Jensen kuittasi itse itsensä ulos. Ei siellä muiden tarvitse lähteä enää sekoilemaan.No siinähän se logiikka tulikin miksei meillä ole olemassakaan kuittivihkoa.
Marjakiekkoa.Pesukone pyörii, mutta maalille ei ole mitään asiaa.
Lindbohmilta huono ratkaisu heittää kiekko suoraan maalivahdin hanskaan, kun pyöritys olisi voinut vielä jatkua. Väsynyt oli Torpedo-viisikkoJokerit pyörittää ja vaihdattaa ja Torpedolla tosi pitkä vaihto.
Jensen nouti aivan itse itsensä tuossa. Tuo liike on täysin selvä, tuomarit vissiin aivan suoran katseyhteyden päässä ja noista kun jää kiinni, 10/10 tie vie suorinta matkaa kohti suihkua. Noissa ei vastaanottajaa tarvitse sattua yhtään tai tämän reagoida mitenkään, tie vie ulos.
Kyllä, Marin tuossa saattoi rottailla. Mutta riippumatta siitä Jensen lähti ulos vain omaa tyhmyyttään. Olisi nyt edes saatana lyönyt ja ottanut kakkosen, mutta ei.
Juuri. Tässä oleellinen. Aivan selvä pusku. Ulos. Pulinat pois. Jensen nouti ihan itse itsensä. Jensen on keväällä niin ilmeinen maalitaulu tuli vastaan kuka tahansa että jollekin henkisen kasvun kurssille joutaa.Jensen nouti aivan itse itsensä tuossa. Tuo liike on täysin selvä
Että jos joku vittuilee sulle pelissä niin pusket päällä ja se on vastustajan syy?Eli kun Marin ekana ottaa Jensenin taklauksen vastaan nyrkit pystyssä (ja saa jäähyn) ja sit hakeutuu naamat/kypärät vastakkain puhumaan Jensenin kanssa mukavia niin Jensen nouti itse itsensä, mä veikkaan että tuohon Niklaksen kiehahtamiseen vahvasti myötävaikutti mitä Marin teki ja soitti poskeaan.
Että jos joku vittuilee sulle pelissä niin pusket päällä ja se on vastustajan syy?
Nyt ei ole kukaan kumartanut yhtään missään. Jos ei kestä vittuilua niin kannattaa Jensenin laittaa luistimet naulaan. Sieltä oli jo jäähy tulossa, jonka pitäisi Jensenille riittää ja siirtää se fokus siihen mistä Jokerit maksaa. Maalien tekemisestä. Marjamäen Jokereiden hermokontrolli=sitä ei ole.Ei, ole. Niin kuin Jarkko Ruutukin oli iha pyhimys jäällä jos nyt vähän vittuili ja sattui kumartamaan taklauksen alta.
Nyt ei ole kukaan kumartanut yhtään missään. Jos ei kestä vittuilua niin kannattaa Jensenin laittaa luistimet naulaan.
Kuvanlaatu varsinkin hidastuksissa on Nizni Novgorodissa luokkaa peruna. Ei paljoo auta tää Discoveryn parempi kuvanlaatu tässä
täydellisessä maailmassa selkeästä agitoinnista seurausta oleva teko jäisi rankaisematta sata kertaa sadasta.Että jos joku vittuilee sulle pelissä niin pusket päällä ja se on vastustajan syy?
Koomisen näköistä kun Ikonen tai Junttila tulevat kiekon kanssa hyökkäysalueelle. Mitä ihmettä tuon tason pelaajat tekevät Jokereissa?
Kuvaaja ei myöskään "ihan" pysy perässä, jos peli kääntyy nopeasti toiseen suuntaan.Kuvanlaatu varsinkin hidastuksissa on Nizni Novgorodissa luokkaa peruna. Ei paljoo auta tää Discoveryn parempi kuvanlaatu tässä
Mistä oot löytäny niin vanhan TV:n tai huonon netin jolloin kuvanlaatu on heikko?