Viinikan Alku
Jäsen
Aaltosen taklaus ei mene otteluvalvojalta eteenpäin, sanoo Yle. Kyä mää ny vähän ihmettelen...
Aaltosen taklaus ei mene otteluvalvojalta eteenpäin, sanoo Yle. Kyä mää ny vähän ihmettelen...
Aaltosen kyynärpää osuu Taipausta suoraan poskeen. Aaltonen korostaa taklausta hyppäämällä. Nettipätkästä voi lukea Taipaluksen huulilta, että "osui suoraan päähän saatana" (sanoo näin tuomarille, istuessaan jäällä).
Valmennus pysyy samana ainakin pari kautta. Joukkueen rungon uskon kyllä uusiutuvan vahvasti, sillä ainakin huhujen mukaan todella moni olisi lähtökuopissa. Ehkä se on hyvä asia, ehkä ei. Riippuu mitä saadaan tilalle ja miten porukka hitsautuu. Sanomattakin on selvää, että aika ajoin voimakkaammat vaihdokset on tarpeen.SaiPan tulevaisuus näyttää valoisalta, jos saatte pidettyä joukkueen rungon ja valmennusportaan kasassa ensikaudeksi.
Ei siinä, totaalisen selvä turhautuminen Juhikselta. Onneksi ei kolahtanut päähän. Jos tuo kontakti ja Juhin läski kroppa olisi koko painollaan päässyt telomaan Taipaluksen kalloa, ei kumpikaan pääsisi hetkeen jäälle. Näkihän tuon heti tilanteen jälkeen, että JMA'kin tuli katumapäälle. 2+10 olisi ollut oikea vihellys minun mielestäni.
Kättelyjonossa siellä oli jo tilanteelle naureskeltu kuulemma.
Mitä tulee Juhin hyppytaklaukseen niin sanoisin, että jätähän Juhi noi fyysiset hommat niille, jotka sen taitaa. Sinä olet mailavirtuoosi ja näki kyllä kaikesta, ettei ole tottunut kunnolla antamaan fyysisiä iskuja, vaan myöhästyy ajoituksessa. Hetihän Juhi menikin huolestuneenoloisena katsomaan miten kaverille kävi. Ei tuo tahallista taatusti ollut ja uskon kovapäisimpienkin jankkaajien sen uskovan, kunhan tästä aika vierii.
Hyvän vastuksen taisteleva Saipa tarjosi. Propsit siitä ja tsemmpiä pronssiotteluun. Kärpät oli välierävastuksena liian kova ja tulos on tämä.Ei todellakaan voi väheksyä Saipan otteita! Todella tiukille Kärpät joutuivat lappeenrantalaisten käsittelyssä.
Ollaankos oltu samalla kurssilla. Itse olin Immolassa -89 talven loppiaisesta vapun tienoille. Jokunen viikonloppuloma tuli Immolassa myöskin vietettyä ja Lappeenranta ja Villimies tuli hyvinkin tutuksi.Omat muistoni Lappeenrannasta liittyvät lähinnä Imatran Immolaan ja Rajakouluun AUK:uun vuodelta -89; me Lapin miehet emme ehtineet kotiin saakka viikonloppulomille joten sitten mentiin junalla Lappeenrantaan vkl:aa viettämään ja taisi siellä tulla joskus pieniä nahinoita keltakauluksissa kulkevien Rakuunoidenkien kanssa :-)
Minä tästä asiasta ainakin aika kovapäisesti olen jankannut, mutta en kyllä usko minäkään että Juhis tuossa tahallaan meni sikailemaan.
En tiedä voisiko tässä SaiPa lähteä hakemaan otteluvalvojan hölmöistä kommenteista huolimatta tilanteen käsittelyä? Mitäänhän se ei enää SaiPaa hyödyttäisi, mutta pitäisi tuollaiset ottaa pois,
Jokunen viikonloppuloma tuli Immolassa myöskin vietettyä ja Lappeenranta ja Willimies tuli hyvinkin tutuksi.