Ke 6.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 807
  • 596

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ei kai niistä tarvitsisi valittaa, jos ei ilmiselvää valitettavaa olisi. Eipä tästä tarvitse montaa kierrosta taaksepäin mennä, kun turussa vihelleltiin mitä sattuu jolloin aiheesta tepsi fanit valitti.
Enkä nyt siis väitä että juuri sinä olisit silloin valittanut...

Joo :). Mutta kuten mä sanoinki ekassa viestissäni, että mikä minä olen arvostelemaan. Jotenki vaan laittoi hymyilyttämään toi tasoerotasoittelu väite. Tai aluksi. Sitten jossain kohtaa kieltämättä se alkoi todellaki ärsyttämään ja sitä varten päätinki nyt kommentoida

Edit: yllätys että kuka tuossa yläpuolella taas tulee arvostelemaan


Edit2: Ja sitten ihmetellään miksi minä ajattelen joistakin joukkueista niinku ajattelen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jukurit ja Lukko nysväävät vielä jatkoajankin ilman maaleja eli rankkareille mennään. Lokakuussa kauden ensimmäinen koitos päättyi juuri rankkarien jälkeen Jukureille 2-1.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja kas näin. Vajaamiehistöllä hoideltiin heikompi haitoilta. Nautitaan nyt tästä. :) Perjantaina on THE testi.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Järvinen heitti mailansa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
MARLOOOOOOOOOOO KOPONEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!

USKOTTEKO VITTU KOTONA!

Teki maalin rankkarissa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Koponen teki vl-maalin. :D
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Näkyy Sopasella nelosketjun rooli tältä kaudelta. Hetken ottaa että aukeaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko aloittaa.

Linus Nyman -
Marlo Koponen + 1-0
Arttu Ilomäki -
Vadim Pereskokov -
Toni Koivisto + 1-1
Janne Tavi -

Vadim Pereskokov -
Vili Sopanen -
Kristian Tanus -
Toni Koivisto + 1-2

Lukko voittaa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi Tanus jätti tilanteen noin kesken? Eihän Lehtinen osunut tuossa kiekkoon?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lukolle lisäpiste rankkareilla, mutta ihan paskaltahan tuo maistuu. Kolme pistettä oli täysin otettavissa, mutta kahteen oli tyytyminen. Toki ilman Koiviston rankkareita olisi käteen jäänyt vain yksi piste.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Sopanen ei kyllä ensiesiintymisessään vakuuttanut ollenkaan. Oikeastaan ainoa huomattava teko oli jatkoajan lopussa ryssitty täysin tyhjä maali puolesta metristä. No ehkä se siitä.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Heh! Kyllähän sen tilanteen voi näinkin nähdä. Tosin eipä tainnut moni muu, tuomarit mukaan lukien, tätä tajuta.

No se maalin takana sijaitseva tuomarihan näkee kaikki yksityiskohdat edestä, kiitos kun selvensit!
 

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Joo :). Mutta kuten mä sanoinki ekassa viestissäni, että mikä minä olen arvostelemaan. Jotenki vaan laittoi hymyilyttämään toi tasoerotasoittelu väite. Tai aluksi. Sitten jossain kohtaa kieltämättä se alkoi todellaki ärsyttämään ja sitä varten päätinki nyt kommentoida

Edit: yllätys että kuka tuossa yläpuolella taas tulee arvostelemaan

Ok. Itseäni ei henkilökohtaisesti enää edes naurata tämä ”tasoeroittelu” väite, aluksi kylläkin ajattelin, että eikai nyt sentään liigassa moisia anneta. Nyt en ole enää ihan varma?
Kärpät on pelanneet viime peleissään huomattavasti vastustajaa vähemmän ylivoimaa. Tähän otti kiinni myös selostaja tuossa pelin lopussa, joten pakkohan se tarkistaa oli, koska olen yleensä sitä mieltä, että tasan ne pitkässä juoksussa menevät ja toden totta! Tilastot sen meille kertoivat.

2.2 kärpät-sport rangaistukset 7x2min - 3x2min
30.1 pelicans-kärpät rangaistukset 3x2min - 6x2min
25.1 hpk-kärpät rangaistukset 0min - 4x2min

Jätin tarkoituksella välistä 26.1 pelatun back to back pelin hpk:ta vastaan. Siinä rangaistukset tasan 6x2min molemmille.

Lisätään vielä, että ne jotka ovat nähneet nuo pelit niin ei pitäisi kenenkään voida rehellisesti väittää etteikö sieltä ohi ole mennyt selviä jäähyjä.
 

redpecka

Jäsen
Ihme vittuilua sain eilen tässä seurantaketjussa osakseni "kaikki pelit nähneiltä", vaikkeivät edes olleet kuulleet mistään railo-ongelmista sun muista epäolennaisuuksista. Se siitä, keskityn jatkossa omaan tekemiseeni enemmän ja huolellisemmin.

Tällä kaudella tosiaan jäänyt matsit näkemättä erinäisistä syistä johtuen ja tämän kauden uudet pelurit eivät ole valitettavasti niin hallussa kuin haluaisin. Tutuista pelureista ja heidän tekemisistään pysyy kumminkin aika hyvin kartalla seuraamalla aktiivisesti eri mediumeja.

Kiitos ja anteeks.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös