esim. Huml on ollut aivan kuutamolla (1+3)
Harvemmin jäässä maaten maaleja tehdään.
esim. Huml on ollut aivan kuutamolla (1+3)
Väittäisin, että SaiPan pelaajia ja faneja pronssimatsi kiinnostaa aika perkeleesti. Sikäli jos sinne mennään.
Ainut selitys minkä keksin on, että Jussia säästellään. Tappara tulee luultavimmin telomaan toisen veskareista heti finaalien alkuun (vanha tuttu Grönstrand-Kames taktiikka), joten toinen on hyvä pitää visusti turvassa kunnes on pakko ottaa kehiin.
Eiköhän. SaiPan puolelta lie aika selvä asia. SaiPa kun ei ole mikään sikalauma, vaikka tässä nyt on viimeaikoina SaiPan "sikailusta" ja potentiaalista siihen aina välillä keskustelun seassa tahdottu väläytellä. Kai se nyt sitten perustuu siihen Flinckin epäonnisen varomattomaan taklaukseen Löfmania päin?Toivottavasti kuitenkin miehekästä ja rehtiä taistelua kummaltakin joukkueelta.
Tarkoitatko minua? Lähinnä nimimerkin takia päättelen. En kyllä tunnista diagnoosista itseäni. Kiitos vaan, itsekin haluan kyvyn oppia diagnosoimaan internet-keskustelujen pohjalta.Ansaittu voitto Kärpille ja onnea matkaan, paitsi tälle narsisti salasanattomalle, jonka koko agenda oli, että mitä minä sanoin, olin oikeassa, näinhän siinä kävi ym skeida.
Aaltonen sietäisi saada kunnolla selkäänsä tämän päivän teloitusyrityksestä.
Tähän vahva sama. Kovavauhti + hyppy ja olkapää osuu päähän. Taipaluksen onni oli, että tuossa kohtaa lasi jo joustaa. Pari metriä päätyyn päin olisi jälki ollut rumaa. Niinkuin otteluketjussa kirjoitin, niin tähän mennessä pudotuspelien rumin taklaus.