Ke 30.12.2015 Otteluseuranta (5. kisapäivä)

  • 74 027
  • 702
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Näyttikö Kapanen ottavansa apinan selästä vaihtoaitioon luistellessaan? Näytti ainakin siltä, eli suht iso helpotus tuntui olevan. Jotain niskaansa ainakin kaivoi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Eli vastavalmistunut 18-vuotias sähkömies on mielestäsi myös ammattilainen, kun saa rahaa ja elantonsa siitä.
Jos se 18v sähkäri on palkkatöissä sähömiehenä niin eikö se silloin ole ammattilainen?
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Laine on muuten helvetin kova pelimies, mutta hermot tuntuu palavan jatkuvasti. Nytkin Slovakialle annetaan jäähy ja peli katkeaa, niin Patu änkeämässä slovakkiin kiinni. Tuomarit kerkesivät väliin, mutta suu kävi. Kaverin taustat tuntien vähän pelottaa ettei huimat taidot huku huonojen hermojen alle.

Niin huolen aiheena tämä turnaus?
Voinee sanoa että kokemusta/ikää lisää niin mussutus vähenee. Tosin tuokin omalla tavallaan (vaikkakin huonolla tavalla) kertoo siitä että pelaaja haluaa voittaa ja olla itse se joka ne maalit tekee. :)
 

Lhutuur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Levonen haista vittu!!
Miksi Ahon ketju on vieläkin kentällä, kun peli ratkennut ja huomenna on kovempi vastustaja vastassa?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Laine-Barkov-Pulju, aika paska ykkösketju muutaman vuoden päästä majulla.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulla on sitten hieman erilainen mielipide ammattilaisuudesta. Mielestäni siihen ammattilaisuuteen pitää myös olla työkokemusta/kokemusta, eikä pelkkää koulun penkillä opittua tietoa.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Laine on muuten helvetin kova pelimies, mutta hermot tuntuu palavan jatkuvasti. Nytkin Slovakialle annetaan jäähy ja peli katkeaa, niin Patu änkeämässä slovakkiin kiinni. Tuomarit kerkesivät väliin, mutta suu kävi. Kaverin taustat tuntien vähän pelottaa ettei huimat taidot huku huonojen hermojen alle.

Eikä varsinaisesti tykkää kovasta pelistä. Tykkää taklata, mutta jos taklataan menee konsepti vähän sekaisin. Itse kun on saanut koko junnu-uransa ajan mellastaa ison kokonsa ansiosta, tulee nyt vähän yllätyksenä jos kaveri pistää samalla mitalla. Ei viihdy.

Mielenkiintoista nähdä kun pohjosamerikkalaiset tulevat vastaan. Pieni aski olisi lisännyt mielenkiintoa.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Minulla on sitten hieman erilainen mielipide ammattilaisuudesta. Mielestäni siihen ammattilaisuuteen pitää myös olla työkokemusta/kokemusta, eikä pelkkää koulun penkillä opittua tietoa.
No tässä tapauksessa mielipiteelläsi ei ole mitään väliä koska sanakirja..
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Minulla on sitten hieman erilainen mielipide ammattilaisuudesta. Mielestäni siihen ammattilaisuuteen pitää myös olla työkokemusta/kokemusta, eikä pelkkää koulun penkillä opittua tietoa.
Mielipiteelläsi ei ole merkitystä jos se ei vastaa totuutta.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Tanska pudotuspeleihin häviämään ja Sveitsille yhdeksäs sija.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Detroit Saarijärvi dominoi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kah. Neloselle erittäin ansaittu maali. Hienoa!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ohhoh! En olis uskonut tällasta maalimäärää. Yleisö varmasti ainakin tykkää!
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Vähän säälittää Slovakian puolesta, kun katsoo missä tilassa maan junnukehitys menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös