Ke 28.10.2020 HIFK - JYP

  • 6 333
  • 127

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juurikin sen näköistä peliä kuin saattoi odottaa. Vehviläinen pitänee Hifkin alle puolessa tusinassa tusinassa maalissa, mutta kiekon kanssa ei päästä edes omista pois - saati hyökkäyssinisen ylitse.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ja sitten JYPin loistavalla YV: llä peli tasoihin!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Ihme oikomista jyppiläisiltä tässä alussa. Koitetaan varastaa jatkuvasti ja kiekko ei tulekaan omille niin kokoajan hifkillä tilaa hyökkäysalueellaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että varsinainen otteluseurantaketju on erikseen...
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ainakin kuteja saatiin yv:ssa eikä vain hierottu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Asia selvä, vanhentunut olen jo itsekin, joten ei ihme että käsityskin on. Ennen oli paremmin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Asia selvä, vanhentunut olen jo itsekin, joten ei ihme että käsityskin on. Ennen oli paremmin.

Haha! Mutta oletko siis sitä mieltä että on parempi jos kaikista matseista jauhetaan samassa ketjussa? Mun mielestä se on todella sekavaa, kun kuitenkin seuraan vain tätä meijän matsia.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Kauheeta kuraa ifk yv
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että varsinainen otteluseurantaketju on erikseen...

Näin minäkin vielä viikko pari sitten luulin, mutta näköjään näissä ketjuissa saa tällä kaudella läyhätä seurantaa. Ei ole ainakaan modet älähtäneet.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kiekon peittäminen ja siirtäminen kädellä kaverin lavasta jäässä maaten sallittua vai miksi ei tullut IFKlle jäähyä?
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
On tää vähän sekavaa, kun kumpaa ketjua tässä nyt seurais ja mihin sitä kirjoittelisi pelistä - tähän kait sitten.

Olisihan sitä voinut hallille mennä ettei olisi pelkästään tän varassa, mut ei jotenkin napannut istua puolityhjässä Nordiksessa maski päässä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ennen näihin ketjuihin sallittiin vain ottelun alustukset, ei itse seurantaa. Tälle kaudelle tuli uusi linjaus.

Parempi näin kuin tuo massaketju jossa kaikkien otteluiden seuranta, mutta riippuu vähän siitäkin syntyykö näihin tarpeeksi keskustelua. Uutta tämä toki on, kun ei tätä ennen sallittu.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Suht tasainen erä oli, siis JYPin YV: n jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös