Eli tuossa Bluesin kokoonpano.
Aito asenne! Peliä on vaikea arvioida, kun vihulainen on mulle suhteellisen tuntematon. Anyway, tsemppiä vaan Bluesille illan koitokseen ja hoitakaa homma himaan ! Harvinaisen helppo fanittaa Bluesia tänään, mulle tää on Suomi-Ruotsi.Kyllä tämä on etukäteen yksi suurimmista elämyksistä mitä voi päästää tuonne Areenalle elämään. Ihan helvetin huikeaa!
Aito asenne! Peliä on vaikea arvioida, kun vihulainen on mulle suhteellisen tuntematon. Anyway, tsemppiä vaan Bluesille illan koitokseen ja hoitakaa homma himaan ! Harvinaisen helppo fanittaa Bluesia tänään, mulle tää on Suomi-Ruotsi.
Onko jollain kokemuksia tuosta maikkarin netti-tv:stä? Tuli tilattua tuo vuorokaudeksi ja megasella linjalla ei vissiin mitään kovin hääviä kuvaa ole odotettavissa(ko?). CHL:n omilta sivuilta sai ainakin kiitettävää kuvaa, mutta jotenkin olen ollut siinä uskossa, että MTV:n on aika schaibaa...
Hieno matsi, hieno tapahtuma. Oli myös mukavaa nähdä Areena taas vaihteeksi täynnä.
Matsista ei oikein muuta sanottavaa kuin että uskomaton määrä oli "sähköä" ilmassa verrattuna normi runkkarimatsiin. Brücksiltä helvetin hyvä matsi.
Jari Tolsa kyykytti Eurooppaa!
Näin ei käynyt. 2-2 tilanteessa näytti siltä, että Blues-pelaajia ei edes vituttanut. 3-2 maalin jälkeen jokainen kentälle tullut Blues-pelaaja katsoi kelloa, jokainen. Ei näin. 3. erän ajattelin, että nyt pitää jonkun ottaa roolia herättää joukkue. No sittenhän muistin, että kaikki sellaiset ovat loukkaantuneena tai pelanneet 60% pelistä.Tänään ei ole mitään tekosyitä. Täysi tai ainakin lähes täysi halli odottaa Bluesilla kunnon peliä omilla vahvuuksilla.
Näkemys tuokin. sillä surffailulla olisi kyllä voitettu useimmat SM-liigamatsit helposti. Kyllä Espoon alakynnessä olo oli enemmän lähtöisin HV:n pelistä. Voimakkaat yksilöt painoivat väkisin voittoja kaksinkamppailuissa. Hyökkäykset tulivat myös sieltäpäin todella nopeasti. Blues ei vaan riittänyt siinä vaiheessa muuta kuin puolustamaan.Peli oli toisesta erästä alkaen Espoolta munatonta surffailua. Ainoastaa Brücksin torjunnat piti meidät hengissä, ketään muuta ei kiinnostanut (pl ehkä Erkki),