BussiKUSKI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Sport ennen Valtosta ja uimalakin jälkeen
Ihan mielenkiintoinen maalitilasto
AV, YV, IM ja Jatkoaika
AV, YV, IM ja Jatkoaika
No onhan ne mestaruudetkin jo 4-3 Tapparalle tässä miesmuistin aikana. Keskinäiset pudotuspelitaistot toki 3-1 Kärpille.No jaa, kyllä mä mielellään otan nuo mestaruudet ennemmin kuin parit runkosarjavoitot, mutta hyvä jos kelpaa.
Näin siinä käy, kun tänään on joka kaatumisesta vihelletty 2 min. Ja muita hupijäähyjä.Aikamoinen loikka pelsun pelaajalta
Niin eikö tässä lie keskinäisistä kysymys ollutkin. En mäkään laske tässä miten Kärpät on pelannut runkosarjassa muita vastaan.No onhan ne mestaruudetkin jo 4-3 Tapparalle tässä miesmuistin aikana. Keskinäiset pudotuspelitaistot toki 3-1 Kärpille.
No, mä lasken luovutusvoitoiksi keskinäisessä kisassa nuo finaalisarjojen voitot joihin Kärpät ei ilmaantunut paikalle.Niin eikö tässä lie keskinäisistä kysymys ollutkin. En mäkään laske tässä miten Kärpät on pelannut runkosarjassa muita vastaan.
Juu, onhan siellä Tapparalla myös mestaruuksia ajalta ennen kuin seuraa on edes perustettu, joten ymmärrän logiikan.No, mä lasken luovutusvoitoiksi keskinäisessä kisassa nuo finaalisarjojen voitot joihin Kärpät ei ilmaantunut paikalle.
Maila itse kainaloon ja hyppy perään. Meni läpi tälläkin kertaa
Ei sieltä kukaan saa.Kyllä maistuu, kun Pelicans ei vieläkään saa voittoa Kuopiosta.
Aiemmin se oli Kajaani mistä ei saanut pisteitä mutta pääsi sairaalaanEi sieltä kukaan saa.
Hassua tässä on, että Mikkelissä samanlainen jäähy enkä ole vastaavaa koskaan katsomassani mielestäni pelissä nähnyt. Paljon olen kuitenkin katsonut.Jos hyökkääjä pelaa kiekkoa tarkoituksellisesti kädellään voittaakseen aloituksen ennen kuin joku kolmas pelaaja on koskenut kiekkoon, hänelle tuomitaan 2 minuutin rangaistus pelin viivyttämisestä.