Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
Käy tuo Clendeling aavistuksen kuumana, Antsamaisittain vaaarallinen pelaaja omille
Vaan joka kymmenes vihelletäänJa tuosta virvelistä Ikoseen eu mitään?
Kyllä minä tällaista linjaa mieluummin katsoin kuin Tappara-TPS "linjaa".Aivan erilainen tuomarilinja tässä sarjassa kuin Kärpät-Jukurit -sarjassa. Tässä sarjassa vihelletään rikkeitä pois.
Täytyisi KalPan kyllä vähän paremmalla prosentilla hyödyntää näitä ylivoimia, mikäli meinaavat voittaa.
Tämä oli tämän sarjan toinen pokkarijäähy. Eikä johdu siitä, etteikö poikkaria olisi jaettu puolin ja toisin.Näitä poikittaisia ei ole ainakaan vielä Kärpät-Jukurit -sarjassa vihelletty kertaakaan.
Poikkareista tulee jäähyjä hyvin satunnaisesti.Tämä oli tämän sarjan toinen pokkarijäähy. Eikä johdu siitä, etteikö poikkaria olisi jaettu puolin ja toisin.
Nikun keihästys Kiiskisen kasseille jäi viheltämättä?
Katso tilanne uudestaan. Yritti varmaan mailaa pelata pois mutta kahdella kädellä tuli maila suoraan munille.Mene nyt lepäämään.
Katso tilanne uudestaan.
Kannatta lukea keihästämisen määritelmäKatso tilanne uudestaan.
En ole tälläistä kotituomarointia nähnyt kyllä hetkeen.Siis sanokaa mulle joku puolueeton, eikö Ikoseen tullut koukku ollut hyvin vastaava kuin Nikun koukku mistä tuli rankkari?
Voi myös olla että olen tottunut viime aikoina liian hyvään, kun Kärppien yv:tä seurannut..KalPan yv on ihan tähtitieteellinen jos vertaa Ilveksen ylivoimaa.