Patahaukka
Jäsen
Tässä Tomukko osoitat todeksi sen, että pieni osa Ässäkannattajista ei näe mitään tuomittavaa rasistisessa kielenkäytössä. Itse en enää tällä palstalla turhaan tästä aiheesta jatka. Ilokseni olen kuitenkin huomannut, että Ässien kannattajia ei voi syyllistää, vaan vain yksittäisiä henkilöitä.
Moderaattoreita olen tähän vakavaan ilmiöön pyytänyt puuttumaan jatkoajassa.
Ja vahvasti toivon ja tulen toiveeni myös JYPn suuntaan esittämään, että Synergialla jokainen katsomossa tällaiseen epäasialliseen toimintaan - rasistiseen kielenkäyttöön - syyllistyvä poistetaan välittömästi katsomosta. Muutenhan seuraavaksi banaanin heitto jäälle on vain huvittava kepponen, eikö niin. Kuten sanoin juuri tähän asiaan on jalkapallossa jouduttu kiinnittämään valtavasti huomiota maailmalla...eikä sitä ole tehty mielensäpahoittamisten tähden. Kyse on vakavasta asiasta.
Jos Tomukko sinusta ei ole rasismia, että vaikkapa raitiovaunussa nimität viereesi istuvaa kaveria nokikepiksi hänen ihonvärinsä vuoksi, niin mitäs se sitten on? Mutta nyt lopetan itse keskustelun tästä - hivenen hämmentyneenä ja toivoen, että oikeat Ässäfanit huolehtivat siitä, että typeryyksistä huomautetaan katsomossa sisäisestikin - muuten ei ole vaihtoehtoa sille, että asiaan on tartuttava muilla keinoin
Sinulta nyt taisi vain mennä ohi se, että suurin osa apinaksi haukkuvista viittaavat kylläkin juuri siihen nimeen ja käytökseen, eikä rotuun, kuten moni muukin täällä jo kertoi.
Turhaa kylläkin, mutta ei juurikaan rasistista.