Menee kyllä jännäksi, että jatkuuko työsulku vai ei. Uhkaavia huhuja on kuulunut että NHL alkaisi, mutta huhut ovat huhuja. Näkisin, tai siis mun tapauksessa kuuntelisin radiosta, Koivun ja miksen myös Kipperinkin otteita TPS-nutussa. Kipperiä kyllä tarvittaisin, tai mahdollisissa tosipeleissä pääsee itku.
Eli siis Joke, jos työsulku ei lopu niin:
Faksi laulamaan Timrå:n ja Kipperin suuntaan ja äkkiä. Myös Recchiin voisi ottaa yhteyttä. Ootko vielä mukana? Hyvä. Paukkusen voisit treidata... vaikka Pelicansin jääkoneenkuljettajaan.
PS. Älä ota sitä vakavasti.
Mutta joo, kyllä me vielä ainakin Kipper (tai joku muu huippumolari. Norrenakin kävisi, ei vaan taida olla myytävänä) tarvitaan pitämään liinat kiinni. Lassila tiputtelee ja Karjalaiselle ei anneta mahdollisuuksia tarpeeksi, täydellistä. Recchikään ei haittaisi, päinvastoin. Maalintekijää tarvitaan aina, ainakin Tepsissä.
Mitä keissi Stouniin tulee, niin tulkoon mun puolesta, mutta vain neloskenttään ja halvalla. Kyllä Stouni ainakin Metsärannan ohittaisi.
-----------------------------------------
Heitänpä ilmaan tälläisen kysymyksen:
Kunpaa maalivahtia (Lassila&Karjalainen) pitäisitte Kipperin/muun huippumolarin backuppina, jos Tepsiin tulisi
NHL-maalivahti?
Itse pistäisin ehkä Lassilan Mestikseen/vuokralle jos Kipper tulisi. Voisi tehdä Lassille hyvää pelata erilaisen (=huonomman?) puolustuksen takana välillä. Kenties nykyinen haparointikin vähenisi uusien tuulien myötä. Toisaalta olisi Lassilan vuoro istuskella penkillä ja Tumpin pelata, Kipper kun varmaankin pelaisi samalla tahdilla kuin Lassila nykyään, eli melkein jokapelin. Eli Tumppi vuokralle -> pelituntumaa ja Lassila Upin kanssa extra harjoituksia pitämään ja lepäämään -> Vire säilyisi joten kuten ja ehkä näyttämisen halu olisi kova-> otteet paranisivat.
Ähh, mitä mä unelmoin ja satuilen, ei se Kipper kumminkaan tule kun Ruissalon pojat tiedetään. Ja eikös Tepsin budjetti ala olla kohta käyetty? Tuskin se Miikka ruokapalkalla pelaisi.