Lieversin kädet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
"Kyllähän Kärpät peliä hallitsi, meni ja meni, puski ja puski, mutta ei se mitään muuta konkreettista saanut aikaan kuin tuon maalin" - asiantuntija Tomi Kallio Telian studiossa.
Saako antaa jäähyn, jos IFK rikkoo?Nyt ei tuu enää jäähyjä muuta ku vieraille. Saa ottaa talteen.
Kui? Kakko on kaksi vuotta nuorempi kuin HeponiemiSenkus raportoit. Ja ettei viestiä pidetä liian lyhyenä niin lisättäkööt että kyllähän Kakko oli mulle pettymys. Kyllähän olisin odottanut Kakolta enemmän pisteitä kun Heponiemeltä runkosarjassa
Turkulaiset."Kyllähän Kärpät peliä hallitsi, meni ja meni, puski ja puski, mutta ei se mitään muuta konkreettista saanut aikaan kuin tuon maalin" - asiantuntija Tomi Kallio Telian studiossa.
Onko tämä projekti kauppakeskuksen ostettu mainos?No älä oo tommonen. VALKEAA KEVÄTTÄ ei voi korostaa liikaa!
Valkoisten tarrojen alta ei näy pelipaidan väriä?Miksi muuten Kärpät pelaa jälleen kotonaan valkoisella pelipaidalla?
Sitten yksi uinahdus IFK:lta ja peli on tasan.HIFK puolustaa hienosti oman maalin edustaa. Kärpillä ei kolmannessa ollut parhaille paikoille asiaa vaikka hallintaa olikin näennäisesti. Laukaisukartta havainnollistaa asiaa hyvin
Slogan on valkea kevät, joten kotipelit(kin) pelataan valkeissa. Korjatkas, jos olen väärässä.Miksi muuten Kärpät pelaa jälleen kotonaan valkoisella pelipaidalla?
Ei se ryntäys ollut. Kampitus kyllä.Vai Hakanpään ryntäys :D Ei vittu mitä puusilmiä jokainen jäähyä ulvova
Ketuttaa vain kun joutuu iltaa myöten kattelemaan jotain kärppien tasotusmaalejaArmoa Tompalle nyt!
Jokuhan täällä aiemmin totesi että Tomppa on uusi studiossa ja harjoittelee vasta!
Kyllä tuossa tilanteessa uinahdus tapahtui tuomareiden puolella.Sitten yksi uinahdus IFK:lta ja peli on tasan.
Älä huoli. Otin sen positiivisena. :) Kun muiden joukkueiden kannattajata sanovat, että sun oma on vittumainen, niin tiedät, että sun kannattamasi seura on tehnyt jotain oikein. Vittumaisuutta ei saada ilmaiseksi.Joo siis en tarkoittanut negatiivisena asiana. Aina vaan ollut kova jatkoilla ym. Tai ehkä aika kultaa muistot.
Ennemminkin koukkaus, mut ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä!Kyllä tuo mun silmään oli laitataklaus
Kyllä me täällä muualla Suomessa ihan tosissaan ollaanTomppa hei, toi "Junnon kotituomarit" on vähän niinkuin läppä