No se vielä puuttuisikin, että hommat on vielä kesken! No jos ensi viikolla pukkaa Petruzalekia, Lindgreniä ja Lehterää, niin Kekäläinen voi sitten keskittyä paitahommiin puolestani.Eiköhän tuokin työ ole jo aika pitkälle tehty.
No se vielä puuttuisikin, että hommat on vielä kesken! No jos ensi viikolla pukkaa Petruzalekia, Lindgreniä ja Lehterää, niin Kekäläinen voi sitten keskittyä paitahommiin puolestani.Eiköhän tuokin työ ole jo aika pitkälle tehty.
No se vielä puuttuisikin, että hommat on vielä kesken! No jos ensi viikolla pukkaa Petruzalekia, Lindgreniä ja Lehterää, niin Kekäläinen voi sitten keskittyä paitahommiin puolestani.
Ei hyvää päivää. Kannattaisikohan Kekäläisen paneutua enemmän siihen, mitä on paitojen sisällä, kuin siihen miltä paidat näyttää ulospäin. Mielikuvaseurassa nämä.
Viime tiistain Veikkaaja kertoi Ramstedtin tehneen parinsadantonnin pahvin Espooseen. Toivotaan arvaajan olevan oikeassa, koska Eavesin varaan ei voida laskea ykkössentterin paikkaa eli nyt tarvitaan oikeasti laadukas ja valmis pelimies kärkiketjujen sentteriksi.Jokerifanit.netin keskustelupalstalla kerrotaan Ramstedtin olevan tulossa Jokereihin. Onneksi kyseisen sivuston keskustelupalsta on kokolailla mallia full of shit ja toivon todella että on tässäkin tapauksessa.
Tämähän on todella loistava uutinen! Juuri näin Jokereita pitää kehittää.- Kekäläisen tavoitteena paidan suhteen on "tyylikäs kokonaisuus, eikä mikään tilkkutäkki".
No tiistaina tulee runko ilmi ja sen jälkeen ehkä 1-2 pelaaja kesällä.
Mitä tapahtuu Hentuselle, Niemelle ja Hämäläiselle ja ketkä on ne huipunveljet, jotka Kekäläinen on napannut, kaikkihan niitä odotetaan. Siinä mielenkiintoisimmat.
Itse uskon vahvasti, että Hentunen ei Jokereissa jatka.
Hämäläisellä ei ole käyttöä Jokereissa, kuten olen sen monet kerrat sanonut. Joutuu auttamatta kokoonpanon ulkopuolelle, eli maksetaan ulos ja näkemiin.
Olen siinä mielessä muista poikkeava ehkä, että minulle nyt vaan on tärkeämpää mitä jäällä tapahtuu, kuin sillä, mikä karamellinnäköinen mielikuva annetaan ulospäin. Mielikuvaseuroissa nämä.Ja Gags mitä helvetin vikaa siinä on, että sitäkin puolta kehitetään?
On ainakin rahaa vapautunut viime kauden budjettiin verrattuna Pirneksen, Hentusen(?), Kauppisen, Ridan (palkan alennus?) ja parin valmentajan palkamaksuvelvoitekkin on päättynyt, että tuskin tuo vahvistusten kirjo jää yhteen "Ramstediin", kun rahoilla on saatavilla parempaakin.
Mitähän hemmetin hyötyä on heittää lukuja täysin hatusta, laskea niitä yhteen ja tuloksen perusteella päätellä paljonko on rahaa käytettävissä ensi kauden joukkueeseen?Jos mietitään puhtaasti näin:
mystinen mies on karannut keskieurooppaan mutta txt viestillä vakuutteli että " Ei se Raamstet sinne Ilmalaan mene , eiköhän liigan sisältä tule enään 1 kaveri ja loput utomlands,jumaleissöns että nämä litran tuopit menee päähän".
No tiistaina tulee runko ilmi ja sen jälkeen ehkä 1-2 pelaaja kesällä.
Jos liigan sisältä tulee enää yksi jannu niin eipä kauhean massiivista infoa kannata järjestää Juhani Tyrväisen takia...
Jos liigan sisältä tulee enää yksi jannu niin eipä kauhean massiivista infoa kannata järjestää Juhani Tyrväisen takia...
Itse olen vaan kuullut, että lopullinen joukkue julkaistaan 27.4.
Hienoa. Noksun oman vision mukaan hän pelaa MM-kisoissa 2011 pian, joten suurella mielenkiinnolla itse seuraan tilannetta ja kummastelen että millä näytöillä, taidoilla ja sillä superasenteella hän siellä Slovakiassa viilettää.
No taisi Leija-Petteri mahtua kisakoneeseen . Toki voihan olla niin että passia ei leimata. No tätä voidaan kummastella ,millä näytöillä mies tuonne Slovakiaan meni...
No tätä voidaan kummastella ,millä näytöillä mies tuonne Slovakiaan meni...
Elkää nyt omat ajako liigajyrän miinaan kun hän erittäin hienosti palautti jälleen kerran renegaden maanpinnalle ja tunki jauhot suuhun.
Renegaden lähteiden mukaanhan Leija-Petterillä ei pitänyt olla mitään saumaan kisakoneeseen... buahahhahhahhaaaaaa...