Edelleenkään ongelma ei ole koskaan ollut se, ettei kannattajia olisi "kuunneltu". Niin kauan kuin muistan on kannattajaryhmien ja seurajohdon välillä ollut palavereita. Ongelma on se, että mitään ei tapahdu vaikka kuinka "kuunnellaan" ja ketään siellä toimistolla ei kiinnosta tehdä asioille mitään vaikka vuodesta toiseen yritetään samoja asioita ajaa. Jumalauta niin yksinkertaista asiaa kuin seuralaulujen soittamista matseissa on toivottu palavereissa kymmenen vuotta ja yhtää mitään asian eteen ei tapahdu. Hirveisiin fanituotteisiin ollaan otettu kantaa vaikka kuinka pitkään ja mitään ei tapahdu. Mainosten täyttämiin järkyttävän rumiin pelipaitoihin, jotka kusee koko seuran imagon päälle, ollaan otettu kantaa vaikka kuinka pitkään ja mitään ei tapahdu. Isoja asioita turha ottaa tässä edes esille.
Sillä tavalla ihmetyttää tämäkin puoli seuran toiminnassa, että faneissa kuitenkin on kaiken alan ammattilaisia ja jos seura ymmärtäisi näillä pienillä huomioilla pitää fanit tyytyväisinä niin sieltähän saa ilmaiseksi ideoita markkinointimateriaaleihinsa joihin pieni ostajakuntakin todennäköisesti olisi aina valmiina.
Pitää taas nostaa esille se aikaisemminkin ihmettelemäni asia, että mitä markkinoinnillista ja myynnillistä osaamista tai koulutusta mahtavat johtoportaassa olevat ihmiset omata? Ainakaan toiminta ei ole kehittynyt asiakkaan näkökulmasta sitten leditaulujen tulon.