Ke 6.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 887
  • 596

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Oulun vihellyksiä taitaa ihmetellä jo ohjaajakin, kun hidastuksiin eksynyt useita kalpan pelaajien viheltämättä jääneitä rikkeitä. Harvinaista sinänsä yleensä näitä ”tuomarivirheitä” ei paljoa hidastuksissa näy.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
5v3 yv Pelicansille tarjolla...Tai sitten vielä veskakin pois.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikkelissä Jukurit ja Lukko hakevat voittajaa jatkoajalta. Kävi tässä nyt sitten miten hyvänsä niin pettymyshän tämä on kun vähintään piste annettiin kotijoukkueelle.
 

Barney

Jäsen
No jee
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Joukkue jyrää ja voittaa lähes kaikki pelit ja silti jaksetaan valittaa tuomareista. Ja mä pidin itseäni henkilönä jolle ei mikään riitä
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Ai heitti mailansa!? Pyörähti kädessä niin että oma patja kampes irti otteesta?

Vittu tämä vitun pelleily alkaa vituttaa, onneks saa katsoa pikkukakkosen ja mennä petiin ilman tätä sekoilua heti kun runkosarja päättyy.

Heh! Kyllähän sen tilanteen voi näinkin nähdä. Tosin eipä tainnut moni muu, tuomarit mukaan lukien, tätä tajuta.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
JYP osaa kyl luoda jännitystä aina näille viime minuuteille
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joukkue jyrää ja voittaa lähes kaikki pelit ja silti jaksetaan valittaa tuomareista. Ja mä pidin itseäni henkilönä jolle ei mikään riitä
Voisitko vastata tuohon aiempaan viestiin jonka laitoin sinulle, mikäli siis haluat tästä keskustella. Vai onko se sinusta siis oikeasti ihan ok että toisen joukkueen rikkeet jätetään viheltämättä?

Kärppien saamat rangaistukset oli kaikki täysin aiheellisia, mutta jos vastaavia ei vihelletä vastustajille niin miten se voi olla tuota mainitsemaasi "sääntöjen mukaista viheltämistä" ?
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Joukkue jyrää ja voittaa lähes kaikki pelit ja silti jaksetaan valittaa tuomareista. Ja mä pidin itseäni henkilönä jolle ei mikään riitä
Ei se nyt ihan niinkään mene että sillä perusteella saa kurmoottaa tuomareiden puolelta vaikka olis kuin ylivoimainen.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Voisitko vastata tuohon aiempaan viestiin jonka laitoin sinulle, mikäli siis haluat tästä keskustella. Vai onko se sinusta siis oikeasti ihan ok että toisen joukkueen rikkeet jätetään viheltämättä?

Kärppien saamat rangaistukset oli kaikki täysin aiheellisia, mutta jos vastaavia ei vihelletä vastustajille niin miten se voi olla tuota mainitsemaasi "sääntöjen mukaista viheltämistä" ?

Sori sori. Nyt vastaan. No jos tuomarit ei nähnyt ja jos näkiki, niin ei pitänyt sitä toista kuitenkaan yhtä pahana rikkeenä kun toista. Itse epäilen kyllä tuota ensimmäistä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sori sori. Nyt vastaan. No jos tuomarit ei nähnyt ja jos näkiki, niin ei pitänyt sitä toista kuitenkaan yhtä pahana rikkeenä kun toista. Itse epäilen kyllä tuota ensimmäistä
No näinhän sen täytyy olla. Kärpät kampittaa pahemmin. Vittu sekin tehdään paremmin kuin vastustaja.

On tämä ylivoimaista.
 

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Joukkue jyrää ja voittaa lähes kaikki pelit ja silti jaksetaan valittaa tuomareista. Ja mä pidin itseäni henkilönä jolle ei mikään riitä
Ei kai niistä tarvitsisi valittaa, jos ei ilmiselvää valitettavaa olisi. Eipä tästä tarvitse montaa kierrosta taaksepäin mennä, kun turussa vihelleltiin mitä sattuu jolloin aiheesta tepsi fanit valitti.
Enkä nyt siis väitä että juuri sinä olisit silloin valittanut...
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Sori sori. Nyt vastaan. No jos tuomarit ei nähnyt ja jos näkiki, niin ei pitänyt sitä toista kuitenkaan yhtä pahana rikkeenä kun toista. Itse epäilen kyllä tuota ensimmäistä

Sulla on vissin vaikeuksia ymmärtää mitä "identtinen rike" tarkoittaa. Tämä onkin suuri yllätys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös