Ke 29.11.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 13 509
  • 321

axe

Jäsen
Mun on tosi vaikee päästä yli siitä Kärppien alivoimamaalista. Se oli vain yksi maali ja sitä edelsi vain yksi kamppi, mutta nyt meni jotenkin tosi syvälle. Ei mua tuomarivirheet haittaa, niitä tapahtuu, mutta kun tahallisen tarkoituksella jätetään pelipoliittisista syistä viheltämättä nähty selvä rike ja se vielä aiheuttaa takaiskumaalin, niin rupes kyllä vituttaan niin kovaa, että oikein itseäni naurattaa näillä kisoilla tällänen reaktio. Katotaan saanko nyt koottua itseäni kahteen seuraavaan erään.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ei mua tuomarivirheet haittaa, niitä tapahtuu, mutta kun tahallisen tarkoituksella jätetään pelipoliittisista syistä viheltämättä nähty selvä rike ja se vielä aiheuttaa takaiskumaalin, niin rupes kyllä vituttaan niin kovaa, että oikein itseäni naurattaa näillä kisoilla tällänen reaktio.
Perus SM-liigan paskahousudumarit. Ei pitäis yllättää. Mutta vituttaa toki saa, ja pitääkin.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Mun on tosi vaikee päästä yli siitä Kärppien alivoimamaalista. Se oli vain yksi maali ja sitä edelsi vain yksi kamppi, mutta nyt meni jotenkin tosi syvälle. Ei mua tuomarivirheet haittaa, niitä tapahtuu, mutta kun tahallisen tarkoituksella jätetään pelipoliittisista syistä viheltämättä nähty selvä rike ja se vielä aiheuttaa takaiskumaalin, niin rupes kyllä vituttaan niin kovaa, että oikein itseäni naurattaa näillä kisoilla tällänen reaktio. Katotaan saanko nyt koottua itseäni kahteen seuraavaan erään.

Ehkä siinä tuomarit katsoi, niinku itekkin livenä, että kaksinkamppailutilanteessa Tapparan pelaaja luisteli Ohtamaan mailaan. Mut ymmärtäähän tuon harmituksen
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omaan silmään KalPa vei erää suvereenisti, laukaukset maalia kohti 11-4, maaliodottama 1,3-0,59. Tilanne 1-1. Normi.

Jos tolla materiaalilla viime kauden Pelsun henki olisi läsnä, tilanne olisi jotain ihan muuta.

On muuten tässä apatiassa ikävä viime kevään upeaa sarjaa.
Pelsuilla tänään kokoonpanossa yksi (1) keskushyökkääjä ja varmaan kolmannes jengistä pelaa flunssassa back-to-backia. Jos Pelicans vie tänään 3p niin suosittelen Kalpaa aloittamaan tyhjennysmyynnit vielä kun se on mahdollista.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Pelsuilla tänään kokoonpanossa yksi (1) keskushyökkääjä ja varmaan kolmannes jengistä pelaa flunssassa back-to-backia. Jos Pelicans vie tänään 3p niin suosittelen Kalpaa aloittamaan tyhjennysmyynnit vielä kun se on mahdollista.
Samaa vaivaa kuin viime viikolla Kalessa. Näin nää menee.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Paljonko on tarpeeksi leveyttä? Mitataanko vyötäröltä?

130 kg vattalla riittää hyvin maskissa vaikka olisi sivuttain.

Kylä siinä saa kuntokuuria tehdä kevättä kohti. Jos ees kevättä Oulussa näkee.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Toisaalta mitäpä sitä puolustamaan.
 

Meidänpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Liiga, KPK, Chicago Blackhawks
Mun on tosi vaikee päästä yli siitä Kärppien alivoimamaalista. Se oli vain yksi maali ja sitä edelsi vain yksi kamppi, mutta nyt meni jotenkin tosi syvälle. Ei mua tuomarivirheet haittaa, niitä tapahtuu, mutta kun tahallisen tarkoituksella jätetään pelipoliittisista syistä viheltämättä nähty selvä rike ja se vielä aiheuttaa takaiskumaalin, niin rupes kyllä vituttaan niin kovaa, että oikein itseäni naurattaa näillä kisoilla tällänen reaktio. Katotaan saanko nyt koottua itseäni kahteen seuraavaan erään.
Tätähän tämä on. Tekisi mieli sanoa, että viiskolmosista vain pieni osa vihelletään. Ovatko tuomarit epävarmoja työssään, mutta siltä tuo näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös