpiin. Lukko oli minun silmissäni esim. vielä viime kaudella ok, mutta sen verran tunnetta (näissä pleijarisarjoissa syntyy minulle ainakin aina sellaista tervettä vastakkainasettelua) ja vahvaa näkemystä "oikeasta kiekosta" tällä kaverilla on, että en toivoisi Lukon pelaavan mitaleista. Henkilökohtainen mielipiteeni, jonka suhteen en voi olla oikeastaan väärässä. Ei kannata jokaisen yksittäisen ihmisen antipatioita ottaa harteilleen ja vetää herneitä nenää. Kaikki ei tykkää eikä kaikkia voi tyydyttää. Jos minä ottaisin muiden lätkäihmisten omaan seuraani kohdistamat antipatiat noin raskaasti olisin varmaan hirressä.
Se kyllä täytyy sanoa että Lukon pisteitä silmissäni nostaa (typeristä kannatushuudoista huolimatta) Suomen ehkä parhaat fanit vaasalaisten jälkeen. Riippuu toki hieman mittareista, mutta niillä mitä minä käytän EP on jäänyt kyllä pahasti telineiseen suhteessa RB:hen vaikka toki potentiaali (joka ajoittain realisoituukin) on meillä Suomen suurin.