Ke 22.9.2021 Torpedo Nižni Novgorod - Jokerit

  • 12 561
  • 266

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit pyörittää ja vaihdattaa ja Torpedolla tosi pitkä vaihto.
Lindbohmilta huono ratkaisu heittää kiekko suoraan maalivahdin hanskaan, kun pyöritys olisi voinut vielä jatkua. Väsynyt oli Torpedo-viisikko
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jensen nouti aivan itse itsensä tuossa. Tuo liike on täysin selvä, tuomarit vissiin aivan suoran katseyhteyden päässä ja noista kun jää kiinni, 10/10 tie vie suorinta matkaa kohti suihkua. Noissa ei vastaanottajaa tarvitse sattua yhtään tai tämän reagoida mitenkään, tie vie ulos.

Kyllä, Marin tuossa saattoi rottailla. Mutta riippumatta siitä Jensen lähti ulos vain omaa tyhmyyttään. Olisi nyt edes saatana lyönyt ja ottanut kakkosen, mutta ei.

Eli kun Marin ekana ottaa Jensenin taklauksen vastaan nyrkit pystyssä (ja saa jäähyn) ja sit hakeutuu naamat/kypärät vastakkain puhumaan Jensenin kanssa mukavia niin Jensen nouti itse itsensä, mä veikkaan että tuohon Niklaksen kiehahtamiseen vahvasti myötävaikutti mitä Marin teki ja soitti poskeaan.

Kyllä minä ainakin näkisin hyvänä että Marinia ajettaisiin aina kun tulee paikka ja vaikka vähän myöhässäkin. Eli et koko ilta tulee.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli kun Marin ekana ottaa Jensenin taklauksen vastaan nyrkit pystyssä (ja saa jäähyn) ja sit hakeutuu naamat/kypärät vastakkain puhumaan Jensenin kanssa mukavia niin Jensen nouti itse itsensä, mä veikkaan että tuohon Niklaksen kiehahtamiseen vahvasti myötävaikutti mitä Marin teki ja soitti poskeaan.
Että jos joku vittuilee sulle pelissä niin pusket päällä ja se on vastustajan syy?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Että jos joku vittuilee sulle pelissä niin pusket päällä ja se on vastustajan syy?

Ei, ole. Niin kuin Jarkko Ruutukin oli ihan pyhimys jäällä jos nyt vähän vittuili ja sattui kumartamaan taklauksen alta.

Jensenin ulosajo oli selvä, siitä ei kahta sanaa. Se miten Jokereiden pitäisi reagoida kun vastustajan jämäpakki ärsyttää Jokereiden tähtipelaajan ulos niin siitä olen erimieltä kuin täällä olevat posken kääntäjät.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jesse tekee läpiajoista vaan silloin , kun kukaan ei ole häiritsemässä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei, ole. Niin kuin Jarkko Ruutukin oli iha pyhimys jäällä jos nyt vähän vittuili ja sattui kumartamaan taklauksen alta.
Nyt ei ole kukaan kumartanut yhtään missään. Jos ei kestä vittuilua niin kannattaa Jensenin laittaa luistimet naulaan. Sieltä oli jo jäähy tulossa, jonka pitäisi Jensenille riittää ja siirtää se fokus siihen mistä Jokerit maksaa. Maalien tekemisestä. Marjamäen Jokereiden hermokontrolli=sitä ei ole.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Leskinen istumaan ja Jokerit av.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Leskinen...
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Koomisen näköistä kun Ikonen tai Junttila tulevat kiekon kanssa hyökkäysalueelle. Mitä ihmettä tuon tason pelaajat tekevät Jokereissa?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt ei ole kukaan kumartanut yhtään missään. Jos ei kestä vittuilua niin kannattaa Jensenin laittaa luistimet naulaan.

Kyllä mä lasken nyrkkien nostamisen kasvoihin taklausta vastaanottaessa samaan kategoriaan kuin kumartelun taklauksen tullessa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuvanlaatu varsinkin hidastuksissa on Nizni Novgorodissa luokkaa peruna. Ei paljoo auta tää Discoveryn parempi kuvanlaatu tässä
Kuvaaja ei myöskään "ihan" pysy perässä, jos peli kääntyy nopeasti toiseen suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös