Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Juurikin sen näköistä peliä kuin saattoi odottaa. Vehviläinen pitänee Hifkin alle puolessa tusinassa tusinassa maalissa, mutta kiekon kanssa ei päästä edes omista pois - saati hyökkäyssinisen ylitse.
Olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että varsinainen otteluseurantaketju on erikseen...
Asia selvä, vanhentunut olen jo itsekin, joten ei ihme että käsityskin on. Ennen oli paremmin.
Olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että varsinainen otteluseurantaketju on erikseen...
Miksi tämän ketjun otsikko sitten on 28.20.3030 HIFK - JYP? Mitä keskustelua täällä käydään?
Ennen näihin ketjuihin sallittiin vain ottelun alustukset, ei itse seurantaa. Tälle kaudelle tuli uusi linjaus.
Jos päivämäärää uskominen, on otteluketju avattu hiukan liian aikaisin *hymiö*Miksi tämän ketjun otsikko sitten on 28.20.3030 HIFK - JYP? Mitä keskustelua täällä käydään?
Onneksi pitkä soppari JYPin kanssa, melkoinen löytö Viitaselta!Mä niin haluaisin tuon Heleniuksen meille. Äijämäistä peliä nuorelta kaverilta.