Aika lunastaa tämä lupaus. Luotan siihen, ettei tarvitse vankkureita enää tänä keväänä vaihtaa.Kyllä mä nyt jotenkin toivoisin Lukolle ja Pekka Virralle mestaruutta tämän kauden päätteeksi. Kannattajat ovat odottaneet riittävän kauan, ja mulla riittää aina rakkautta Pekka Virralle.
Jos Tappara päättää KalPan tämänkin kevään, niin hyppään kyllä raumalaisten kelkkaan.
Pelicansin. Ainakin TPS:sää vastaan. Ei riitä edes Raipe, kun vastakupissa vaa'an alas painaa ämmät Kestner, Nurmi ja Pajuniemi.
Tuli nyt mieleen, että olisin voinut kirjoittaa:Jos Lukko tippuu, soisin mestaruuden TPS-Pelicans parin voittajalle.
Ei oo pelkoa. Mun taikapallo näyttää että Lukko-Pelicans on välieräpari.Lugun kelkkaa lähettävä jos sunnuntaina käy huonosti.
Pelicansin. Ainakin TPS:sää vastaan. Ei riitä edes Raipe, kun vastakupissa vaa'an alas painaa ämmät Kestner, Nurmi ja Pajuniemi.
Voi ei. Tähän asti olen fiilistellyt sillä, että nimimerkki Kaukosäädin on taatusti Tepsin bandvagonissa, kun hänen kannattamallaan jengillä ei ollut mitään jakoa näissä karkeloissa. Nyt kyllä vedettiin matto jalkojeni alta eikä oikeastaan ole mitään motivaatiota seurata poffeja. Ihan sama kuka voittaa.Pelicansin. Ainakin TPS:sää vastaan. Ei riitä edes Raipe, kun vastakupissa vaa'an alas painaa ämmät Kestner, Nurmi ja Pajuniemi.
Eikös sun suosikkijoukkue vielä ole mukana tässä kisassa? Miksi siis hypätä edes lahtelaisten rattaille?Aiemmin olisin ollut 100 % kerroista, TPS- Pelicans sarjassa, TPS- junassa, mutta muutaman pelaajan ja tänne kirjoittavan suorituksilla siirryin Pelicans leiriin tässä sarjassa.
Eikös sun suosikkijoukkue vielä ole mukana tässä kisassa? Miksi siis hypätä edes lahtelaisten rattaille?