Joo :). Mutta kuten mä sanoinki ekassa viestissäni, että mikä minä olen arvostelemaan. Jotenki vaan laittoi hymyilyttämään toi tasoerotasoittelu väite. Tai aluksi. Sitten jossain kohtaa kieltämättä se alkoi todellaki ärsyttämään ja sitä varten päätinki nyt kommentoida
Edit: yllätys että kuka tuossa yläpuolella taas tulee arvostelemaan
Ok. Itseäni ei henkilökohtaisesti enää edes naurata tämä ”tasoeroittelu” väite, aluksi kylläkin ajattelin, että eikai nyt sentään liigassa moisia anneta. Nyt en ole enää ihan varma?
Kärpät on pelanneet viime peleissään huomattavasti vastustajaa vähemmän ylivoimaa. Tähän otti kiinni myös selostaja tuossa pelin lopussa, joten pakkohan se tarkistaa oli, koska olen yleensä sitä mieltä, että tasan ne pitkässä juoksussa menevät ja toden totta! Tilastot sen meille kertoivat.
2.2 kärpät-sport rangaistukset 7x2min - 3x2min
30.1 pelicans-kärpät rangaistukset 3x2min - 6x2min
25.1 hpk-kärpät rangaistukset 0min - 4x2min
Jätin tarkoituksella välistä 26.1 pelatun back to back pelin hpk:ta vastaan. Siinä rangaistukset tasan 6x2min molemmille.
Lisätään vielä, että ne jotka ovat nähneet nuo pelit niin ei pitäisi kenenkään voida rehellisesti väittää etteikö sieltä ohi ole mennyt selviä jäähyjä.