Ai heitti mailansa!? Pyörähti kädessä niin että oma patja kampes irti otteesta?
Vittu tämä vitun pelleily alkaa vituttaa, onneks saa katsoa pikkukakkosen ja mennä petiin ilman tätä sekoilua heti kun runkosarja päättyy.
Voisitko vastata tuohon aiempaan viestiin jonka laitoin sinulle, mikäli siis haluat tästä keskustella. Vai onko se sinusta siis oikeasti ihan ok että toisen joukkueen rikkeet jätetään viheltämättä?Joukkue jyrää ja voittaa lähes kaikki pelit ja silti jaksetaan valittaa tuomareista. Ja mä pidin itseäni henkilönä jolle ei mikään riitä
Ei se nyt ihan niinkään mene että sillä perusteella saa kurmoottaa tuomareiden puolelta vaikka olis kuin ylivoimainen.Joukkue jyrää ja voittaa lähes kaikki pelit ja silti jaksetaan valittaa tuomareista. Ja mä pidin itseäni henkilönä jolle ei mikään riitä
Varma voitto Lukolle, jatkoajalla Roine& Rajaniemi kaksikko Lukon voiton takuumiehinä.Pettymys, taas kerran!
JYP osaa kyl luoda jännitystä aina näille viime minuuteille
Tästä Sneckistä on selvästi tullut uusi levokaripukkapekkala. Minä vielä toistaiseksi pidän hänelle peukkuja, mutta tarvitsen toki enemmän näyttöä nykytasosta.Denisovin tilalle Sneck kiitos.
Voisitko vastata tuohon aiempaan viestiin jonka laitoin sinulle, mikäli siis haluat tästä keskustella. Vai onko se sinusta siis oikeasti ihan ok että toisen joukkueen rikkeet jätetään viheltämättä?
Kärppien saamat rangaistukset oli kaikki täysin aiheellisia, mutta jos vastaavia ei vihelletä vastustajille niin miten se voi olla tuota mainitsemaasi "sääntöjen mukaista viheltämistä" ?
No näinhän sen täytyy olla. Kärpät kampittaa pahemmin. Vittu sekin tehdään paremmin kuin vastustaja.Sori sori. Nyt vastaan. No jos tuomarit ei nähnyt ja jos näkiki, niin ei pitänyt sitä toista kuitenkaan yhtä pahana rikkeenä kun toista. Itse epäilen kyllä tuota ensimmäistä
Ei kai niistä tarvitsisi valittaa, jos ei ilmiselvää valitettavaa olisi. Eipä tästä tarvitse montaa kierrosta taaksepäin mennä, kun turussa vihelleltiin mitä sattuu jolloin aiheesta tepsi fanit valitti.Joukkue jyrää ja voittaa lähes kaikki pelit ja silti jaksetaan valittaa tuomareista. Ja mä pidin itseäni henkilönä jolle ei mikään riitä
Sori sori. Nyt vastaan. No jos tuomarit ei nähnyt ja jos näkiki, niin ei pitänyt sitä toista kuitenkaan yhtä pahana rikkeenä kun toista. Itse epäilen kyllä tuota ensimmäistä