Kyllä se mieli siitä paranee kun paluumatkalla poiketaan ABC:lla.Jokohan Richie miettii mihin sitä tulikaan lähdettyä
Kyllä se mieli siitä paranee kun paluumatkalla poiketaan ABC:lla.Jokohan Richie miettii mihin sitä tulikaan lähdettyä
Koska Roine ei tehnyt mitään tarkoituksellista lyöntiliikettä vaan se kimposi hänen kädestään sisään.En ole tuosta käsimaalisäännöstä kovin hyvin perillä, niin kysyn:
Miksi ei? Kädestähän tuo meni maaliin.
Vieläkös Tappara tarjoaa laatikollisen mustaamakkaraa vierasjoukkueelle?Kyllä se mieli siitä paranee kun paluumatkalla poiketaan ABC:lla.
Vieläkös Tappara tarjoaa laatikollisen mustaamakkaraa vierasjoukkueelle?
Perus SM-liigan paskahousudumarit. Ei pitäis yllättää. Mutta vituttaa toki saa, ja pitääkin.Ei mua tuomarivirheet haittaa, niitä tapahtuu, mutta kun tahallisen tarkoituksella jätetään pelipoliittisista syistä viheltämättä nähty selvä rike ja se vielä aiheuttaa takaiskumaalin, niin rupes kyllä vituttaan niin kovaa, että oikein itseäni naurattaa näillä kisoilla tällänen reaktio.
Tamminen tarjos aikoinaan korin samppanjaa, jos vastustajajengi pääsi edes siniviivan yli.Vieläkös Tappara tarjoaa laatikollisen mustaamakkaraa vierasjoukkueelle?
Mun on tosi vaikee päästä yli siitä Kärppien alivoimamaalista. Se oli vain yksi maali ja sitä edelsi vain yksi kamppi, mutta nyt meni jotenkin tosi syvälle. Ei mua tuomarivirheet haittaa, niitä tapahtuu, mutta kun tahallisen tarkoituksella jätetään pelipoliittisista syistä viheltämättä nähty selvä rike ja se vielä aiheuttaa takaiskumaalin, niin rupes kyllä vituttaan niin kovaa, että oikein itseäni naurattaa näillä kisoilla tällänen reaktio. Katotaan saanko nyt koottua itseäni kahteen seuraavaan erään.
Pelsuilla tänään kokoonpanossa yksi (1) keskushyökkääjä ja varmaan kolmannes jengistä pelaa flunssassa back-to-backia. Jos Pelicans vie tänään 3p niin suosittelen Kalpaa aloittamaan tyhjennysmyynnit vielä kun se on mahdollista.Omaan silmään KalPa vei erää suvereenisti, laukaukset maalia kohti 11-4, maaliodottama 1,3-0,59. Tilanne 1-1. Normi.
Jos tolla materiaalilla viime kauden Pelsun henki olisi läsnä, tilanne olisi jotain ihan muuta.
On muuten tässä apatiassa ikävä viime kevään upeaa sarjaa.
Varmaan joku jonka Ritchie syö vielä iltapalaksi tässä ottelussa.Kuka tää Tapparan lommoposkinen ja sulavaliikkeinen nuorukainen on? Pelaa numerolla 72?
Samaa vaivaa kuin viime viikolla Kalessa. Näin nää menee.Pelsuilla tänään kokoonpanossa yksi (1) keskushyökkääjä ja varmaan kolmannes jengistä pelaa flunssassa back-to-backia. Jos Pelicans vie tänään 3p niin suosittelen Kalpaa aloittamaan tyhjennysmyynnit vielä kun se on mahdollista.
Paljonko on tarpeeksi leveyttä? Mitataanko vyötäröltä?
Tätähän tämä on. Tekisi mieli sanoa, että viiskolmosista vain pieni osa vihelletään. Ovatko tuomarit epävarmoja työssään, mutta siltä tuo näyttää.Mun on tosi vaikee päästä yli siitä Kärppien alivoimamaalista. Se oli vain yksi maali ja sitä edelsi vain yksi kamppi, mutta nyt meni jotenkin tosi syvälle. Ei mua tuomarivirheet haittaa, niitä tapahtuu, mutta kun tahallisen tarkoituksella jätetään pelipoliittisista syistä viheltämättä nähty selvä rike ja se vielä aiheuttaa takaiskumaalin, niin rupes kyllä vituttaan niin kovaa, että oikein itseäni naurattaa näillä kisoilla tällänen reaktio. Katotaan saanko nyt koottua itseäni kahteen seuraavaan erään.