Viestin lähetti Pressiboxi
Kalapuikko ja punaisilla leimoilla.
Arvon pressiboxi, jätit aika viime tippaan vuoden 2004 parhaan heiton, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. You just made my day.
Kalapuikko ja punaisilla leimoilla.
Viestin lähetti kausi
Arvon pressiboxi, jätit aika viime tippaan vuoden 2004 parhaan heiton, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. You just made my day.
Viestin lähetti Ääninen
Kertoo jotain joukkueen tämän kauden rosterista, kun faneiksi itseään kutsuvat ovat harmissaan JOUTUESSAAN menemään peliin, jossa Saku ei pelaisikaan. Luulisi TPS-peliin menon olevan itsessään hienoa ilman Koivuakin.
Viestin lähetti Ääninen
Niin minäkin, niin minäkin...
Tarkoitin vaan, että tähänkö on tultu, kun itse peli ei kiinnosta, jos joukkue ei menesty (lue: ole liigakärjessä ja hallitseva mestari). Onhan peli ollut paskaa ja kyllä se minuakin risoo, mutta käyhän Lahdessakin katsojia vaikka koivuista ei ole tietoakaan, mestaruuksista puhumattakaan.
Viestin lähetti kopo
Mun päiväni tekisi se että joku kertoisi varmuudella Ruissalon poikien olevan tietoisia tämän foorumin keskusteluista ja fanien vittuuntuneisuuden asteesta.
Kalapuikko ja punaisilla leimoilla. Mutta kyllä siitä jotain vielä saa jos äkkiä käyttää??
Viestin lähetti jtuominen
..eivät kohtaa, eivätkä ole kohdanneet kesästä saakka. Jos kerran ei ole katetta puheille olisi parempi pitää suu supussa kuin vihjailla kautta rantain & lupailla jotain epämääräisiä.
En tiedä, mutta minua ihan oikeasti taitaa vaivata joku lapsen herkkäuskoisuus, koska kokoajan tuntuu siltä, että kyllä se Palloseura vielä näyttää kyntensä. Tunnustan kyllä realiteetit ja epäkohdat mihin olemme saanet kohdata tämän kauden aikana. Mutta kun se isä-Jukkakin jatkuvasti muistuttaa siitä, että keväästä tulee erikoinen ja Tepsilläkin on siihen sanottavansa.Viestin lähetti kausi
En haluisi aina olla vääntämässä veistä haavassa ...
Näin on. Tepsin joululahjat jaetaan tammikuussa. Toimiston eteishuoneessa haukottelevat hokkarit kassissa mm. Lalime ja Holik. Ja eiköhän se Sakun kaverikin tule, vaikkei mieli tekisikään. By the way, onhan Turunseudun televiisiossa valmiit kanavat jenkkifutikselle?Viestin lähetti Muerte
En tiedä, mutta minua ihan oikeasti taitaa vaivata joku lapsen herkkäuskoisuus, koska kokoajan tuntuu siltä, että kyllä se Palloseura vielä näyttää kyntensä.
Viestin lähetti Muerte
Mutta kun se isä-Jukkakin jatkuvasti muistuttaa siitä, että keväästä tulee erikoinen ja Tepsilläkin on siihen sanottavansa.
Jooh. Muuan hallitonttu oli kuiskannut ennen joulua yhdelle tutulle, että itse Retsi olisi nähty hengailemassa männä viikolla Elyseellä. Tätä vasten odotin tämänpäiväiseltä tiedotustilaisuudelta enemmän.Viestin lähetti Morgoth
Taitaa jäädä vain kanattajien märkiin päiväuniin Recchit ja kumppanit...:-(
Ansas päästi pressitilaisuudessa suustaan moista:
- Jos työsulku jatkuu ja NHL-kauden peruuntuminen varmistuu, niin siellä on monta sataa pelaajaa, joiden täytyy hankkia itselleen jonkinlaista pelikokemusta. Se ei ole sitten enää palkkakysymys, vaan ammattitaidon ylläpitämiskysymys.
Viestin lähetti AnaMasa
Jooh. Muuan hallitonttu oli kuiskannut ennen joulua yhdelle tutulle, että itse Retsi olisi nähty hengailemassa männä viikolla Elyseellä. Tätä vasten odotin tämänpäiväiseltä tiedotustilaisuudelta enemmän.
Viestin lähetti Morgoth
Päivän iltalehti Christian Ruutun suulla kertoo, että NHL ja NHLPA neuvottelisivat "salaa" paraikaa. Tiedä kuinka luotettavaa tietoa tuokin on, mutta nästä kaikista lähtökohdista on helvetin hienoa että Saku nähdään torstaina jäällä, vaikka NHL-kausi alkaisikin, niin torstai tulee olemaan hieno päivä ja että jopa Ruissalossa tajuttiin järjestää tiedoitustilaisuus.
Verkoissa on varmaan Recchin kokoisia aukkoja. Mutta siis katsellaan rauhassa, jos joku kävisi paikkaamassa ne verkot. Unohtui nimittäin, että mihin ne tulikaan laskettua. Jos vaikka onkin vahingossa ajettu niiden yli peräprutkulla matkalla torin kalakauppiaan luo.Viestin lähetti Infernal
Jos ne verkot nyt tosiaankin on vedessä (ollut jo syksystä saakka?), niin luulisi että sinne joku isompikin kala eksyisi. Kannattaisi varmaan miettiä onko ne verkot oikeassa paikassa, vai jäikö ne sittenkin sinne ruissalon venevarastoon. Jos ei, niin voisivat herrat edes tarkastaa ne verkot aika ajoin.
Viestin lähetti Grainger
"Recchin tilanne? -Se tilanne ei ole edistynyt yhtään, mutta Jani Kiviharju tulee, jos tilanne Ranskan päässä selviää."