Kehitysideoita ottelutapahtumaan ja muuhun toimintaan

• 412 193
  • 2 204

Humuli71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Niemelä ikuisesti
Olenko ainut jonka mielestä nykyinen alkushow on huono ja eikä sytytä yleisöä millään tavalla?

Oma fantasiani: Ameno, jonka jälkeen 30sek fanikatsomon vuorohuutelua keltamusta-Oulun Kärpät, jonka jälkeen routasydämen ja valoshown siivittämänä Kärpät tulisi jäälle.
Ennen peliä chanttailu ei oikein arkimatseissa onnistu, kun porukka saapuu aivan viime hetkellä katsomoon. Minussa alkushow ei ole koskaan herättänyt mitään tunteita. Ei yleisöä pitäisi sytyttää, vaan yhteisön pitäisi itse osata pitää tunnelmaa yllä. Esimerkiksi seisomaan nouseminen ja taputtaminen sisääntulon aikana ei olisi kovin iso tai pelottava vaiva keneltäkään. Enkä väitä että joukkue olisi jotkut ”standing ovationit” ansainnut, mutta yleisesti tuntuu, että ihmiset viihtyvät urheilutapahtumissa, missä on hyvä tunnelma.

Ennen peliä chanttailu ei oikein arkimatseissa onnistu, kun porukka saapuu aivan viime hetkellä katsomoon. Minussa alkushow ei ole koskaan herättänyt mitään tunteita. Ei yleisöä pitäisi sytyttää, vaan yhteisön pitäisi itse osata pitää tunnelmaa yllä. Esimerkiksi seisomaan nouseminen ja taputtaminen sisääntulon aikana ei olisi kovin iso tai pelottava vaiva keneltäkään. Enkä väitä että joukkue olisi jotkut ”standing ovationit” ansainnut, mutta yleisesti tuntuu, että ihmiset viihtyvät urheilutapahtumissa, missä on hyvä tunnelma.
Ymmärrän kyllä, olikin tosiaan vaan ihan omaa fantasiaa tämä edellä mainittu ja ei se varmastikkaa koskaan tule toteutumaan. :D Mutta jotain kehitystä, enemmän kärppäsydäntä olis saatava.

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Ymmärrän kyllä, olikin tosiaan vaan ihan omaa fantasiaa tämä edellä mainittu ja ei se varmastikkaa koskaan tule toteutumaan. :D Mutta jotain kehitystä, enemmän kärppäsydäntä olis saatava.
Itse olen fantasioinut, että ennen kentälletuloa soivassa Kärpät on rautaa -biisissä olisi jokin kohta jota kuusituhatpäinen kotiyleisö laulaa yhteen ääneen, esim. kohta "Kärpät on rautaa, Kärpät on rautaa" (ja sitten ne taputukset, johon myös osallistuisi koko katsomo). Tämä varmaan raikuisi pukukoppeihin asti?

Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Minun silmiin tuo alkushow on hyvä. Tuo nostalgia pätkä missä Jamppa laulaa Kärpät on rautaa toimii ja lämmittää aina. Samoin valoshow väreineen ja nuo laidat missä pyörii valot, punaiset silmät ja Kärppä on hyvä.
Vanhan Raksilan puitteissa tuosta alkushow on otettu kaikki irti.
Se on selvää, kun tuon useasti näkee, niin eihän se samalta tunnu kuin ensimmäisellä kerralla.
Parasta ottelutapahtumaa on , kun paikalla yleisöä ja pelissä on panosta. Puolityhjässä hallissa vaikka Raksila nousisi puoli metriä ilmaan, pyörisi vasta ja myötä päivään ympäri ei se tunnu miltään.
Makuasioitahan nämä on.

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sytyttävin alkushow mitä tähän hetkeen voi kuvitella, on se että mediakuutiolla kuuluttajan hehkuttamana kerrottaisiin Mäntymaa, Silanderin ja Sihvosen sopimuspurusta. Sen jälkeen Ameno alkaa soimaan kirkonkellojen säestämänä, ja jäälle ammutaan tykillä ihmiskuula Antti Aarnio.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs JYP
  • 2.20
  • 3.90
  • 2.94
Ilves vs Tappara
  • 2.02
  • 4.00
  • 3.25
Jukurit vs Pelicans
  • 3.30
  • 4.05
  • 1.98
KalPa vs Kärpät
  • 1.65
  • 4.55
  • 4.40
Lukko vs SaiPa
  • 1.80
  • 4.35
  • 3.75
HIFK vs TPS
  • 1.82
  • 4.55
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy