Suonikohju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- The Reds, Oulun Kärpät
Tomppa Kallio; Kärpät voitti runkosarjan ylivoimaseti.....ne piti kiekkoa.....eine mitään muuta saanu aikaan ku maalin. Samaan aikaan Turussa vedetään dongi pöytään.
Kui? Kakko on kaksi vuotta nuorempi kuin HeponiemiSenkus raportoit. Ja ettei viestiä pidetä liian lyhyenä niin lisättäkööt että kyllähän Kakko oli mulle pettymys. Kyllähän olisin odottanut Kakolta enemmän pisteitä kun Heponiemeltä runkosarjassa
"Kyllähän Kärpät peliä hallitsi, meni ja meni, puski ja puski, mutta ei se mitään muuta konkreettista saanut aikaan kuin tuon maalin" - asiantuntija Tomi Kallio Telian studiossa.
No älä oo tommonen. VALKEAA KEVÄTTÄ ei voi korostaa liikaa!
Valkoisten tarrojen alta ei näy pelipaidan väriä?Miksi muuten Kärpät pelaa jälleen kotonaan valkoisella pelipaidalla?
Sitten yksi uinahdus IFK:lta ja peli on tasan.HIFK puolustaa hienosti oman maalin edustaa. Kärpillä ei kolmannessa ollut parhaille paikoille asiaa vaikka hallintaa olikin näennäisesti. Laukaisukartta havainnollistaa asiaa hyvin
Slogan on valkea kevät, joten kotipelit(kin) pelataan valkeissa. Korjatkas, jos olen väärässä.Miksi muuten Kärpät pelaa jälleen kotonaan valkoisella pelipaidalla?
Ei se ryntäys ollut. Kampitus kyllä.Vai Hakanpään ryntäys :D Ei vittu mitä puusilmiä jokainen jäähyä ulvova
Armoa Tompalle nyt!
Jokuhan täällä aiemmin totesi että Tomppa on uusi studiossa ja harjoittelee vasta!
Sitten yksi uinahdus IFK:lta ja peli on tasan.
Joo siis en tarkoittanut negatiivisena asiana. Aina vaan ollut kova jatkoilla ym. Tai ehkä aika kultaa muistot.
Kyllä tuo mun silmään oli laitataklaus
Tomppa hei, toi "Junnon kotituomarit" on vähän niinkuin läppä
Yhtäkään järkevää vastausta tähän ei ole saatu.Miksi Kärpät pelaa kotona valkoisissa?