Mainos

Ke 28.10.2020 HIFK - JYP

• 6 514
  • 127

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Minä? :D Mulla ei ole tapana haukkua pelaajia, jos siihen ei ole OIKEAA syytä. Säälittävää haukkua Ruusua, kun siihen ei ole mitään syytä.
Ihan mielenkiinnosta, minkä Vehviläisen päästämistä maaleista Ruusu olisi kipannut kiinni tai miten mies olisi muuttanut pelin lopputulosta?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ihan mielenkiinnosta, minkä Vehviläisen päästämistä maaleista Ruusu olisi kipannut kiinni tai miten mies olisi muuttanut pelin lopputulosta?
Mistä mä tiedän? Mutta jos Ruusu ei koskaan pääse pelaamaan niin ei se mikään ihme ole, jos ei myöskään pelivire ole kunnossa.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Vetokartta kertoo et ois ollut tasaista, mut numerot ei tue tätä. Onks JYP ollut huono vai taasko maalinteko tökkii ja HIFK taas tehnyt jokaisesta omasta paikastaan?
Suunnilleen noin. Lisäksi Frans "86,7% ennen tätä iltaa" Tuohimaa pelasi taas perinteisen haamupelin JYPiä vastaan. Lisäksi HIFK:n saamat halvat ylivoimat kääsi peliä entisestään.

Mutta, sentään pelattiin. Nokka kohti loksunokkia lauantaina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy