Jos Lukko vielä jatkoon tästä menee niin samalla kyllä minä olen tämän maan presidentiksi noussut. Joukkueiden välillä on vaan niin suuri tasoero tällä hetkellä.
Mun mielestä kentällä ero ei ollut tänään yhtä suuri kuin maanantaina. Tepsin hyväksi toki vieläkin ja reilusti. Tasoeron lisäksi tänään oli kotijoukkueella kaikki kuutkin oikeassa asennossa. Tämä ei toki lohduta ketään, koska ei asetelmat tästä yhtäkkiä parissa yössä päälaelleen muutu.
Lukko olisi saattanut 100 % viimeistelyllä saada aikaan 1-2 maalia, muut vedot oli jotain tussuja viivalta, mitkä minäkin olisin kopannut. Varmasti yksi helpoimmista nollapeleistä typhoonin historiassa.
Mun vinkkelistä näytti, että eka maali olisi jostain pakista kimmonnut, mutta saatan olla väärässä. Täytyy katsoa videolta.
Mikä oli Nabb-Sweat -tilanne? Taisi mennä multa lähes kokonaan ohi.
Ralen aikalisä tuli kyllä tyhmimpään mahdolliseen paikkaan. Vaikka lopputuloksen kannalta merkityksetön, mutta tepsin pelaajat oli vetänyt hapot pohkeessa varmaan jo kolmatta minuuttia kunnes sai purun aikaan pitkänä. Ja Lukko antaa vastustajalle arvokasta huiliaikaa. Hieno suoritus.
Cook oli tänään mun mielestä kentän huonoin pelaaja. Jos siis täytyy yksi ylitse muiden hakea. Alivoimalla purku omaan vaihtoaitioon, jossa lähin pelaaja oli 10 m päässä, hakee kyllä neroudessaan vertaistaan. Tästä sitten seurasikin yllättäen maali.
edit:
Nabb:n taklaus oli ruma ja kaiken kaikkiaan täysin turha.Taklaa hyppäämällä ja suoraan päähän. (Tämä näytettiin useampaan kertaan hallin ruudulta). Kiitos tämän sikailun jätti Sweatt pelin kesken ja miehellä on aivotärähdys. Nyt on kuitenkin TPS:n lääkäriltä onneksi tullut tieto, että mies pystynee pelaamaan jo perjantaina.
Jaa se oli tämä. Puhdas taklaus ja hallilla yllättäen kelailtiin edestakaisin kymmenisen kertaa. Kuten kaikkea muutakin tilannetta, josta saataisiin yleisö tuomareita vastaan. Hienoa kuitenkin, että taululle on käyttöä. Eihän turkulaiset muuten tietäisi, pitääkö nyt taputtaa seisaaltaan vai istuen.